מטרו מוטור תייבא רכב חשמלי יוקרתי ספורטיבי עם 490 כ”ס

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

רכב חשמלי מטרו מוטור
מטרו מוטור חותמת עם מותג רכב חשמלי נוסף – תייבא רכב יוקרה-ספורט

מטרו מוטור ממשיכה בהרחבת פעילות הרכב החשמלי: חתמה על הסכם הפצה עם מותג הרכב VOYAH, מחטיבת היוקרה של קונצרן הרכב DONGFENG MOTOR. בישראל ישווק דגם SUV עם 490 כ”ס וסוללה של 103 קוט”ש

 

מטרו מוטור, יבואנית הדו גלגלי הגדולה בישראל, ממשיכה בהרחבת פעילותה בתחום הרכב. לאחר שחתמה הסכם הפצה עם LEAPMOTOR, חתמה בימים האחרונים על הסכם הפצה נוסף עם מותג הפרמיום VOYAH מבית DONGFENG MOTOR, אחת מיצרניות הרכב הגדולות והמשמעותיות בסין.

הדגם הראשון שישווק בישראל הוא ה-VOYAH FREE, דגם SUV סופר פרמיום חשמלי בעל עיצוב חיצוני יוקרתי ומוקפד במיוחד, עם רמת גימור גבוהה, אבזור עשיר ומערכות טכנולוגיה ובטיחות מתקדמות. כל אלו, מציבים אותו בסטנדרט העליון ומהווים בשורה של ממש בקטגוריית הפרמיום.

 

 

עם תחילת שיווק המותג VOYAH, מטרו מוטור צפויה לספק מענה במגוון סגמנטים מבוקשים בענף הרכב בישראל. בכך, מטרו מוטור עושה למעשה צעד משמעותי נוסף כחברה המציעה פתרונות תחבורה בכל התחומים.

ה-VOYAH FREE הינו הדגם הראשון שהמותג מייצא אל השוק האירופאי, לאחר שהושק לאחרונה בנורבגיה. ישראל תהפוך למדינה השנייה שתשווק את הדגם היוקרתי, כאשר הרכבים הראשונים צפויים להגיע עד לסוף השנה.

מדובר ב-SUV יוקרתי בעל הנעת AWD. הדגם מצויד בסוללה הגדולה בקטגוריה, בעלת קיבולת של 103 קוט”ש ושני מנועים חשמליים בעלי הספק משולב של 490 כ”ס, המאפשרים ביצועים גבוהים לצד טווח נסיעה מוצהר של כ-530 ק”מ לפי תקן WLTP.

 

מטרו מוטור רכב
מטרו מוטור תייבא מותג חשמלי רכב נוסף

 

הדגם משתייך לקטגוריית SUV D פרמיום, המצויד בשפע מערכות בטיחות אוטונומיות המתקדמות ביותר, לצד אבזור יוקרתי התואם לקצה העליון של הקטגוריה. בנוסף למתלי אוויר ומערכת Night vision לטובת הגברת הראות והביטחון בנסיעת לילה, לרכב גג פנורמי מובנה הניתן לעמעום והבהרה על פי הצורך. כמו כן, פונקציות מגוונות הכוללות חימום, קירור ואף עיסוי למושב הנהג. ל-FREE מערכת טכנולוגיה ייחודית וחדשנית הכוללת שלושה מסכי תצוגה הניתנים להרמה והורדה בגודל 12.3 אינץ’ לכל מסך.

 

תומר קומרוב מנכ”ל מטרו מוטור: “אני רואה ב-VOYAH מבית DONGFENG MOTOR חיזוק משמעותי בקטגוריית הפרמיום בחטיבת הרכב במטרו מוטור. היצרן רואה בישראל שוק משמעותי ובקרוב יציג דגמים נוספים למרכז שוק רכבי הפרמיום בישראל. מטרו רואה בתחום הרכב כמנוע צמיחה משמעותי לחברה בשנים הבאות וגאה לספק מגוון פתרונות תחבורה בכל התחומים.”

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

thirteen + 7 =