חברת סמלת פתחה מוקד הסעות כלל ארצי ייעודי לחיילים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הסעות לחיילים
מוקד הסעות ייעודי לחיילים

 

חברת סמלת פתחה מוקד הסעות חירום כלל ארצי – ייעודי לטובת החיילים בסדיר ובמילואים. החברה הקצתה מעל 60 רכבים ועשרות רבות של עובדות ועובדים לטובת מוקד סמלת הסעות החדש – *8181

 

לאור המצב ומתוך רצון לסייע ולתרום חברת סמלת, יבואנית הרכב הישראלית, שמייבאת בין היתר את כלי רכב ממותגי סובארו, פיאט, ג’יפ, אלפא, פרארי ואחרים, החליטה להסב את רכבי החברה מדגמים נבחרים לטובת מערך הסעות חירום ייעודי עבור חיילי צה”ל בסדיר ובמילואים בצפון ובדרום.  בסמוך לפרוץ המלחמה וכשהכאוס עוד שלט זיהנו את הקושי של החיילים להתנייד במהירות והתייצב ללחימה.

עשרות מעובדי ועובדת החברה נקראו לדגל ובחרו להתנדב לטובת המיזם, והחברה הפכה את המוקד הטלפוני של החברה למועד ייעודי: “סמלת הסעות” שמרכז את כל פניות החיילים ונותן מענה עבורכם ודואג להביא אותם אל היעד הנדרש. עד כה הסיעה החברה מאות חיילים , ועשרות עובדי ועובדות החברה נסעו אלפי קילומטרים לטובת סיוע למדינת ישראל וענו על כל פנייה ופנייה. לצד הפעילות החברה ממשיכה לשמור על שגרה במסגרת האפשר ולתת מענה לכל מי שזקוק.

שי פלדמן, מנכ”ל חברת סמלת: “תושבי מדינת ישראל חווים בשבוע האחרון מציאות בלתי נתפסת וקשה. סמלת עושה כל שביכולתה על מנת לסייע לחיילות ולחיילי צבא הגנה לישראל שפועלים ללא לאות על מנת לשמור על בטחונה של המדינה. אנו מודים על יכולתנו לעזור ומקווים שנדע ימים טובים יותר”.

 

הפתרון היצירתי לטעינת טלפונים של חיילים בשטח – אנרגיה סולארית

מדריך: איך לשמור על תקינות רכב שחונה זמן רב ללא-שימוש

קבוצת כדורי יבואנית מותג הרכב החשמלי Skywell ׁ(סקייוול) מתגייסת

מעורר השראה: האיש שהפך אוטובוס לאמל”חיה ניידת תוך 7 ימים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

6 − three =