מותג צ’רי בישראל: קרוסאוברים 5-7 מקומות (בנזין) מ-139,900 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

צ'רי
צ’רי. מותג רכב חדש

 

 

מותג צ’רי בישראל: קרסו מוטורס משיקה מותג רכב חדש, CHERY, עם 3 דגמי בנזין חדשים, החל מ-139,990 ש״ח. למצפים, רק בעוד שנה יגיעו דגמי צ’רי חשמליים

 

 

יצרנית הרכב הסינית Chery מגיעה לישראל, בהשקה משולשת. 3 דגמי קרוסאובר ממנועי בנזין, כאשר שניים מהם מסדרת Pro החדשה-Tiggo 7 Pro וה-Tiggo 8 Pro רכבי חמישה ושבעה מקומות, והדגם האחרון FX (או בשמו השני “אומודה”, מושק בישראל יחד עם מדינות נוספות. 

כל שלושת הדגמים המשווקים בישראל מונעים על ידי מנוע טורבו בנזין של Chery, עם הזרקה ישירה, 1.6TGDI עם הספק מרבי של 186 כ”ס ב-5,500 סל”ד ו-28 קג”מ, דרך רצועת כוח רחבה בין 2,000 ל-4,400 סל”ד. המנוע משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים (7DCT) המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים. יש מערכת הגה כוח חשמלית לקבלת פידבק טוב יותר, ומצבי נהיגה לבחירה, סטנדרט, ECO וספורט. באמצעות מצבי הנהיגה ניתן להתאים את אופי התגובות ומידת ההיזון החוזר של ההגה לאופי הנהיגה.

 

צ'רי רכב
צ’רי טיגו 7 פרו. חמישה מקומות

 

דגמי Tiggo Pro חמישה/שבעה מושבים

 

ספינת הדגל Tiggo 8 Pro היא SUV בעל שבעה מושבים עם מאפייני פרימיום. הרכב מנגיש את תפיסת העיצוב של  ‘Life In Motion’ ,Cheryהמעניקה לרכב חתימה ויזואלית מרשימה באמצעות גריל מודגש במטריצה גיאומטרית ופנסי LED  עם חתימה ייחודית. התוצאה הכוללת – אלגנטיות מאופקת ותוקפנות שקטה.

הנוסעים יהנו גם מצליל היקפי דרך שמונה רמקולים, תאורת סביבה רב צבעונית, צוהר פנורמי וריפוד דו-גווני בשחור וחום. שלושה מסכים – לוח מחוונים בגודל “12.3, מסך בקרת אקלים בגודל 8″ ומסך מידע בידור בגודל 12.3” – מאפשרים שליטה כמעט בכל פונקציות הרכב תוך שילוב קישוריות סלולרית החשובה כל כך.

טכנולוגיה גבוהה לצד בטיחות מריבית עם  12 הפונקציות המתקדמות של מערכת סיוע לנהג (ADAS), כולל בקרת שיוט אדפטיבית (ACC), בלימת חירום אוטונומית (AEB), אזהרת התנגשות קדימה (FCW) ואחורה (RCW), בתוספת מצלמה של 360 מעלות לסיוע רְאוּת.

 

 

צ'רי 7 מקומות
צ’רי טיגו

 

ה-Tiggo 7 Pro הוא האח הקומפקטי יותר של ה-Tiggo 8 Pro, המכוון לחוויה עירונית ומחוץ לעיר. הוא מאמץ פרשנות קשוחה יותר של גריל היהלומים הגיאומטרי של אחיו הגדול, ולצדו פנסי LED חדים המדגישים את הצורה והתפקוד באותה מידה. קו הכתפיים הבולט שלו, מנורות הזנב ואפקט הגג המרחף משדרים סגנון יוקרתי ומסוגנן.

בהתייחס לטכנולוגיה, ל-Tiggo 7 Pro יש פאנל LCD בגודל 12.3″ , מסך שליטה מרכזי בגודל “10.25 ומסך בקרת אקלים בגודל 8”, המעניקים למשתמשים חווית מגע אינטראקטיבית ברמה גבוהה. מצלמת 360 מעלות פועלת עם מסך הבקרה המרכזי הגדול כדי לספק תצוגה ברורה וללא הפרעה של הסביבה, להקל על החניה ולהגביר את הבטיחות. כמו כן, מצוידים דלת תא מטען חשמלית אינדוקטיבית, טעינה אלחוטית, החלפת הילוכים אלקטרונית ופקודה קולית, המחזקים את המחויבות של Chery להעשיר את חיי המשתמשים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

ה-Tiggo 7 Pro מאמץ מתלים עצמאיים של MacPherson, המשלבים הנאה מנהיגה ונוחות נסיעה. בבטיחות, מעל ל-10 פונקציות ADAS זמינות, כולל שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ובלימת חירום.

 

 

צ'רי FX
צ’רי FX תא נהג

 

צ’רי Chery FX 

 

הדגם החדש ביותר של Chery אשר נחשף בתערוכת הרכב ב- Guangzhou בסוף 2021, בתא הנוסעים מסך כפול – “10.25 ללוח המחוונים וזהה בגודלו למערכת המולטימדיה, טעינה אלחוטית, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמות היקפיות 360, תאורת אווירה, גג נפתח ועוד.

