למרות עליות המחירים: איך לחסוך בהוצאות הרכב – כתבת אורח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ביטוח רכב מחיר
השוואת ביטוחי רכב

 

 

עליית מחירי הדלק הובילה לעלייה בהוצאות הרכב שבשגרה. בינתיים, עד שהשוק יתאזן, יש דרך להפחית את ההוצאות על הרכב באמצעות השוואת ביטוחים מהירה. אז למה כדאי להשוות מחירי ביטוח רכב ב-2023? פיצחנו עבורכם את השיטה

 

בנובמבר האחרון משרד האוצר הודיע כי מחירי הדלק צפויים לעלות מ-6.46 ש”ח ליותר מ-7 ש”ח לליטר. מגמה זו מתרחשת בשל עלייה במחירי הנפט העולמיים, ומוסיפה להוצאות הרכב השגרתיות שגם ככה גבוהות. לאזרח מן השורה אין דרך להשפיע על מחירי הדלק, אך ניתן בהחלט להטות משתנה מרכזי אחר בעלויות הרכב הקבועות – את ביטוח הרכב.

השוואת ביטוחים היא הדרך לנווט להפחתת הוצאות בעידן המודרני. מה הופך את השיטה הזו לאפקטיבית? השוואת ביטוח רכב על קצה המזלג:

 

סורקים את שוק הביטוח במהירות

 

אתרי השוואות הביטוחים נכנסו לחיינו בשנים האחרונות והפכו את שוק הביטוח על פיו.

האתר הראשון שהופיע הוא בסטי, שהיה אחראי למציאת ביטוח רכב יעיל, משתלם ואישי. אם עד לפני 12-10 שנים הייתם צריכים לעבור בין חברות ביטוח בטלפון או בנסיעה בין משרדים, כיום אתם יכולים למפות לפחות 80% משוק הביטוח בישראל בלחיצת כפתור קטנה באתר, ולהגדיל משמעותית את הסיכוי למצוא ביטוח רכב בדיוק בשבילכם.

למה? התשובה לכך פשוטה. כל חברת ביטוח קובעת אילו כלי רכב הכי משתלם לה לבטח ובאילו סכומים משתלם לה לבטח, בכל שנה. הן עושות זאת בהתבסס על עבודתם של אקטוארים, מומחים שמשתמשים בכלים אנליטיים ומתמטיים על מנת לבצע הערכת סיכונים.

כשמחפשים ביטוח רכב בשיטה המסורתית, עוברים בין 3-2 חברות במקסימום (רק כדי לחזור בסוף לקודמת), מבלי להעלות על הדעת שאיפה שהוא מסתתרת חברת ביטוח שמעניקה הטבות לאנשים שמחזיקים בסוג הרכב שלכם. עם בסטי, בכמה לחיצות על העכבר תוכלו לנווט בין מגוון רחב של חברות ביטוח ולבדוק אילו פוליסות יכולות להתאים לכם.

 

ממקדים את החיפוש

 

באתר בסטי ניתן למצוא הצעות ביטוח אטרקטיביות בכל חיפוש. כדי להבטיח שלא תלכו לאיבוד בין ההצעות השונות, יש לכם מספר כלים לצמצום סך האפשרויות: ניתן לסנן את תוצאות החיפוש על פי משתנים כגון השתתפות עצמית נמוכה, הפוליסות הכי זולות ודירוג הסוכנויות שמוכרות את ביטוח הרכב. תוכלו גם לעשות סינון פנימי בין חברות הביטוח, להגדיר למערכת שתציג לכם פוליסות מחברות א’, ב’ ו-ג’ בלבד ותשמיט את חברות ד’ ו-ה’ מתוצאות החיפוש. בסטי מציע אמצעי סינון נוספים: רכב שומר שבת, רכב שני במשפחה, רכב שנוסע מכסת קילומטרים מסוימת בשנה ועוד.

בשונה מוותק הנהיגה, גיל הנהג או כמות תביעות הביטוח בפרק זמן נתון – משתנים שכל חברת ביטוח מתייחסת אליהם באותו האופן – הפרמטרים שצוינו לעיל דווקא משפיעים על המחיר. הם מעניקים הנחה בביטוח הרכב כיוון שהם מקטינים בעיני חברת הביטוח את מידת הסיכון לתאונה או תקלה, המצריכה מעורבות ותשלום של חברת הביטוח. ההגיון פשוט: נהגים שנוסעים פחות, מסתכנים פחות ומשלמים פחות.

כך, באמצעות בסימון הפרמטרים הרלוונטיים תוכלו להגיע להצעות ביטוח אטרקטיביות, שרוב הסיכויים שלא היו מתגלות בשימוש בשיטות המסורתיות.

 

הצעות הביטוח הכי אישיות

 

כל פוליסה שתמצאו ב-בסטי מותאמת לכם באופן אישי. אין מקריות בדברים האלה – הכל מתוכנן כך שיתאים בצורה מדויקת לפרופיל האישי ונתוני הרכב שלכם. פוליסות שלא רלוונטיות לצרכים והמאפיינים הייחודיים שלכם, פשוט לא יופיעו.

עוד ניתן למצוא הצעות לביטוח חובה+מקיף או חובה+צד ג’ באחת מ-2 צורות: פוליסות שמגיעות מראש עם כל הכיסויים הנחוצים, או פוליסות בסיסיות שמרחיבים בשלב מאוחר יותר עם הכיסויים הרלוונטיים.

לפיכך, כשאתם מחפשים ביטוח רכב חדש בבסטי, אתם נהנים מחוויה אישית ואובייקטיבית במלוא מובן המילה, נטולת הטיות ואינטרסים. המניע היחיד של בסטי, על שלל הפיצ’רים, הכלים והמסננים שלו – הוא לעזור לכם למצוא ביטוח רכב שיתאים כמו כפפה ליד. ללא בזבוז זמן וללא מאמץ.

 

משווים וחוסכים לטווח הרחוק

 

ההחלטה על העלאת מחירי הדלק בנובמבר 2022 הייתה מכה קשה לנהגים, שבין כה וכה משלמים לא מעט על הרכב הפרטי בכל חודש. אך כאמור, גם בעידן של התייקרויות בתחום הרכב ניתן לחסוך לא מעט על ההוצאות השוטפות באמצעות בחירת ביטוח רכב שאתם באמת צריכים.

הדרך לביטוח הרכב הזול, המשתלם והאישי ביותר עוברת באתרי השוואות הביטוחים ובראשם בסטי – האתר שהתחיל את הכל. בסטי מתאים את נתוני החיפוש למאפייני הנהג והרכב ככה שכל הצעה שתגלו באתר, תהיה מותאמת לכם באופן מדויק. תוכלו לברור את הפוליסות השונות עם פרמטרים שונים ומגוונים וכך למקד את תוצאות החיפוש לסוגי הפוליסות הרלוונטיות ביותר.

ברגע שמוצאים פוליסות שתופסות את העין, אתם לא צריכים לחשוב יותר מדי אלא פשוט לסמן את האופציות המועדפות. בסטי משווה אותן בשבילכם באופן אוטומטי ועוזר לכם להגיע להחלטה במהירות וביעילות. בבחירת ביטוח הרכב הנכון בשבילכם, תוכלו לחסוך סכומים משמעותיים, בטווח הרחוק ואפילו בטווח הקצר.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

six + thirteen =