חברת Dott תפרוס ברחבי העיר לוד עד 600 קורקינטים שיתופיים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קורקינט שיתופי
קורקינטים שיתופיים בעיר לוד

 

חברת Dott תפרוס ברחבי העיר לוד עד 600 קורקינטים שיתופיים, המשמשים את נוסעי תחנת הרכבת בלוד. Dott תחליף את חברת WIND שיוצאת מהעיר, ותחל להפעיל את שירותה כעת. 

 

לכבוד ההשקה בעיר Dott תציע חבילה מוזלת לתושבי לוד של 6 ש”ח לכל נסיעה עד חצי שעה ברכישת חבילה חודשית בעלות חד פעמית של 29 ש”ח או 9 ש”ח לכל נסיעה עד חצי שעה ברכישת חבילה חודשית בעלות חד פעמית של 6 ש”ח.

Dott, חברת הקורקינטים האירופאית שהגיעה לישראל לפני כשנתיים ומפעילה אלפי קורקינטים ברחבי תל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים, חולון ופתח תקווה, נחשבת לאחת החברות הירוקות בתחומה בעולם, כאשר עובדיה ומנהליה שמים דגש משמעותי על הגנת הסביבה וקיימות בכל תהליכי העבודה שלהם. החברה בישראל פועלת כדי להעלות את אחוז העובדים המגיעים לעבודה על קורקינט ואופניים, כחלק מתפיסת הקיימות שלה.

“בשבועות האחרונים שלאחר השבת השחורה ומאז תחילת המלחמה, Dott תולה על הקורקינטים שלה ברחבי הארץ סרטים צהובים להזדהות עם משפחות החטופים ובמטרה להעלאת המודעות להחזרתם הביתה. Dott מפעילה מעל 50 אלף קורקינטים ואופניים חשמליים במעל 40 ערים בעולם, כאשר החזון העולמי שלה הוא “free our cities with clean rides for everyone” – הוצאו לחופשי את הערים שלנו עם רכיבה נקייה וירוקה. כחלק מהחזון שלה, החברה מאמינה ששימוש בקורקינטים הוא פתרון ליבה בצמצום מספר הרכבים בכביש, עידוד שימוש בתחבורה ציבורית וקישוריות בין נקודות רכבת, מטרו ואוטובוס”.

 

ביצועים ואבזור

 

לקורקינטים גלגלים בגודל 12 אינץ’, אורות קדמיים, אחוריים ואיתותים, מערכת בלימה משולשת, לוחיות רישוי וקסדות עם מדבקות מחזירות אור, הקורקינטים השיתופיים של דוט בנויים מתוך מחשבה על בטיחות ללא פשרות. על פי החוק הישראלי, כל הקורקינטים מוגבלים למהירות מירבית של 25 קמ”ש, כאשר בחלק מהאזורים המוגדרים במפה ובאפליקציה, המהירות מוגבלת למהירות איטית של מספר קמ”שים בודדים, ובכמה אזורים מוגדרים מראש, הרכיבה לא מתאפשרת והקורקינט ננעל לרכיבה.

הקורקינט שכבר פועל בישראל כשנה, מציע מפרט אבזור הכולל איתותי LED, מתקן ייעודי לסמארטפון הכולל NFC לקישוריות מהירה וטעינה אלחוטית (במכשירים תומכים), המתבצעת בזמן הרכיבה. בנוסף, משטח עמידה רחב עטוף גומי מעניק לרוכב בטיחות ונוחות רבה בזמן רכיבה, ובולמי הזעזועים הקדמיים משככים את המהמורות והבורות הקטנים בכבישים ובדרכים. צוות טכנאים ומכונאים מבטיחים תחזוקה שוטפת של הקורקינטים, כדי לספק זמינות גבוהה של צי הכלים.

בן גלי, מנהל הפעילות בישראל: “בהמשך לפעילות המוצלחת בישראל אנחנו ממשיכים להתרחב לערים נוספות ופועלים כדי לייצר יותר חיבוריות ולהיטיב את השירות שלנו לקהל הרוכבים הישראלי. אנחנו שמחים להתחיל להפעיל את השירות שלנו בעיר לוד, לטובת שיפור איכות החיים של התושבים על ידי הרחבת אפשרויות הניידות בעיר והקישוריות בין כל מרכיבי התחבורה הציבורית. קורקינטים שיתופיים הם אמצעי מצוין להתניידות קלה בתוך העיר, המאפשר חיבור לעורקי תחבורה ציבורית, דבר שאני מאמין שיקל ויסייע לתושבי לוד רבות ויפחית את הצורך בשימוש ברכב בעיר.”

יאיר רביבו, ראש עיריית לוד: ״אני מברך על ההחלטה של חברת Dott הבינלאומית להצטרף למהפכת התחבורה בלוד ולהציב את שירות הקורקינטים בעיר. זהו שירות נוסף לתושבים שיאפשר תנועה קלה ונוחה בתוך העיר, תוך שמירה על הסביבה והורדת העומס בכבישים. ההצטרפות של Dott היא מהלך שמשפר את הסביבה ומצטרף לשירותים הנוספים של עמדות איסוף משלוחים, עגלות אוכל ועוד”.

 

היישר מאירופה: קורקינטים שיתופיים ובטיחותיים של Dott בשקל לדקה

מתי אצלנו? הבירות האירופאיות חוגגות יום ללא מכוניות

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × one =