חברת א.ד.י מערכות תטמיע את מערכותיה במשאיות אמזון בהודו

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אדי מערכות
אדי מערכות תטמיע מערכות בטיחות במשאיות אמאזון בהודו

חברת ״א.ד.י מערכות” תטמיע את מערכותיה באלפי משאיות של אמזון בהודו

 

א.ד.י מערכות, המתמחה במערכות בטיחות שונות לרכב, זכתה במכרז של אמזון בהודו במטרה למנוע את ריבוי התאונות ממנו סבלו בתקופה האחרונה

החברה שמתמחה בייצור ושיווק מערכות בטיחות מתקדמות לרכב, זכתה במכרז להטמעת מערכותיה באלפי משאיות המופעלות ע״י ענקית הטכנולוגיה אמזון. המערכות אותן יתקינו א.ד.י, יסייעו לנהגים הרבים להתמודד עם תוואי הדרך המורכבים בהודו, ולהימנע מהתאונות הרבות שפקדו אותם לאחרונה, מה שגרם גם לאובדן כלכלי נרחב ולאבדן סחורות. 

המערכות של א.ד.י הינן מערכות Adas  (Advanced driver-assistance system)למניעת התנגשות השומרת על נהגים דרוכים ומפחיתה תאונות דרכים. היא משתמשת בטכנולוגיית עיבוד וידאו מתקדמת כדי לאתר התנגשויות קרובות ולספק לנהגים התראות קוליות וחזותיות לפני תאונת התאונות. 

בנוסף, המערכת מכילה טכנולוגיית DMS (Driver Monitoring System) אשר מזהה בזמן אמת על פי תווי הפנים של הנהג, התנהגות של הנהג שעלולה לגרום לתאונות דרכים, ומתריעה לנהג בהתראה קולית מפני הסכנה ובד בבד מיידעת את מנהל צי הרכב. המערכת כוללת יחידה מיוחדת שמותקנת על הדשבורד של הרכב ומנטרת את פני הנהג בכל מהלך הנסיעה.

בשלב הראשון, נערך פיילוט בכמה עשרות רכבים לתקופה של חצי שנה. הפיילוט הוגדר כהצלחה  וברכבים בהם הותקנו המערכות כמות תאונות הדרכים ירדו ל 0. מדובר על עסקה הצפויה להכניס לא.ד.י מערכות סכום המוערך בכמה מאות אלפי דולרים, ופותח בפניה אפשרויות רבות בשוק הבינלאומי אליו היא מפנה תשומת לב מרכזית בימים אלו. 

 

אודות א.ד.י מערכות

א.ד.י מערכות מתמחה בייבוא, פיתוח, התאמה והתקנה של מגוון רחב של אביזרים ומערכות עתירות טכנולוגיה, המיועדים לשוק הרכב הפרטי והכבד בישראל. החברה מיצבה את עצמה כחברה מובילה בתחומי הבטיחות לרכב עם שורה של מוצרים ומערכות, שנועדו לצמצם תאונות דרכים ולהגן על חיי אדם. החברה המעסיקה כ-160 עובדים, מספקת מוצרים ושירותי התקנה לחלק ניכר מיבואני הרכב ומותגי הרכב המובילים בישראל, ומוצריה מותקנים כבר בחצר היבואן. בין מוצריה: מערכות בטיחות, מיגון, איתור, מולטימדיה, שמע, נוחות ותקשורת.

 

“אדי מערכות” משיקה מערכת Baware BSD התרעה על רכב בשטח-מת

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

14 − 7 =