מה קורה עם מותג אלפא רומיאו? הנתונים ב-2023 מראים צמיחה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

טונלה
אלפא רומיאו טונאלה

 

הפתעה: אלפא רומיאו הוא המותג שרשם את הצמיחה הגדולה ביותר בקרב מותגי הפרימיום בעולם בשנת 2023

 

ביצועי המכירות של אלפא רומיאו בשנת 2023 מציבים את המותג בראש פלח הפרימיום. בדירוג העולמי של 15 מותגי הפרימיום המובילים (לא כולל פלח 100% BEV), אלפא רומיאו בולט כמותג שצמח הכי הרבה משנה לשנה. תוצאה מהיציבות והמשמעת ביישום תוכנית המוצר שנחשפה בשנת 2021. רווחיות, הסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת איכות ועמידה בתוכנית: אלו הם עמודי התווך של האלפא האיטלקית.

בעולם, המכירות בשנת 2023 צמחו ב-30%, עם עלייה חזקה ויציבה של 46% באירופה. את ביצועי האזור הניעו איטליה עם עלייה של 73%, גרמניה עם עלייה של 71%, בלגיה עם עלייה של 62%, צרפת ושוויץ עם עלייה של 20% כל אחת והולנד עם עלייה של 78%.

המזרח התיכון ואפריקה נותרו האזורים עם הצמיחה הגבוהה ביותר, ורשמו עלייה של 74%, בתמיכת השוק הטורקי שצמח בלא פחות מ-155%. לישראל חלק משמעותי בצמיחה זו עם עלייה של 14% במכירות. כמו כן אזור הודו אסיה פסיפיק תרם עם עלייה של 7% במכירות, זאת לאחר שבשנת 2023 אלפא רומיאו איחדה את נוכחותה בסינגפור ובהונג קונג.

בצפון אמריקה, הופעת הבכורה של אלפא רומיאו טונלה בספטמבר התקבלה בהתלהבות. אמריקה היא אזור עם פוטנציאל גדול, ויסודות לצמיחה מהתוצאות באיכות ממחקר האיכות הראשוני (IQS) של הסקטור, שנערך על ידי שירותי הייעוץ וניתוח הנתונים המוכר JD Power.

המחקר מדגיש את התוצאה שהשיגה אלפא רומיאו, שרשמה שיפור בהשוואה לשנת 2022. J.D. Power ראיין את לקוחות אלפא רומיאו 90 יום לאחר הרכישה וניטר כל בעיה שהתרחשה ב-100 כלי רכב (PP100), כדי להעריך את הביצועים של אלפא רומיאו.

“אלפא רומיאו טיפסה 24 עמדות בשנת 2023 והגיעה למקום השלישי בתעשייה, מבין מותגי הפרימיום – הביצועים הטובים ביותר במונחים של צמיחה ב-IQS של השנה שעברה. באותה התלהבות, אלפא רומיאו מתמקדת באזור סין, כדי לממש את כל ההזדמנויות שיש לאזור הזה להציע למותג האהוב במזרח הרחוק. עם הגעתו של ה-Tonale, הליין-אפ הושלם ומתקיימים תנאים אידיאלים לצמיחה”.

 

ז’אן-פיליפ אימפארטו | מנכ”ל אלפא רומיאו:

 

“נתוני הצמיחה עולים בקנה אחד עם היעדים שהצבנו לעצמנו לשנת 2023. להיות מותג הפרימיום הצומח ביותר מבין המתחרים הגלובליים הטובים ביותר – יכול רק לגרום לנו להיות גאים. עבורנו, זו תוצאה של אסטרטגיה ברורה ויציבה. זה מאשש את העובדה שאנו מיישמים במהירות את התוכנית ארוכת הטווח עליה הכרזנו בשנת 2021 – מוצר חדש אחד בכל שנה, עם התמקדות באיכות. משמעת ומהירות ביישום האסטרטגיה שלנו הם המפתח לתגובה ראקטיבית לשוק המשתנה במהירות”.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

6 − six =