יגואר נפרדת מהבנזין ומציגה את רכב הספורט האחרון F-TYPE 75

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
יגואר F TYPE
יגואר עוברת לחשמל – מחווה לרכב הספורט יגואר F TYPE

 

 

רגע לפני שיגואר עוברת לייצר דגמים חשמליים בלבד (מהלך שיתחיל ב-2025), היא מציגה לעולם את הגרסה האחרונה לרכב הספורט המוערך, יגואר F-Type

 

חברת רכבי היוקרה יגואר מודיעה על השקת דגם הספורט האחרון של המותג הפופולרי בעל מנוע בנזין, יגואר F-Type 75, אחרי 75 שנה ומורשת עשירה, בעלת מגוון מכוניות ספורט ושלל דגמים מרהיבים משנת 1948, עת השיקה את יגואר XK120.

רכב הספורט האחרון שמייצרת יגואר בעל מנוע בעירה פנימית, ה-F-Type 75 בעל שני מושבים, יימכר במהלך שנת 2023 ויגיע בשני דגמים: F-Type 75 וכן F-Type 75R, עם 450 כוח סוס לדגם הרגיל ו-575 כוח סוס לדגם ה-R והם ישווקו בגרסאות קופה וקבריולה (גג נפתח).

 

F TYPE
יגואר F-TYPE

 

יגואר עוברת לחשמל ב-2025

 

יגואר נמצאת בעת הזו בתקופה של חידושים ושינויים חשובים שמתרחשים בחברה, עם ראייה ברורה לעתיד של עולמות הרכב והיצרנים, וכיצד היא רואה את עצמה ומעוניינת להיות. יגואר ביצעה מעבר חד לייצור רכבים חשמליים יוקרתיים בלבד, כחלק מאסטרטגיית הקיימות שהשיקה החברה במהלך השנה האחרונה וכן לפי גישת ה-modern luxury שמיישמים צמד המותגים הבריטיים, יגואר ולנד רובר.

 

יגואר ספורט

 

עד שנת 2025 תייצר יגואר רכבים חשמליים בלבד וכל ליין המכוניות של המותג הפופולרי יעבור שינוי.

הדגמים החדשים והאחרונים של רכב הספורט הפופולרי בעל מנוע בעירה פנימית יוצרו בדומה לדגמים הקודמים וכוללים את היתרונות המיידיים של דגמי מותג יגואר, ומביאים לידי ביטוי את כל העקרונות של המותג המוערך לאורך השנים, וכן עיצוב המשלב בין מכונית פאר ויוקרה לבין חוויית נהיגה ספורטיבית ייחודית עבור הלקוחות של החברה.

מת׳יו ביבן, המעצב הראשי של יגואר ולנד רובר: ״במשך 75 שנה יגואר ידועה בייצור רכבי ספורט יוצאי דופן, בעלי ביצועים מרשימים וזריזות שגורמים לסיפוק עבור הנהג. שני הדגמים החדשים במהדורה המיוחדת והאחרונה יוצרו בדיוק לפי העקרונות הללו ומוסיפים גם עיצובי פנים וחוץ ייחודיים כדי לחגוג את השושלת המפוארת של יגואר, שתהפוך למותג חשמלי מ-2025״.

 

*הרכב ינחת בישראל במהלך 2023.

 

יגואר F TYPE קופה (מנוע 2.0 ל’ 300 כ”ס) – סקירה

יגואר F-TYPE בגרסה חסכונית בדלק – מנוע שני ליטר עם 300 כ”ס

רשמים מסוף שבוע עם יגואר F TYPE

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

14 − thirteen =