ניסאן אקס טרייל החדש 7 מקומות 3 גרסאות מ-198,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ניסאן אקס טרייל 2022
ניסאן אקס טרייל 7 מקומות

 

פריסבי (קרסו לשעבר), משיקה את הדור הרביעי של ניסאן X-Trail. עם עיצוב SUV משודרג, שימושיות גבוהה, ומערכות הנעה היברידיות מתקדמות. ה-X-Trail החדש יהיה זמין בתצורות של חמישה ושבעה מושבים, 3 מערכות הנעה ורמות גימור שונות, החל מ-198,990 שקלים

 

מערכת הנעה e-POWER

 

בלעדי לניסאן, מערכת ה-e-POWER היא גישה ייחודית לחשמול, המציעה הנעה חשמלית ללא צורך בטעינה. מערכת ה-e-POWER של X-Trail החדש מורכבת מסוללה ומערכת הנעה בעלת תפוקה גבוהה המשולבות במנוע בנזין משתנה ביחס דחיסה, מחולל כוח ומנוע חשמלי קדמי של 150 קילוואט. מערכת ההנעה הייחודית הזו מניעה את המכונית מהמנוע החשמלי בלבד, המתבטאת בתגובה מהירה והאצה לינארית. כדי לענות על הדרישות האופייניות של הצרכנים והנסיעה היומיומית שלהם, מערכת e-POWER שודרגה משמעותית עבור ה-X-Trail החדש, עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר עם יחס דחיסה משתנה המייצר את הטעינה החשמלית בצורה יעילה וחסכונית, כשלמערכת הספק סופי של 150 קילוואט (204 כ”ס).

המרכיב הייחודי של e-POWER הוא שמנוע הבנזין משמש אך ורק לייצור חשמל, בעוד שהגלגלים מונעים לחלוטין על ידי המנוע החשמלי. המשמעות היא שהמנוע תמיד יכול לפעול בטווח האופטימלי שלו, מה שמוביל ליעילות דלק מעולה בסביבה עירונית. הודות להנעת המנוע החשמלי, אין עיכוב כמו במנוע בעירה פנימית או היברידי מסורתי. התגובה המיידית מספקת תחושת מומנט גבוהה ומלהיבה

 

ניסאן חשמלי
3 יחידות הנעה היברידיות. ניסאן אקסטרייל החדש
E POWER
ניסאן 4X4
אקסטרייל 4 על 4

 

e-4ORCE

 

מערכת הנעה חדשה לכל הגלגלים המיועדת לעבוד אך ורק עם מערכות ההנעה המחושמלות של ניסאן מוצגת ב-X-Trail החדש. e-4ORCE תספק אחיזה מרגיעה ותאוצה בטוחה בכל תנאי דרך הודות לטכנולוגיית בקרה לכל הגלגלים המתקדמת ביותר של ניסאן.

למערכת המנוע האלקטרוני הכפול הספק עוצמתי כולל של 213 כ״ס, הודות למנוע האחורי של 94kW המאפשר האצה חדה, והגעה ל- 0-100 קמ”ש תוך 7.2 שניות בלבד. יש לו תגובת מומנט אחורית מהירה פי 10,000 מאשר מערכת מכנית 4WD. בנוסף, חלוקת המומנט מחדש, כולל וקטור מומנט מצד לצד, ואיזון משקל כמעט מושלם, נוחות הנסיעה מאפשרים חווית נהיגה עוצמתית אך חלקה.

 

e-Pedal Step

 

בהתחשב בכך שזמן נסיעה רב צפוי להיות בתוך הערים, ניסאן פיתחה חווית נהיגה חדשה לגמרי של ‘דוושה אחת’ בשם e-Pedal Step. המערכת נועדה להסיר את העומס החוזר ונשנה בנהיגה עירונית עם עצירה-התנעה, שבה הנהג מעביר את כף רגלו תדיר בין דוושת הגז והבלם ומאפשר לנהגים להאיץ ולבלום באמצעות דוושת הגז בלבד.

 

ניסאן אקסטרייל 2023 מחיר
ניסאן אקסטרייל 4 על 4 E 4ORCE

 

ניסאן החדש
ניסאן אקסטרייל היברידי

 

גרסת Mild hybrid היברידית קלה

 

הרכב מוצע גם בגרסת Mild hybrid עם יחס דחיסה משתנה של 1.5 ליטר מוגדש טורבו המניע את הגלגלים בצורה המסורתית. עם 163 כ״ס ומומנט של 300Nm, היא תוצע רק בתצורת הנעה קדמית, כשהכוח לגלגלים מועבר באמצעות תיבת הילוכים רציפה מדורגת של Xtronic. בתרחישי נהיגה עם נהיגה נינוחה ותאוצה קלה, המנוע עובר ליחס דחיסה גבוה ליעילות דלק מיטבית, בעוד במצבים בהם יש צורך בביצועים נוספים, יחס הדחיסה מותאם לרמה נמוכה.

מערכת ההנעה מצוידת גם בטכנולוגיה היברידית מתונה של 12V. המערכת מספקת סיוע במומנט, עצירת סרק ממושכת, התנעה מהירה ועצירה בגלישה, עם יתרונות הן לחסכון בדלק והן לתפוקת CO2. בעת האטה, האנרגיה מוחזרת באמצעות התחדשות ונאגרת בסוללת הליתיום-יון.

 

ניסאן מולטימדיה
מסך מולטימדיה 12′ ברמת גימור הגבוהה
ניסאן 7 מקומות
ניסאן אקסטרייל 5/7 מקומות

 

שימושיות 

 

כדי להקל על העמסת חפצים, התקנת מושב ילדים ונוחיות ברכב, הגישה למושבי השורה השנייה נגישה כעת אפילו יותר בשל פתיחת דלתות הנוסע האחוריות לכמעט 90 מעלות.

