חברת הסייבר למוביליטי הישראלית C2A Security זכתה בזהב מטעם האיחוד-האירופאי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

C2A Security
צילום: מתוך אתר C2A Security

 

חברת הסייבר למוביליטי C2A Security זכתה בזהב מטעם האיחוד האירופאי בטקס שנערך בפרלמנט האירופאי בבריסל. מדובר בהישג משמעותי לחברה הישראלית, שגם תהנה מליווי אסטרטגי ע”י אחת מחברות הייעוץ המובילות באירופה

 

חברת C2A Security מירושלים, המתמחה בהגנת סייבר לתעשיית הרכב והמוביליטי, זכתה בהישג כפול בתחרות European Prize for Mobility – זכתה בזהב וגם נבחרה לרשימת 10 החברות המובילות באירופה! עם למעלה מ-700 חברות מרחבי אירופה שהגישו את מועמדותן השנה, C2A Security היא גם החברה הישראלית היחידה שנכללה ברשימת 10 החברות האירופאיות המובילות במוביליטי השנה. רועי פרידמן, מנכ”ל C2A Security, היה  אחד הדוברים בטקס חלוקת הפרסים הרשמי, שם גם החברה הוכרזה כזוכה בזהב, שהתקיים בפרלמנט האירופי בבריסל ב-26 באוקטובר 2023.

C2A Security פיתחה את פלטפורמת ה- DevSecOps הראשונה והיחידה המיועדת לתעשיית הרכב והמוביליטי, ומציעה אוטומציה של אבטחת מוצרים לניהול ציות ועמידה ברגולציה ((Compliance, ניהול סיכונים, פיתוח תוכנה ותפעולה לאורך כל מחזור החיים של פיתוח המוצר בתחום הרכב. C2A Security נותנת מענה ליצרני רכב, חברות המוביליטי והאקוסיסטם של כלי הרכב החשמליים – מתחנות טעינה ועד חברות ייצור חשמל, חברות ניהול חשמל ואחרות.

“אנו שמחים מאוד על הזכייה בזהב וכמובן להיבחר לרשימת 10 החברות המובילות באירופה בתחום המוביליטי”, אמר רועי פרידמן, מנכ”ל C2A Security. “במיוחד בתקופה מאתגרת וקשה היום בישראל, אנו מחויבים לחזון שלנו, וממשיכים בעבודתנו לשיפור אבטחת המוצר עבור יצרניות רכב וחברות מובליטי בכל מקום. ההיי-טק הישראלי הוא חדשני וחזק, עם השפעה על השווקים הגלובליים בכל תחום. אנחנו רוצים להמשיך להיות מגדלור לחדשנות טכנולוגית ומייחלים  לשלום”.

פלטפורמת EVSec של C2A Security מאפשרת ללקוחות לשחרר מוצרים מאובטחים מהר יותר, לייצר מקורות הכנסה חדשים ולעמוד בסטנדרטים וברגולציות המתפתחות בתחום, על ידי מינוף אוטומציה מתקדמת,  בינה מלאכותית גנרטיבית, ושיטות ניהול סיכונים לאורך כל מחזור חיי המוצר. אבטחת המוצר היא אלמנט קריטי לעתיד כלי הרכב החשמליים, המחוברים והאוטונומיים, שהוא המפתח לעתיד בר-קיימא יותר.

שופטי התחרות ציינו, “חברות אלו מציעות כמה מהפתרונות החדשניים וברי-הקיימא בתחום ומהוות השראה לכולנו, שעוקבים אחר המסע שלהם”.

הפרס האירופי למוביליטי (EUSP), תוכנית האקסלרציה הגדולה באירופה לסטארט-אפים בתחום תחבורה נקייה, היא יוזמה משותפת של הועדה לתחבורה באיחוד האירופאי, חברת הייעוץ האמריקאית BCG וקבוצת ההשקעות האירופאית Via ID. השנה, נרשמו לתחרות מעל 700 חברות, מרחבי אירופה וממדינות נוספות.

 

אודות C2A Security

 

C2A Security היא הספקית היחידה של פלטפורמת DevSecOps מוכוונת ניידות שעונה על הצרכים הספציפיים של יצרני רכב, ספקי משנה (Tier 1) וחברות מוביליטי. חברת C2A Security, שנוסדה בשנת 2016, הופכת את אבטחת הסייבר ממגבלה למכפיל ערך עסקי, באמצעות אוטומציה מתקדמת של אבטחה ועמידה בתקינה (compliance) המאפשרת קיצור זמני הפצת התוכנה וחיסכון בעלויות. החזון שלנו הוא להפוך את אבטחת המוצר לתהליך חלק, אוטומטי ושקוף, תוך צמצום זמן הפריסה והעלויות של ניהול מוצרי תוכנה ומשאבים בתחום הרכב.
C2A Security נוסדה על ידי מיכאל דיק, בכיר לשעבר ב-NDS/Cisco, גייסה מעל 16 מיליון דולר, מעסיקה מעל 40 עובדים ברחבי העולם והמטה שלה נמצא בירושלים.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 + 10 =