זיקר ישראל פותחת לקהל הרחב אתר ייעודי להזמנה מוקדמת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

נפתחת ההזמנה המוקדמת של ZEEKR – גיאו מוביליטי מבית יוניון (טויוטה) הודיעה על פתיחת הזמנה מוקדמת של מותג זיקר בישראל לקהל הרחב. ההשקה הרשמית של המותג בישראל בתחילת חודש ינואר

 

חברת גיאו-מוביליטי מקבוצת יוניון, יבואנית ZEEKR בישראל, הודיעה היום על פתיחת ההזמנות המוקדמות (Pre-Sale) של המותג החשמלי והטכנולוגי המתקדם, שרבים כל-כך בישראל ציפו לו, מאז הוכרז על בואו לישראל מוקדם יותר השנה. כעת, נפתחת האפשרות להזמנה מוקדמת של המותג החשמלי לקהל הרחב: לאחר שבתחילת השבוע נפתחה האפשרות באופן בלעדי רק למי שכבר נרשמו מראש באתר האינטרנט הייעודי של המותג שיזכו לקדימות בשריון רכב – כעת נפתחת האפשרות להזמנה מוקדמת גם לקהל הרחב

מי שירצה לשריין רכב בהזמנה מוקדמת, יוכל לבחור באתר הייעודי דגם, רמת גימור, וצבע נבחרים (פירוט בהמשך), תמורת 2,000 שקלים בלבד. בגיאו-מוביליטי הבהירו כי מדובר בתשלום מקדמה בלבד, שתוחזר במלואה במקרה של ביטול עסקה.

לכך מצטרפות הטבות משמעותיות ייחודיות נוספות, המובטחות רק לנרשמים מראש הכוללות, בין היתר, עמדת טעינה (לא כולל התקנה); קרדיטים לטעינה ציבורית; חבילת תקשורת לשנה הראשונה; ועוד. לכל אלה תצטרף גם הבטחה למחיר השקה לכל מי שישלים רכישה עד סוף חודש ינואר 2024.

 

זיקר דגמים
זיקר בישראל

 

לישראל יגיעו שני דגמים בתחילה:

 

001 ZEEKR

 

“זיקר 001, ספינת הדגל של ZEEKR, בעל עיצוב אלגנטי, עם גג פנורמי. העיצוב הייחודי של ה-001 מאפשר לו יציבות טכנית ואווירודינמית המפחיתה את התנגדות הרוח ותורמת לטווח הנסיעה יוצא הדופן החריג שלו אשר יכול להגיע לעד 620 ק”מ. ה-001 קבע ארבעה שיאי גינס עולמיים, לרבות הסלאלום המהיר ביותר של רכב חשמלי והדריפט המהיר ביותר…” 

ZEEKR 001 הוא הדגם הראשון בישראל שישווק עם מערכת Supervision Ready – המערכת החדשה ביותר של ענקית האוטומציה Mobileye שמקיימת מזה שנים שיתוף פעולה אסטרטגי רחב עם ZEEKR

 

ה-001 משווק בישראל בשלוש רמות גימור שונות:

 

  • גרסת ה-Long Range עם הנעת RWD עם טווח חשמלי מוצהר עד 620 ק”מ
  • גרסת ה-Performance בעלת שני מנועים (AWD) הספק של 544 כ”ס, המאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.8 שניות, ומגיעה לטווח מוצהר של עד 590 ק”מ (400 WATP).
  • וגרסת ה-Krypton, ברמת ביצועים דומה ל-Performance, עם רמת גימור פרימיום, כולל מושבי נהג ונוסע חשמליים עם זיכרונות ופרופיל אישי, מתלי אוויר, אוורור, חימום, עיסוי במושבים, ועוד.

 

ה-001 ZEEKR מגיע עם סוללת ליתיום-יון בקיבולת 100 קוט”ש עם תאי NMC שייצרה השותפה האסטרטגית של  ZEEKR CATL, המספקת סוללות גם לטסלה, ב.מ.וו, פולקסווגן ועוד. הסוללה של ה-001 שייכת לדור סוללות חדש של CATL, עמיד יותר, עם צפיפות אנרגיה ומשקל נמוך. וגם יכולת טעינה מהירה, מ-0 ל-80% עד 30 דקות.

 

זיקר רכב חשמלי
זיקר 001 תא נהג

 

תא הנוסעים של ה-001 מלא בטכנולוגיה מתקדמת, גימורים איכותיים בדומה למותגים אירופאים. המושבים הקדמיים והאחוריים מחוממים וניתנים לכיוון חשמלי ב-12 מצבים שונים, כסטנדרט. בדגם ה-Krypton למושבים הקדמיים גם פונקציית עיסוי, עם בחירה בין ארבעה מצבים שונים ושלוש רמות עוצמה.

ב-001 ZEEKR מערכת מולטימדיה עם קישוריות 5G מהירה, חוויית משתמש המבוססת על שבב Qualcomm 8155 Snapdragon הכוללת מעבדי 7 ננומטר, 16 ג’יגה זיכרון, 128 ג’יגה אחסון מהיר, ומערכת שמע של Yamaha היפנית.

לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל 8.8″ ב-001 ZEEKR כולל מסך מגע רספונסיבי, לצד תצוגת Head-Up בגודל 14.7″ המקרינה מידע כגון הוראות ניווט ישירות בקו הראייה של הנהג, ומסייעת לו לשמור את עיניו על הכביש. במרכז הדשבורד ממוקם מסך מגע מרחף בגודל 15.4″ המציע תגובה מהירה במיוחד ותמונות חדות וצלולות. בדגם ה-Krypton, שולב מאחור מסך מגע נוסף, רביעי במספר, בגודל 5.7″.

 

ZEEKR X
זיקר X

 

זיקר X קרוסאובר חשמלי

 

ה-SUV האורבני החשמלי, X ZEEKR, מגיע לישראל בשתי תצורות: ה-Long Range בעל הנעה אחורית (RWD) וטווח נסיעה של עד 440 ק”מ; וה- Krypton בעל הנעה כפולה (AWD) עם 428 כ”ס, שמאיץ מ-0 ל-100 ב-3.8 שניות.

הסוללה של ה-X ZEEKR, בעלת יכולת טעינה מהירה DC בהספק של 150 קילוואט ומטען AC מובנה של עד 22 קילוואט, נטענת במלואה ממצב ריק בתוך ארבע שעות בלבד, ומ-10% ל-80% ב-27 דקות. 

 

זיקר מחיר
ZEEKR זיקר
ZEEKR 2024
קרוסאובר חשמלי חדש ZEEKR

 

ה-X ZEEKR מאופיין בטכנולוגיה מתקדמת בשילוב עיצוב מרשים, בקומפקטיות מבחוץ ונוחות מרבית מבפנים, עם אורך של 4.4 מ’ ובסיס גלגלים של 2.75 מ’. ה-X מגיע עם מושבי עיסוי מרופדים בבד דמוי עור איכותי שמקורו אינו מהחי, ומערכת שמע סראונד שלYamaha עם לא פחות מ-13 רמקולים ומסך מגע בגודל 14.6″.

אחת מגולות הכותרת של ה-X היא מערכת ה-AR-HUD המקרינה על השמשה הקדמית תצוגה במציאות רבודה המסייעת לנהג בדרך, המוצעת ב-X בגודל יוצא דופן של עד 24.3″. 

עמית הראל, מנכ”ל ZEEKR ישראל: “הצעד שאנו מוציאים היום לדרך הוא צעד משמעותי ביותר, ולמעשה פותח את מהלך ההשקה הקרבה של ZEEKR בישראל. אנו ערוכים ומתרגשים לפתוח עבור הישראלים הרבים שממתינים בכיליון עיניים למותג הטכנולוגי המסקרן, את האפשרות לקבל כבר בקרוב את הדור הבא של הרכבים החשמליים בישראל; ושמחים שביכולתנו להעניק גם להם חבילת הטבות משמעותית, כפי שאנו מאמינים שראוי לנהוג עם הקהילה האדוקה, ההולכת וגדלה, של אוהדי ZEEKR בישראל. כדי שכל אחת ואחד יוכלו לבחור את ה-ZEEKR שהכי מתאים להם מבחינת דגם, רמת גימור וצבעים, אני מציע ומזמין להיכנס כבר עכשיו לאתר ההזמנות המוקדמות ולשריין לעצמך את ה-ZEEKR שלך”.

 

הסיפור של ZEEKR

 

ZEEKR הוא מותג רכב טכנולוגי חדשני הנמצא בבעלות קבוצת  GEELY Holdings – אחת מיצרניות הרכב הפרטיות הגלובליות הגדולות בעולם אשר נוסדה בסין, ופועלת כיום בכל רחבי העולם ובעיקר באירופה, ובבעלותה מגוון המותגים כגון וולוו, Link & Co, לוטוס, ג’ילי, פולסטאר ועוד.

המטה האירופי של זיקר פועל מאמסטרדם, בעוד מרכז העיצוב והמו”פ שאמון על פיתוח ZEEKR, ה-CEVT, ממוקם בגטבורג, שבדיה, ובנוסף ל-ZEEKR אחראי גם על הפיתוח והעיצוב של וולוו, Link & Co, לוטוס, ג’ילי ומותגים נוספים שבבעלות הקבוצה. כמו מותגים נוספים המפותחים ב-CEVT, גם ZEEKR עושה שימוש בפלטפורמת SEA הייחודית (Sustainable Experience Architecture) שנועדה לקדם את החזון של ‘אפס פליטות פחמן’ בשווקי הרכב הגדולים בעולם, בשילוב טכנולוגיה מתקדמת וקישוריות גבוהה.

 

זיקר בישראל: לקראת השקת המותג שורת מינויים להנהלת החברה

מי תהיה מכונית השנה מלכת הכביש 2023-24 – רשימת המתמודדות

זמן בחירה: רשימת המכוניות המתמודדות בטקס הבינלאומי WWCOTY 2023-24

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen + 12 =