טויוטה מציינת אבן דרך – ייצור מצטבר של כ-300 מיליון מכוניות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
טויוטה ייצור
ייצור מצטבר של כ-300 מיליון מכוניות. טויוטה

 

TOYOTA מציינת אבן דרך – ייצור מצטבר של 300 מיליון מכוניות טויוטה, כ-54 מיליון מהמכוניות שיוצרו, כמה מפתיע… מדגם טויוטה קורולה

 

חברת טויוטה העולמית Toyota Motor Corporation (TMC) מודיעה על הישג יוצא דופן עם ציון ייצור עולמי מצטבר של 300 מיליון מכוניות (כולל ייצור ספטמבר 2023). זאת, 88 שנים וחודשיים לאחר שהמכוניות הראשונות של טויוטה, משאיות מדגם G1, הופקו על ידי חטיבת ייצור הרכב של Toyoda Automatic Loom Works Ltd שלימים, באוגוסט 1935, הפכה ל-Toyota Industries Corporation. הישג זה כולל ייצור מקומי ובינלאומי, עם 180.52 מיליון מכוניות שיוצרו ביפן ו-119.6 מיליון שיוצרו מחוצה לה (נכון לסוף ספטמבר 2023).

הדגם שיוצר בהיקף הגבוה ביותר הוא הקורולה. משפחת הקורולה לדורותיה מגיעה לייצור מצטבר של 53.399 מיליון מכוניות (נכון לסוף ספטמבר 2023).

 

TOYOTA COROLLA 2023
כ-53 מיליון מכוניות מדגם קורולה

 

אקיו טויודה נשיא טויוטה והיו”ר, קוג’י סאטו התייחסו לנקודת הציון המשמעותית של החברה:

 

היו”ר וה-Master driver של טויוטה, אקיו טויודה: ייצור מכוניות זה משהו שכולם עושים ביחד’. אני חושב שהמספר הזה של 300 מיליון הוא הוכחה ניצחת לכל העבודה הקשה, המושקעת מידי יום, של הקולגות שלנו בטויוטה, הספקים והסוחרים שלנו, וכל בעלי העניין הרבים האחרים, כמו גם כל אלה שבאו לפנינו. ההיסטוריה לא החלה עם בניית המכונית הראשונה. החברים המייסדים ניסו ונכשלו שוב ושוב, בנו ללא הרף אבות טיפוס, ומאמציהם הם אלה שהובילו לטויוטה של היום. טויוטה התמודדה עם סכנה פעם אחר פעם עד לנקודה זו. בכל פעם, מה שהציל אותנו היו הלקוחות שאוהבים את מכוניות טויוטה. אני חושב שמספר המכוניות מספר את הסיפורים של הלקוחות שלנו, והלקוחות שבחרו במכוניות טויוטה הם שותפים לדרך והסיפורים שלהם הם אלו שמאפשרים לנו להמשיך לייצר מכוניות עד היום ועל כך אני אסיר תודה מעומק ליבי. גם אני אוהב מכוניות, ואנחנו נמשיך לייצר מכוניות, אחת אחת ובזהירות, יחד עם כל הקולגות שלנו – אוהבי המכוניות”.

נשיא טויוטה, קוג’י סאטו: “אני רוצה להודות מעומק הלב ללקוחות שבחרו במכוניות טויוטה, ולמי שבנו כל מכונית עם הלב והנשמה, כמו גם לספקים ולסוחרים שמסרו אותם בקפידה, ולכל השותפים ומחזיקי העניין האחרים שלנו. אני מאמין שמספר זה של 300 מיליון יחידות יכול היה להיות מושג רק באמצעות מאמץ בלתי פוסק של רבים ברחבי החברה – מתכנון ועיצוב חלקים וכלי רכב, לייצור, לוגיסטיקה, מכירות ושירות, יחד עם כל אלה שפועלים ותומכים בכל צעד. העמיתים שלנו התגברו על אינספור אתגרים בדרך: רק בשנים האחרונות חווינו אסונות טבע כמו רעידת האדמה הגדולה במזרח יפן, ואירועים בלתי צפויים כמו שריפות, או מגפת COVID-19 ומחסור בשבבים. בכל פעם שהתמודדנו עם הסכנה של הפסקת ייצור, כולם עבדו יחד כדי לבצע את ההתאמות ולהמשיך קדימה. אנחנו בטוחים שלעולם לא נשכח את כל אלה שהיו חלק מייצור המכוניות שלנו ואנחנו נמשיך לתת את כל כולנו כדי לייצר מכוניות טובות מתמיד ולהעלות חיוכים על פניהם של לקוחותינו.”

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen + 9 =