חדש ביקום: 6 עמדות טעינה אולטרה מהירה עד 250 קילוואט

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
עמדת טעינה יקום
עמדות טעינה מהירה חדשות ביקום

 

דור אלון משיקה מתחם שני לטעינה מהירה בשטח תחנת הדלק שלה ביקום. עמדות טעינה אולטרה מהירה של עד 6 רכבים בקצב מקסימלי של עד 250 קילוואט

דור אלון, קבוצת האנרגיה, הקמעונאות והנדל”ן ממשיכה באסטרטגיית הרחבת פריסת רשת הטעינה האולטרה מהירה המשותפת לה ולאפקון ואספקת פתרונות טעינה ייחודיים ואיכותיים לנוהגים ברכבים החשמליים.

כעת חונכת החברה במתחם התדלוק שלה ביקום, על כביש החוף, מערך עמדות טעינה אולטרה מהירה מרובה השקעים, מתוצרת KEMPOWER המאפשר טעינה בו זמנית של עד 6 רכבים בעלי סוללות של עד 1000 וולט. מדובר במערך אדפטיבי המותאם באופן אוטומטי למאפייני הסוללה של הרכב הנטען ובכך מייעלת ומקצרת את משך הטעינה.  בשלב ראשון מטעין המערך כלי רכב בהספקים של עד 150 קילוואט ועד 250 קילוואט ובקרוב צפויה דור אלון אף להגדיל את הספק המטענים במערך לכ-400 קילוואט.

מערך הטעינה החדש בקיבוץ יקום, מתווסף לעמדות הטעינה המהירה בעולם בעלת הספק של 360 קילוואט שפועל במתחם דור אלון שבמחלף מסובים על כביש מספר 4, ולמערך הטעינה מרובה השקעים שפועל זה מכבר במתחם התדלוק של דור אלון בצומת דבירה, שעל כביש 6 .

עודד  גולן, מנכ”ל דור אלון: “דור אלון ממשיכה להרחיב את רשת הטעינה החשמלית האולטרה מהירה הגדולה בישראל המשותפת לה ולאפקון. מתחם טעינה מרובה שקעים יוריד את העומסים וזמני ההמתנה של הנוהגים ברכב חשמלי ויאפשר נגישות גבוהה יותר למטענים מהירים יותר. רשת הטעינה האולטרה מהירה החשמלית שלנו מאפשרת ללקוחותינו בעלי הרכב החשמלי לנסוע לכל מקום מדן ועד אילות ללא ‘חרדת טווח’ בנוחות ובביטחון על פי צרכיהם האישיים”.

דור אלון שהייתה בין הראשונות לשלב עמדות טעינה אולטרה מהירות במתחמי התדלוק שלה, מפעילה כיום ברשת המאוחדת עם אפקון מעל ל-1,100 שקעים לטעינה חשמלית (200 מהן – מהירים ואולטרה מהירים) הפרוסים לאורך ולרוחב כבישי ישראל מקרית שמונה ועד אילת.

אודות דור אלון

 

דור אלון, הנמנית על קבוצת אלון רבוע כחול שבשליטת מוטי בן משה, הינה אחת מהחברות המובילות בישראל הפועלת בתחום האנרגיה, הקמעונאות והנדל”ן. לחברה 215 תחנות תדלוק ציבוריות בפריסה ארצית תחת המותג “דור אלון” עם 156 חנויות נוחות. החברה מפעילה 27 סופרים תחת מותגי אלונית השונים, ו-60 סניפים ברשת הסופרים העירונית am:pm המקיימת גם פעילות מכירות ענפה של סחר אלקטרוני. דור אלון משווקת גפ”מ וגז טבעי לכ-160 אלף לקוחות ברחבי ישראל.

דור אלון שותפה בקבוצת BBB המנהלת בזכיינות 102 מסעדות ובתי קפה של המותגים BBB , בורגרים ומוזס כן שותפה ברשת בתי הקפה Si קפה המונה 15 סניפים. החברה משווקת מוצרי גז וקמפינג תחת המותג אמגזית.

לדור אלון נכסים מניבים (בבעלות 50% ומעלה) בהיקף של יותר מ-23 אלף מ”ר ביותר מ-30 אתרי נדל”ן ברחבי הארץ, והיא מקימה כעת שטחי משרדים ומסחר בהיקף של כ-195 אלף מ”ר נוספים, בעיקר בהרצליה פיתוח ובכפר סבא.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three + ten =