ממשיכים במסורת: יריד מכוניות חשמליות בקניון עופר פתח-תקווה 4-5.4.24 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מכונית חשמלית יד 2
יריד מכוניות חשמליות בקניון פתח תקווה

  

 

יריד המכוניות החשמליות יוצא שוב לדרך בקניון עופר פתח תקווה. שורה ארוכה של דגמים חדשים יוצגו, ולראשונה גם מתחם של מכוניות חשמליות מיד שנייה. היריד יתקיים ב-4-5.4.24 הכניסה חופשית 

 

לאור הצלחת יריד המכוניות החשמליות האחרון, שנערך בשנה שעברה בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, יתקיים יריד נוסף לקהל הרחב למשך יומיים, בימים חמישי ושישי ה-4 וה-5 לאפריל 2024 – הכניסה חופשית וללא תשלום. 

היריד יערך בחניון החיצוני של עופר הקניון הגדול (מול הפארק), במסגרתו יוצגו וייחשפו דגמים חשמליים חדשים, וותיקים ודגמים פופולריים. חברות הרכב יציעו הטבות מיוחדות לפני רכישה, מימון עסקה/רכישה, ביטוח לרכב חשמלי, עמדת טעינה ונסיעת מבחן ללא צורך בתיאום מראש.  כמו כן, לראשונה יוקם מתחם למכוניות חשמליות יד שנייה. 

בין המציגים ביריד, רשימה ארוכה של מותגי רכב חשמליים ויבואני רכב: טסלה ישראל עם דגמי מודל 3 ומודל Y מותג GEELY עם דגם הגאומטרי C – יבואנית הרכב לובינסקי תציג דגמי אופל מוקה, סיטרואן C4X את הפיג’ו 3008, מארוול ו-MG4. פריסבי-קרסו יציגו את הדגם של EVEASY, מותג סקיוול יציג את הדגם החשמלי שלה בגרסת סוללה משודרגת סקייוול ET5.

 

קומי – רכב קטן וחשמלי ב85 אלף שקלים

 

מתחם רכב חשמלי חדש ולראשונה מכוניות חשמליות יד 2

יריד רכב חשמלי

 

ויהיו גם אלדן – עם BYD, סופר ג’יפ – עם דגמי מרצדס EQ, האמר SUV, האמר טנדר SUV, מטרו – ליפ מוטור עם דגם ה-TO3 וגם חברת UDS עם הדגמים החשמליים הזעירים PONY ו-KOMI, זיקר – X ZEEKR ועוד. כמו כן, ביריד יציגו חברות של עמדות טעינה, ביניהן: אפקון, סוליגנה, תדיראן אנרגיה חדשה, רוזנפלד EV ועוד. 

 

לכתבות בנושא רכב חשמלי באתר

 

קניון עופר פתח תקווה

 

נעמי סימן טוב, מנכ”ל עופר הקניון הגדול: “בשנה שעברה קיימנו יריד מכוניות חשמליות אליו הגיעו למעלה מ-35,000 מבקרים. בהמשך להצלחה, אנו שמחים להציג תחת קורת גג אחת את כל דגמי המכוניות החשמליות החדשות לשנת 2024. כמו כן, השקענו רבות השנה בלהביא גם מכוניות חשמליות יד שנייה, מאחר ויש לשוק זה דרישה רבה. אנו נמשיך להיות שותפים לפעילויות לחיזוק אנרגיה ירוקה, נקייה ומתקדמת. היריד יציג את כל הטכנולוגיות החדשות בתחום הרכב, פתרונות לצרכנים המעוניינים לרכוש מכונית חשמלית, והכל במחירים מיוחדים ואטרקטיביים”. 

 

שעות פעילות היריד: יום חמישי ה-4.4.24, בשעות 10:00-20:00.

יום שישי, ה-5.4.24, בשעות 09:00-14:00, בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

15 − fifteen =