טויוטה מקבוצת יוניון משיקה שירות נסיעות שיתופיות TOYOTA SHARE

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רכב שיתופי
רכב שיתופי טויוטה

 

קבוצת יוניון משיקה שירות נסיעות שיתופיות TOYOTA SHARE – השכרה ללא צורך במנוי חודשי; בערים תל אביב, ירושלים, באר שבע, עפולה וכרמיאל

 

קבוצת יוניון משיקה באופן רשמי את TOYOTA SHARE – שירות חדש להשכרת כלי רכב שיתופיים לטווח קצר. מטרת המיזם היא לספק מענה לצרכי ניידות באופן נגיש, ולהרחיב את אפשרויות השימוש ברכב פרטי ללא בעלות. טויוטה SHARE מהווה צעד נוסף ומשמעותי במימוש חזונו של אקיו טויודה, למעבר של טויוטה מיצרנית רכב לחברת שירותי מוביליות מתקדמים. הפעילות החדשה תנוהל תחת זרוע פתרונות הניידות של קבוצת יוניון, יוניון מוביליטי בניהולו של דור פיקל.

לראשונה בישראל, ובשונה מההיצע של שאר מפעילות הרכבים השיתופיים, משתמשי SHARE TOYOTA יוכלו לשכור רכב במתווה חצי יומי/יומי, ללא צורך במנוי חודשי ובמחירים קבועים אטרקטיביים במיוחד. השירות יהיה זמין 24/7 והשכרת הרכב תיעשה באופן פשוט מאד וידידותי למשתמש באמצעות אפליקציית My Toyota.

מחירון ההשקה עומד על 99 ₪ לחצי יום השכרה (עד 6 שעות) ו-189.90 ₪ ליום השכרה מלא. 

TOYOTA SHARE תציע רכבים מדגם AYGO X, רכב עירוני המאפשר חניה נוחה. השירות מיועד עבור כל נהג ונהגת מגיל 18 ומעלה, בעלי רישיון נהיגה עם ותק של שנתיים והוא כולל ביטול השתתפות עצמית במקרה של נזק. 

לטויוטה פריסת סוכנויות מצפון ועד דרום הארץ, ותמקם את החניות בהן יחכו רכבי ה-SHARE גם בסמיכות למרכזי המכירה והשירות שלה הממוקמים באזורי תעשיה, מסחר ומשרדים במעל ל-30 ערים לצד נקודות אסטרטגיות נוספות ברחבי הארץ. השירות פעיל בערים כרמיאל, טבריה, עפולה, חיפה, נתניה, רעננה, תל אביב, יפו, ראשון לציון, ירושלים, רמלה ובאר-שבע ובקרוב יתרחב לערים נוספות.

דור פיקל, מנכ”ל יוניון מוביליטי: “אנו גאים להשיק את שירות הרכב השיתופי אשר מרחיב את סל פתרונות הניידות שהקבוצה מציעה גם למי שאין בבעלותו רכב פרטי. המוצר החדש מציע ממשק פשוט וידידותי, מחיר נגיש  ואת סטנדרט השירות של טויוטה. הכניסה שלנו לתחום הנסיעות השיתופיות הינה חלק מהאסטרטגיה של הקבוצה ושל TOYOTA  להפוך לחברת ניידות המפתחת ומספקת מגוון פתרונות תחבורה ומוביליות למגוון צרכים והעדפות”.

אפליקציית My-Toyota זמינה בחנויות apple ואנדרואיד.

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “טויוטה מקבוצת יוניון משיקה שירות נסיעות שיתופיות TOYOTA SHARE”

  1. בהחלט צעד מבורך מצד טויוטה. כיום בהרבה מקרים רק רכב פרטי מאפשר תחבורה סבירה.
    ביחוד לקראת שבת שבה התחבורה שובקת כ-4 שעות לפני כניסת השבת. מקווה שיוסיפו גם אפשרות למכונית גדולה יותר. מצד שני צריך שלא ינצלו את כוחם לחנוק חברות כמו Car2Go.
    נ.ב. הדף מלא פרסומות של פריזבי השם המתאים יותר לקרסו שמעיפים לקוחות רחוק כאשר יש תקלה בתקופת האחריות בכל מיני טענות שיקריות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 + three =