חברת C2A Security מגייסת עובדים/ות לתחום הגנת סייבר לתעשיית הרכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

משרות הגנת סייבר תעשיית הרכב
C2A Security מגייסת עובדים/ות לתחום הגנת סייבר לתעשיית הרכב

 

C2A Security מגייסת: החברה הישראלית המתמחה בהגנת סייבר לתעשיית הרכב והמוביליטי מגייסת עובדים כדי לתמוך בצמיחה ובהרחבת פעילותה הגלובלית

 

חברת C2A Security, המתמחה בהגנת סייבר לתעשיית הרכב והמוביליטי, ממשיכה להתרחב ומגייסת עובדות ועובדים. ברבעון הנוכחי החברה מציעה 10 משרות פתוחות למגוון תפקידי פיתוח (R&D), מוצר, מכירות ושיווק בישראל. במקביל, מתכננת החברה להגדיל את הצוות באירופה ובארה”ב, כדי לתמוך בצמיחתה ובגידול הפעילות מול לקוחות ושותפים גלובליים.

C2A Security עוסקת בתחום החם של הגנת סייבר למוצרי תוכנה (software-defined), וכבר עובדת עם חברות מובילות בתעשיית הרכב כדוגמת BMW, חברת Aptiv, סימנס, ואחרות. המתודולוגיה המהפכנית וכלי האוטומציה שפיתחה החברה זוכים לביקוש רב בתעשייה, כיוון שהם נותנים מענה לצרכים קריטיים של יצרניות הרכב וחברות המוביליטי, המתמודדות עם דרישות רגולציה מחמירות ועם מחסור במומחי סייבר. 

“על רקע האתגרים ההולכים וגוברים של חברות המפתחות מוצרים מבוססי-תוכנה (software-defined) סביב עמידה ברגולציה ותקנות סייבר גלובליות, אנו חווים מומנטום חזק ומגייסים עובדים מוכשרים שיקחו חלק בשינוי הגדול ש-C2A Security  מובילה”, אומר רועי פרידמן, מנכ”ל C2A Security. כלי האוטומציה שפיתחנו והגישה הייחודית שהבאנו לתעשייה פותרת עבור יצרניות הרכב את נושא המחסור באנשי סייבר והופכת את נושא הגנת הסייבר ממגבלה למכפיל ערך עסקי.”

חברת C2A Security פיתחה את פלטפורמת ה-DevSecOps הראשונה והיחידה שהינה  ייעודית לתעשיית הרכב, ומאפשרת לחברות לשחרר במהירות וביעילות פתרונות תוכנה חדשניים לצרכנים, תוך מתן מענה לדרישות הרגולציה, אבטחת המידע והמחסור במהנדסים ומומחי סייבר. בין היתר, הפלטפורמה מספקת פתרונות אבטחת סייבר אוטומטיים ליצרני רכב, חברות מוביליטי ולכל האקוסיסטם של כלי הרכב החשמליים – מתחנות טעינה ועד חברות ייצור חשמל, חברות ניהול חשמל ואחרות.

החברה משלבת מערכת בינה מלאכותית גנרטיבית (GenAI) בפלטפורמת ה-EVSec שלה, מהלך שצפוי להזניק משמעותית את היכולות של מוצריה ולחולל שינוי בדרך הפיתוח והעבודה של מפתחים, מהנדסי אבטחה ומנהלי מוצר בתעשיית הרכב, תוך שיפור האבטחה וחיסכון בעלויות ובזמן.

C2A Security עברה לאחרונה למשרדיה החדשים בבניין RAD Tower  והעבודה בחברה מתבצעת במודל היברידי. 

לחברה שותפויות אסטרטגיות עם יצרני רכב וספקיות משנה בארה”ב, אסיה ואירופה, בהם  BMW, Aptiv, Siemens, Valeo, NTT Data, Marelli, Thundersoft  ואחרים. מייסד החברה, מיכאל דיק, הוא בין מייסדיה של NDS המיתולוגית, שרשמה אקזיט של מעל 5 מיליארד דולר לסיסקו העולמית. בין המשקיעים בחברה קרן Maniv Mobility, קרן MoreVC, OurCrowd, Mobile Group ואחרים.

לאחרונה נבחרה C2A Security כשותף הסקיוריטי לצד AWS, Arm, ו-BlackBerry   לפרויקט בניית מערכת הפעלה (OS) של חברת ThunderSoft. שיתוף הפעולה יביא את הטכנולוגיה המוכחת שפיתחה C2A Security למליוני מכוניות ברחבי העולם, כדי לאפשר את עידן הרכב מוגדר התוכנה. בסוף שנת 2023 זכתה C2A Security בזהב בתחרות מטעם האיחוד האירופאי, European Prize for Mobility, וכן נבחרה לרשימת 10 החברות המובילות באירופה בתחום המוביליטי. 

 

אודות C2A Security

 

C2A Security היא הספקית היחידה של פלטפורמת DevSecOps מוכוונת ניידות שעונה על הצרכים הספציפיים של יצרני רכב, ספקי משנה (Tier 1) וחברות מוביליטי. חברת C2A Security, שנוסדה בשנת 2016, הופכת את אבטחת הסייבר ממגבלה למכפיל ערך עסקי, באמצעות אוטומציה מתקדמת של אבטחה ועמידה בתקינה (compliance) המאפשרת קיצור זמני הפצת התוכנה וחיסכון בעלויות. החזון שלנו הוא להפוך את אבטחת המוצר לתהליך חלק, אוטומטי ושקוף, תוך צמצום זמן הפריסה והעלויות של ניהול מוצרי תוכנה ומשאבים בתחום הרכב.
C2A Security נוסדה על ידי מיכאל דיק, בכיר לשעבר ב-NDS/Cisco, גייסה מעל 16 מיליון דולר, מעסיקה מעל 40 עובדים ברחבי העולם והמטה שלה נמצא בירושלים.



follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

ten − 3 =