מרצדס EQE SUV רכב פנאי חשמלי יוקרתי מ-650,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

mercedes eqe suv
חשיפה בקניון רמת אביב מרצדס EQE SUV

 

רכב הפנאי-סלון החשמלי היוקרתי, מרצדס EQE SUV, הדגם החשמלי השביעי של מרצדס בישראל, החל מ-650 אלף ועד 940,000 ש”ח

 

מרצדס EQE SUV הוא הדגם החשמלי השביעי בסדרת EQ בישראל – היום הוא נחשף בתערוכת פופ אפ בקניון רמת אביב, בה מרצדס מציגה את סדרת הדגמים החשמליים שלה. “תערוכה” שתתקיים בשבועיים הקרובים.

הדגם החשמלי החדש, המושק ע”י כלמוביל מרצדס, מבוסס על פלטפורמת ה-EQE וה-EQS בתצורת SUV עם אבזור נוחות ובטיחות מתקדם. הוא כולל יחידת הנעה חשמלית הכוללת שני מנועים, הספק מירבי של 292 כ”ס, מומנט מירבי של 76 קג”מ, עם האצה מהמקום למאה קמ”ש ב-6.6 שניות. הסוללות בקיבולת 89 קוט”ש, עם טווח חשמלי מוצהר של עד 510 ק”מ.

מידות מרצדס SUV EQE – אורך 4,863 מילימטר, רוחב 1,940 מילימטר וגובה 1,685 מילימטר, עם בסיס גלגלים באורך של 3,030 מילימטר. מקדם גרר החל מ-0.255Cd. משקל, 2.58 טון.

 

MERCEDES EQE SUV 2023
גרסת הקרוסאובר של מרצדס EQE

 

בדגם מותקנת מערכת ה-MBUX העדכנית ביותר, עם אופציה לתצורת מסכי ה-Hyperscreen, עם שלושה מסכי מגע המתמזגים זה עם זה באופן חלק ויוצרים מסך ברוחב של 141 סנטימטר, שכוללת מערכת חסימה חכמה המבוססת מצלמה, ומטעמי בטיחות מעמעמת את מסך הנוסע כדי למנוע הסחות מצד הנהג. כמו כן, עבור חוויית סאונד מיטבית, מוטמעת לראשונה ב-EQE SUV מערכת הסאונדSerene Breeze  המפיקה צליל טבעי ונינוח למעבר נעים ונוח ממנוע בנזין לחשמלי. הנהג יכול לבחור מגוון של צלילים וגם להוסיף סאונד המותאם לסגנון הנהיגה שלהם. כמו כן, משולב בדגם מערכת דולבי Atmos sound.

הדגם החדש כולל גם מערכת תרמית מתוחכמת, המאפשרת שימוש בחום שנפלט מהמנוע החשמלי ומסוללת המתח הגבוה לחימום פנים הרכב. צעד זה מקטין באופן משמעותי את כמות האנרגיה שצורכת מערכת החימום ובכך מגדילה את טווח הפעילות של הסוללה. 

פונקציות נוספות אופציונליות ב-EQE SUV הן בקרת האקלים לפני הכניסה לרכב, מסנן אווירHEPA  שמסנן את האוויר שנכנס לחלל המכונית ומערכת Energizing comfort השולטת על המערכות ברכב ומתאימה את עצמה לנוחות הנהג. 

 

MERCEDES EQE SUV
מרצדס SUV EQE. רכב פנאי יוקרתי חשמלי

 

מרצדס EQE SUV החדש משווק עם מגוון מערכות מתקדמות בתחום הבטיחות והסיוע לנהג ובהן Attention assist המזהירה את הנהג בזמן אמת כאשר דעתו מוסחת,Active Brake Assist שבולמת את הרכב באופן אוטונומי כאשר היא מזהה סכנה,Active Lane Keeping Assist שפועל באופן אקטיבי בסטייה מהנתיב, מערכת סיוע לחנייה עם מצלמות היקפיות 360 מעלות, Driving Assistance Plus Package, מערכת פנסים, Digital light (אופציה) המקרינה סימוני עזר או סמלי אזהרה על הכביש, ועוד.

 

מרצדס SUV EQE מחיר
עד 510 ק”מ. מרצדס SUV EQE

 

מסכמים חצי שנה

 

יבואנית מרצדס לישראל, מסכמת את המחצית הראשונה של השנה כשנה השנייה ברציפות להובלת שוק היוקרה בישראל. מפילוח הנתונים עולה כי למעלה מ-30% מהמכירות הם דגמי ה-EQ החשמליים, וזאת בהתאם לאסטרטגיית היצרן לפיה עד שנת 2029 כל היצע מרצדס יהיה חשמלי. 

גילי פריאנטה, מנכ”ל חטיבת היוקרה בכלמובילמרצדס ישראל ממשיכה במגמת הצמיחה בכלל ובדגמי החשמל בפרט – מעל ל-30% ממכירות מרצדס בישראל בשנת 2023 הנם בהנעה חשמלית מלאה. בנוסף, מובילה מרצדס את שוק היוקרה בישראל זו השנה השנייה ברציפות.

 

מרצדס EQS SUV מכונית היוקרה החשמלית בגרסת קרוסאובר מ-990,000 ₪

כתבות וסקירות – רכב חשמלי 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × five =