ללקוחות לנד רובר יוצעו חלפים לרכב מחברת מגנטי מרלי האיטלקית

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

טיפול רכב לנד רובר יגואר

 

חברת המזרח לשיווק מכוניות מחזקת את שירות הפרימיום של לנד רובר את יגואר, ותציע ללקוחות את מוצריה של ענקית החלפים לרכב, ׳מגנטי מרלי׳ האיטלקית (הידועה באיכותה הגבוהה), בנוסף לחבילות טיפול תקופתיות / שנתיות ב-1,450 שקלים כולל מע”מ

 

חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית מותגי היוקרה שטח, לנד רובר ויגואר, מצהירה כי החל מהיום לקוחותיה יוכלו ליהנות מ”היצע חלפים ומוצרים תואמי מקור בעלי תווי האיכות הגבוהים ביותר בעולם מבית חברת-העל האיטלקית, מגנטי מרלי”. חלפים ומוצרים, שבתכנונם וייצורם הושקעו משאבים, על מנת שישמרו על תקינות וערך הרכב, איכות הטיפול בו ושמירה על רמתו המכנית. 

כחלק מיישום מדיניות לשדרוג חווית השירות ללקוח, הורכבה חבילת טיפולים תקופתית ללקוחות לנד רובר ויגואר בעלות של 1,450 ש״ח [כולל מע”מ], הכוללת, בין היתר: בחינת הרכב וביצוע צ’ק-אפ, החלפת שמן ומסנן שמן, בדיקת בלמים ותוסף לניקוי שמשות.

שנת המכירות של חברת המזרח, יבואנית לנד רובר בישראל נפתחה על “רגל ימין”. לנד רובר, מותג הפרמיום-שטח  שמר על יציבות במכירות בהשוואה לשנה הקודמת, עם מכירת 136 כלי רכב בחודשים ינואר ובפברואר. “בסקר שערכה קבוצת ‘גיאוקרטוגרפיה’ נבחר מותג לנד רובר, לרכב שטח יוקרתי הנחשק ביותר בישראל”.

 

לנד רובר דיפנדר
דיפנדר 130

 

גלית עיני מנכ”לית חברת המזרח לשיווק מכוניות:

“אנו מטפסים במדד שביעות הרצון בקרב לקוחותינו, והחודש עברנו את סף ה- 92 נקודות. אנו גאים בדרך שאנו עוברים ושמחים לשתף כי החברה ממשיכה להשקיע ולהתפתח למען הלקוחות. עוד נשתף, כי החברה החלה לייבא חלקי חילוף, תואמי מקור, מבית מגנטי מרלי, יצרנית-העל האיטלקית ותחל להציע חבילות טיפולים במחירים אטרקטיביים במיוחד. נמשיך לעבוד ולהשתפר, כי עבורנו אין פסגה גבוהה מדי״. 

חברת מגנטי-מרלי, אחת מספקיות החלפים לרכב מהוותיקות והגדולות בעולם, הוקמה ב-1919 ומחזיקה נכון להיום, בלמעלה מ-170 מתקנים ומפעלים לרכב, מעסיקה למעלה מ-50 אלף עובדים, משווקת את מוצריה ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם ומספקת חלקי רכב מרכזיים למותגי הרכב המובילים והנחשקים ביותר בעולם, עם למעלה מ- 100 מוצרים וחלקים לרכב ומחזור שנתי של 10.6 מיליארד יורו. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × three =