ל- Chery FXיש טכנולוגיה חכמה, עיצוב מסוגנן וכוח. שפת העיצוב החדשה של ‘Art in Motion’, משחקת עם אור וצל כדי להעניק לרכב איזון סטטי ודינאמי כאחד. גריל המטריצה ​​הגיאומטרי בחיתוך יהלום ללא שוליים משתרע מהאמצע לשני הצדדים. בכל הנוגע לטכנולוגיה חכמה, Chery FX נמצא בחזית התעשייה. עם מסך כפול בגודל 10.25″ אינץ’ כל אחד המשלב מידע על הנהיגה ומערכת בידור, (ברמת גימור Noble מערכת שמע של סוני המשתפת פעולה עם תאורת סביבה קצבית של 64 צבעים לחוויה אודיו-ויזואלית), תא הנוסעים ‘C-Pure’ של Chery המשלב טכנולוגיית הגנת הסביבה ועיצוב אקולוגי בסטנדרט אירופאי, תוך מתן אוויר נקי לנוסעים באמצעות מערכת טיהור וסינון ייחודית.

ה-Tiggo 8 Pro ו-Tiggo 7 Pro, כמו גם  ה-FX, הם דגמי Chery הראשונים שמגיעים לישראל, בחודשים הקרובים תודיע קרסו מוטורס על הדגמים הבאים שעתידים להגיע לארץ.

בימים הקרובים ייפתח אולם התצוגה הראשון של Chery במתחם קרסו ברח׳ היוזמה בראשון לציון (מול איקאה), בנוסף, ייפתחו מתחמי Chery פופ-אפ בתל-אביב (ברח׳ ריב״ל), ׳קריון׳ בקרית ביאליק ובירושלים ובאר-שבע בצמוד לאולמות ׳ניסאן׳. בקרוב ייפתחו אולמות תצוגה נוספים. 

אמיר בלכר, מנכ”ל צ’רי בישראל: “אחרי שכבש יותר מ- 80 מדינות ברחבי העולם, היום אנחנו מתחילים בשיווק מותג שהולך לשנות את שוק הרכב בישראל. עם מבחר דגמים שנתפר לטעמו של הלקוח הישראלי ומשפחתו, טכנולוגיה מרשימה, בטיחות ועיצוב, צ’רי עומדת להיות שחקן משמעותי ביותר בישראל, ולעשות את זה מהר”.

 

צ'רי קרסו
צ’רי אומודה (FX)

 

 

מחירים (מחירי השקה)

 

דגם רמת גימור COMFORT רמת גימור LUXURY רמת גימור NOBLE
FX 139,990 ש״ח  145,990 ש״ח

(147,990 ש״ח ל-TT)

149,990 ש״ח 

(151,990 ש״ח ל-TT)

Tiggo 7 Pro 154,990 ש״ח  155,990 ש״ח

(157,990 ש״ח ל-TT)

Tiggo 8 Pro 167,990 ש״ח  179,990 ש״ח 

 

אודות צ’רי

 

חברת Chery Automobile נוסדה בשנת 1997, ומתחילת דרכה יועדה כמותג רכב בינלאומי הממוקם ומיוצר בסין. במהלך 25 השנים האחרונות, Chery בולטת מבין יצרני הרכב בסין בחדשנות עצמאית ולכן הקימה מרכזי מו”פ בסין, גרמניה, ארצות הברית וברזיל. Chery גם הקימה צוות מו”פ עולמי של יותר מ-5,500 עובדים, שתרמו ליצירת תפיסת הטכנולוגיה ההוליסטית ומערכת הפיתוח של הרכבים. בדרך זו, Chery יצרה בהצלחה סדרות רכבים שזכו להצלחה בעולם עם מכירות גלובליות מצטברות של מעל ל-10 מיליון רכבים. כעת, באמצעות קרסו מוטורס, קבוצת הרכב הגדולה בישראל, נוחתים בארץ 3 הדגמים הראשונים של Chery. 

Chery מיישמת אסטרטגיית גלובליזציה מאז הקמתה והפכה לחברת רכבי הנוסעים הראשונה בסין המייצאת כלי רכב שלמים, מנועים, טכנולוגיות ייצור וציוד לשוק העולמי. בשנת 2012, צ’רי ויגואר לנד-רובר מוטורס השקיעו במשותף בהקמת חברה משותפת. Chery לא רק עשירה בטכנולוגיות ליבה מסורתיות לרכב, אלא גם מזנקת לעבר עידן הרכבים החכמים. עד כה, Chery משתפת פעולה עם חברות מובילות בטכנולוגיות חכמות, כמוHorizon Robotics, Huawei, iFly Tek, Alibaba וכו’.

בעידן הנוכחי, עת כניסת טכנולוגיות אוטונומיה, קישוריות ואנרגיה נקייה לתחום הרכב, המערכות החכמות של Chery יתעדכנו ככל שהזמנים דורשים. מערכת Chery Lion 2.0 העדכנית יושמה על דגמי Tiggo 8, תומכת בפונקציות כגון שליטה קולית, זיהוי פנים, ניווט AR, שירות אינטרנט ובית חכם. Chery פיתחה בהצלחה את הדור הראשון והשני של מוצרי נהיגה בלתי מאוישים ומתכננת להגיע לרכבי נהיגה אוטונומית L3  כבר בשנת 2025. בהתבסס על טכנולוגיות אלו, Chery תשלב תחבורה חכמה, ייצור אינטליגנטי, IOT ו-block chain, שמטרתם לספק הוויה של חיבור בין אנשים בכל העולם בפתחו של העידן החדש.

 

לפוסט השקה ותמונות בעמוד הפייסבוק הרשמי של מלכת הכביש

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “מותג צ’רי בישראל: קרוסאוברים 5-7 מקומות (בנזין) מ-139,900 שקלים”

  1. אנחנו רגילים שג’יפונים דרום קוריאניים (יונדאי, קיה) או יפניים או ארופיים עולים 135,000. ממתי זהל סיני שצריך לעלות חצי מחיר עולים מחיר זהה או יותר. לאו הגענו? מדינת פראיירים – לא לקנות!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × three =