שורת המושבים השנייה מתפצלת בתצורת 60:40, בנוסף ישנו פתח מרכזי כך שניתן להעביר בקלות פריטים ארוכים ללא צורך להפיל אף אחד מחלקי שורת המושבים השנייה. שורת מושבים זו יכולה גם להחליק קדימה כדי למקסם את מרווח תא המטען ולאפשר גישה נוחה לשורה השלישית (בתצורת 7 מושבים).

 

מולטימדיה וקישוריות

 

מסך התצוגה גדול יותר (12.3 אינץ’)לבידור והגדרות רכב תואם הן ל-Android Auto® והן ל-Apple CarPlay® (עם Apple CarPlay® החיבור אלחוטי).

מסך HD חדש, אלקטרוני מלא בגודל 12.3 אינץ’ TFT מרובה מידע, מציע מבחר של פריסות הניתנות להגדרה להצגת מידע על ניווט, בידור, תנועה או על הרכב, הכל נשלט באמצעות מתג חוגה חדש בגלגל ההגה. מרקם זכוכית בחיתוך מסורתי מתווסף גם לרקע הדיגיטלי של ה-TFT – קריצה ל-DNA היפני של ניסאן.

תצוגת Head Up (HUD) חדשה בגודל 10.8 אינץ’ (בהקרנה) מספקת גודל תמונה גדול יותר ממתחרים בסגמנט. ניווט מקשים, סיוע לנהג ומידע על הדרך מוקרנים על השמשה הקדמית בתוך קו הראייה של הנהג.

 

ניסאן אקס טרייל 2023
ניסאן אקס טרייל החדשה

 

בטיחות ProPILOT Assist

 

ניסאן X-Trail החדש מצויד בדור הבא של סיוע לנהג. המערכת, הנקראת ProPILOT Assist, תוכננה להפחית עייפות ומתח בזמן נהיגה, תוך שהיא מאוד אינטואיטיבית לשימוש. ProPILOT Assist מסוגל להאיץ ולבלום את הרכב בתוך נתיב יחיד בכביש מהיר. המערכת יכולה להאיץ את הרכב ולשייט במהירות מוגדרת, ויכולה לבלום את הרכב עד ל-0 קמ”ש בפקקי תנועה. המערכת מסוגלת להתחדש אוטומטית אם הרכב עמד פחות משלוש שניות והתנועה שלפני המכונית מתרחקת.

בניסאן X-Trail החדש, המערכת המעודכנת מסוגלת כעת להתאים את מהירות המכונית בהתאם לנסיבות חיצוניות נוספות: כאשר המכונית עוברת לאזור מהירות מוגבל יותר בכביש המהיר, המערכת מסוגלת לקרוא תמרורים ולשכלל לתוך נתוני הגבלת המהירות של מערכת הניווט כדי להאט את ה-X-Trail למהירות המתאימה, כלומר הנהג אינו צריך להתאים את מהירות בקרת השיוט באופן ידני. ויכול כעת לתקשר עם מכ”מי השטח מת של ה-X-Trail כדי לעזור להתערב עם תיקון קלט ההיגוי כדי לסייע בתמרון החלפת נתיב, אם יש רכב באזור שטח מת. הודות לשדרוג חדש של ההתראה הקיימת לזיהוי עצמים נעים, הפעלת הבלמים תתבצע על מנת לעצור את המכונית אם מזוהה חפץ נע מלפנים. ואם מזוהה מכונית בתנועה או חפץ נייח בזמן נסיעה לאחור, הרכב ייעצר.

 

בטיחות אקטיבית ופסיבית

 

אבטחה נוספת מגיעה בצורת בלימת חירום חכמה של ניסאן,  הודות לטכנולוגיית חיזוי מבוססת מכ”ם מתקדמת, חיישנים מסוגלים לקרוא את הכביש מעבר למכונית שלפני הרכב כדי לזהות אם רכב בולם לפתע. המערכת תפעיל את הבלמים כדי להפחית את הסבירות להתנגשות.

הבטיחות בלילה מועצמת על ידי התאמת טכנולוגיית פנסים ראשיים מתקדמת המאפשרת ליחידת התאורה להיות דקה, מה שמסייע ליעילות האווירודינמית של ה-X-Trail, אך מתאים את צורת האלומה שלו בהתאם לתנועה המתקרבת. באמצעות סדרה של יחידות LED מטריקס המנהלות את כיוון האלומה, מנורות LED בשורות ספציפיות מושבתות כאשר מזוהה תנועה מתקרבת, ומשאירות למעשה את שאר הכביש מואר היטב, אך לא מסנוור את נהג הרכב המתקרב.

 

 

  VISIA ACENTA TOP ACENTA TECH TEKNA
e-Light Hybrid 198,990 ש״ח 219,990 ש״ח 232,990 ש״ח 244,990 ש״ח
e-POWER 233,990 ש״ח 242,990 ש״ח 254,990 ש״ח
e-4ORCE 249,990 ש״ח 262,990 ש״ח 274,990 ש״ח

 

מפרט – אקס טרייל E LIGHT HYBRID שבעה מקומות

מפרט אקס טרייל E POWER חמישה מקומות

מפרט ניסאן אקס טרייל 7 מקומות E 4ORCE הנעה כפולה

 

@queenoftheroad.il ניסאן אקסטרייל החדש!! הגיע באיחור אופנתי. רכב 7 מקומות עם 3 יחידות הנעה היברידיות (לא חשמלי אבל בעל יכולות נסיעה על חשמל מתקדמות). תיכף מחירים #nissan #nissanxtrail ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 + seven =