אולם תצוגה חדש של לקסוס נפתח בבאר שבע (עמק שרה)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לקסוס ישראל חנכה אולם תצוגה חדש בבאר שבע, באזור התעשיה עמק שרה, בשטח של 400 מ”ר, וכולל לאונג’ יוקרתי, שרותי טיפול ברכבי לקסוס, מכירת רכב מבעלות קודמת ומגוון שירותים ללקוחות לקסוס

 

 

לקסוס ישראל חונכת אולם תצוגה חדיש  בבאר שבע, ברחוב הבונים 26 באזור התעשייה עמק שרה בעיר. האולם החדש, שמשתרע על שטח של 400 מ”ר ינוהל על ידי סוכנות משנה מורשית י.מ האתגר שבבעלות  משפחת בורגמן, שהם גם בעלי סוכנות המשנה של טויוטה בעיר. המקום נועד לתת מענה ללקוחות החברה בדרום הארץ.

סניפי לקסוס בישראל

 

חלל אולם התצוגה החדש, שמצטרף לאולמות התצוגה הקיימים של לקסוס ישראל בהרצליה, פתח תקווה ירושלים וחיפה, עוצב בסגנון יוקרתי על פי הסטנדרט העולמי של היצרן ועל פי תפיסת ה”אומוטנאשי”. תפיסה זו מנחה את לקסוס בכלל פעילותה ובאה לידי ביטוי בכל אולמות התצוגה של המותג ברחבי העולם ובכל אחד מהדגמים – החל מחוויית הנהיגה ועד לעיצובים, ההופכים את היוקרה לבעלת משמעות, נגישה ומותאמת אישית. אולם התצוגה בבאר שבע יעניק חווית אירוח ייחודית ואישית ללקוח בסטנדרט היפני הגבוה ביותר תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

עוד על פי תפיסת ה”אומוטנאשי”, לקוחות באר שבע והאזור ייהנו ממגוון שירותי פרמיום המוצעים ללקוחות לקסוס בישראל – משירותי שינוע של הרכב למרכז השירות בעת ביצוע טיפולים ברכב,  דרך שרות רכב חלופי, יועץ שירות אישי, הארכת אחריות לסוללה היברידית בדגמים היברידיים ועד ללאונג’ יוקרתי עם כיבוד עשיר, וכן מוקד קונסיירג’ המטפל בפניות של הלקוחות לשירותים אישיים כגון הזמנת מתנות לקרובים וחברים, שליחת פרחים, הזמנת מקומות במסעדות, מלונות ועוד.

לקסוס(Lexus) בהובלת המנכ”ל דרור גורלניק, מציינת בימים אלה 16 שנים לתחילת השיווק בישראל, במהלכן נמכרו למעלה מ-17,000 מכוניות. מספר הלקוחות של החברה הוכפל בחמש השנים האחרונות, ובשנת 2021 ציינה החברה שיא מכירות של 1,870 רכבים.

 

מנכ”ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: “אנו שמחים להרחיב את פעילותה של לקסוס לדרום הארץ. המהלך מהווה חלק מתהליך הגדילה של המותג והפיכתו לשחקן משמעותי ביותר בשוק רכבי הפרימיום. מיקומה של הסוכנות החדשה בבאר שבע נבחר בקפידה באזור התעשיה המתחדש והמתפתח של עמק שרה בסמיכות לצירי תנועה מרכזיים ולמרכזי מסחר נוספים. אנו בטוחים שהלקוחות יביעו אמון מלא בשרות שלנו שניתן על תפיסת האירוח היפנית מתוך הקפדה על כל פרט ופרט”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

6 − 1 =