יונדאי טוסון המחודש 2025 נחשף באמריקה – אצלנו בסוף השנה 2024

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יונדאי טוסון 2024
עיצוב מעודכן וגרסאות היברידיות. יונדאי טוסון 2025

 

יונדאי חושפת את רכב הפנאי שטח הפופולרי, יונדאי טוסון החדש 2025, בתערוכת הרכב הבינלאומית בניו יורק. הטוסון 2025 המעודכן ממשיך להתבסס על אותו עיצוב חדש, הכולל יחידות תאורה מעודכנות, עיצובים חדשים של חישוקי הסגסוגת ועיצוב פנים מחודש אותו פגשנו/ראינו. כן, נוסף עוד אבזור נוחות, ובטיחות חדש ומשופר לנהג. דגמי 2025 Tucson 2.5 ליטר יגיעו לארה”ב ביוני השנה, בעוד שדגמי 1.6 ליטר טורבו ההיברידיים ודגמי הפלאג-אין היבריד יושקו בסוף הקיץ. אלינו הרכב יגיע ברבעון השלישי של השנה 2024.

“רכב השטח המעודכן 2025 יונדאי טוסון, מוצע עם גרסאות מנוע בנזין, גרסה היברידית והיברידית פלאג-אין, עם עיצוב רכב שטח קומפקטי ומושך”, אמר חוסה מוניוז, נשיא וסמנכ”ל ניהול עולמי של יונדאי מוטור. חברה ונשיא ומנכ”ל יונדאי מוטור צפון אמריקה. “עם הנעה לכל הגלגלים המוצעת בדגמי הבנזין והיברידי, הלקוחות יכולים ליהנות מיכולת לכל כביש ולכל מזג אוויר בשילוב עם יעילות יוצאת דופן ומגוון אטרקטיבי של עיטורים, כולל XRT ממוקד חיצוני ודגמי N Line ספורטיביים.”

 

יונדאי טוסון מחיר
מראה מחוספס ואגרסיבי. יונדאי טוסון החדש

 

שיפורים בעיצוב חיצוני

הטוסון 2025 מציג מראה מרגש ונועז עם שפת עיצוב “דינמית”. ב-2025, הסגנון החיצוני המעודכן מעניק לטוסון מראה חזק בולט יותר הודות לגריל חדש, חזית פגוש קדמי ואחורי בעיצוב מחודש, וחתימת תאורת יום מעודכנת. חישוקי הסגסוגת חדשים, וגם להבי המגבים האחוריים ארוכים ב-75 מ”מ לשיפור הראות, השימושיות ותכליתיות.

שיפורי העיצוב מקדימה משלבים אלמנטים של גריל אנכי למראה מחוספס ואגרסיבי יותר. חתימת תאורת היום האייקונית של טוסון הופשטה מעשרה אזורי תאורה לשמונה יחידות גדולות יותר לטובת נוכחות גדולה יותר ומראה נועז יותר, ביום ובלילה. מסילות הגג הוגבהו, והן מסוג חדש, קשיחות ועמידות יותר.

לשיפור נוחות הנוסעים ובידוד רעשים, חלונות הצד הקדמיים כוללים למינציה אקוסטית להפחתת רעשי פנים. יש חימום להגה והמושבים האחוריים, עם הגדרות טמפרטורה לשליטה ודיוק. דגמי XRT מוסיפים תבליט XRT על משענת המושבים הקדמיים.

 

יונדאי טוסון חדש
עדכון שפת העיצוב בתא הנהג והנוסעים. יונדאי טוסון 2025

 

תא הנהג והנוסעים של הטוסון 2025 כוללים שדרוגים גדולים, הודות לעיצוב מעודכן המעניק תחושה פתוחה ואוורירית יותר לתא, וממשק מידע בידור ברמה גבוהה יותר, וקל יותר לשימוש. תא הנוסעים משלב תצוגה מעוקלת פנורמית מעוצבת מחדש המשלבת אשכול מכשירים דיגיטליים, מסך בגודל 12.3 אינץ’ ותצוגת מידע בידור מוגדלת בגודל 12.3 אינץ’. יש תוספת של ידיות, ומתגים שהפכו נוחים יותר לשימוש, כמו מתג עוצמת קול, ובקרות נוספות שהנדסת האנוש שלהן שופרה. גם הקונסולה המרכזית, גלגל ההגה ופאנל הדלתות עוצבו מחדש לטובת שימושיות משופרת. לוח המחוונים החדש ממוקם מעל תא הכפפות, ומוסיף עוד יותר מקום אחסון לנוסעים במושבים הקדמיים.

מערכת הזיכרון המשולבת הזמינה של טוסון כוללת גם את מושב הנהג החשמלי וגם את הגדרות המראה. לנוסעים מלפנים יש כעת גישה לנתוני USB-C ויציאות טעינה עם יכולת טעינה משופרת של 27 וואט. הנוסעים מאחור מקבלים גם יציאות טעינה USB-C סטנדרטיות. מתווספת קישוריות מלאה ל-Wireless Android Auto™ ו- Apple CarPlay® כסטנדרט בכל גרסאות הטוסון, ותצוגת Head-Up צבעונית חדשה בגודל 12 אינץ’ (HUD) עם גרפיקה איכותית. “אפילו” ב-HUD מוצגות הנחיות ניווט.

 

יונדאי טוסון 2025
יונדאי טוסון מתיחת פנים

 

בגרסאות הפרימיום, תיבת ההילוכים נשלטת כעת על ידי בורר הילוכים קטן, כך יש שטח גדול ושימושי יותר באזור הקונסולה המרכזית. מסך המגע מידע בידור גדול יותר, בגודל 12.3 אינץ’. מערכת זו כוללת מהירויות עיבוד מהירות יותר, צבעים משופרים וגרפיקה חדה יותר, ושיפור את נוחות וקלות השימוש בה. משטח הטעינה מהיר יותר, ואלחוטי (15 וואט), מוקם באופן נגיש ונוח יותר לנהג.

עדכונים מהאוויר: יונדאי טוסון החדש יכול כעת לקבל עדכונים למערכות הרכב השונות, כולל מערכות הינע, בטיחות, מולטימדיה ומיפוי (אם מצויד בניווט) באמצעות עדכוני אוויר (OTA).

בבטיחות הטוסון “קיבל” מערכת ערנות נהג מתקדמת (FAW), המשתמשת במצלמת אינפרא אדום המותקנת על עמוד ההגה כדי לעזור לעקוב אחר מבטו של הנהג ולנטר את רמות הקשב כדי להבטיח נהיגה בטוחה. כמו כן בקרת שיוט חכמה המעריכה ללא הרף את ערנות הנהג. אם הנהג לא מגיב, המערכת אפילו יכולה לסייע בבטחה לעצור את הרכב, תוך הפעלת מנורות האהזרה ובלם החניה האלקטרוני לאחר עצירת הרכב.

 

כאמור, יונדאי טוסון המעודכן, אצלנו ברבעון השלישי של השנה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve − three =