לדיקו (Bcosh) משיקה קורסי הדרכה לרכב בגרסת אונליין

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

בעקבות מגפת הקורונה, לדיקו, מבית בוש בישראל תעביר את קורסי ההדרכה שלה לרכב לאונליין, בעזרת אפליקציית ZOOM

 

לדיקו (Bcosh) משיקה קורסי הדרכה לרכב בגרסת אונליין

 

במקביל להוראות משרד הבריאות, החליטה לדיקו, נציגת בוש בישראל, להשיק את קורסי הרכב גם בפלטפורמות מקוונות בממשק למידה מרחוק עם המודרכים, במחיר מופחת. הקורסים יועברו באמצעות תוכנת ה-ZOOM,  על ידי מנהל מרכז ההדרכה של לדיקו ארז מוספי, המוסמך כמדריך ראשי מטעם בוש העולמי. 

 

בין הקורסים אשר יועברו בגרסת אונליין:

  • השתלמות בדיאגנוסטיקה – שיטות אבחון תקלות מבית בוש העולמית לרכבי בנזין ודיזל יורו 6.
  • מערכות לוכד חלקיקים ומערכות אוריאה לרכב פרטי בדרישת תקן יורו 5 ויורו 6 המשלבת איתור תקלות מכלי רכב אירופאים, אמריקאים ו אסיאתיים.  לדיקו מלמדת את מוסכי היבואנים ועל כן המידע רב מאוד.
  •  מערכות זיהום אוויר, לוכד ואוריאה לרכב כבד ואוטובוסים: אבחון תקלות ושיטות מתקדמות לטיפול בתקלות ותחזוקה מונעת. החל מרכבי חלוקה מכל הדגמים. 

 

קורס הדיאגנוסטיקה כולל את הנושאים הבאים:

 

תכנית השתלמות רכב היברידי למוסכי בוש – לדיקו

 

מחיר: במקום 3,800 + מע”מ > 2,950 ₪ + מע”מ

לפרטים נוספים:

0544478344 ארז מוספי, מנהל מרכז ההדרכה
אתר 

 

אודות מרכז ההדרכה של לדיקו

התפתחות הטכנולוגית המואצת בתכנון ובייצור כלי רכב שינתה את ענף המוסכים והגבירה את הדרישה לאנשי מקצוע מיומנים שמבינים את השינויים ויודעים כיצד להתמודד עם האתגרים החדשים. לפני למעלה מ-20 שנים – בשנת 1996הקימה לדיקו בשיתוף עם חברת Bosch העולמית את מרכז ההדרכה בראשון לציון המרכז מציע מגוון רחב של קורסים מקצועיים והדרכות המשלבים תכנים תיאורטיים והתנסות מעשית המותאמים לצורכי השוק והזמן. 

במהלך שנות קיומו הכשיר מרכז ההדרכה למעלה מעל ל-4000 בוגרים בתחומי הדיאגנוסטיקה והטיפולים במערכות המנוע והרכב, המכירות וניהול המוסך. הבוגרים קיבלו עם סיום ההדרכה והמבחנים העיוניים והמעשיים תעודה מטעם חברת BOSCH. מנהל מרכז ההדרכה הוא ארז מוספי. בין הלקוחות: בעלי כתב הסמכה של משרד התחבורה, יבואני הרכב בישראל, מנהלי ציי רכב, חברות ליסינג, חברות האוטובוסים דן ואגד, צה”ל, משטרת ישראל, גורמי ביטחון ועוד.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 3 =