מקצרים תהליכים: הרשמה אוטומטית לשירות ונסיעה ברכבי אוטותל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
אוטותל
מקצרים תהליכים: הרשמה אוטומטית לשירות ונסיעה ברכבי אוטותל. צילום: גיא יחיאל

 

 

האפליקציה המשודרגת של אוטותל, שירות הרכב השיתופי של עיריית תל אביב-יפו מבוססת על הטכנולוגיה שפיתחה GoTo, מפעילת השירות, ותאפשר הליך רישום מהיר ואישור אוטומטי תוך דקות ספורות ללא מעורבות נציג שירות , כך שהרשמה ונסיעה ברכבי השירות תהפוך לקלה ועצמאית  

 

עוד כוללת האפליקציה, הזמנת חברים חדשים להשתמש בשירות בתמורה לקרדיטים לנסיעות, ארנק קרדיטים עם הטבות מתחלפות, ריכוז חשבוניות, הורדת חשבוניות לנייד לאחר כל נסיעה, שדרוג מסלול ועוד. האפליקציה המשודרגת עודכנה באופן אוטומטי לניידים של המנויים הקיימים וזמינה להורדה בחנויות האפליקציות.

הליך ההרשמה האוטומטי כולל הכנסת כרטיס אשראי, רישיון נהיגה וסלפי וטכנולוגיה הבוחנת ומאשרת אוטומטית את המנוי, אם עבר את כל השלבים בהצלחה. עם סיום ההרשמה יתקבל אישור אוטומטי  והמנוי יוכל לבחור את הרכב הקרוב אליו ולצאת לנסיעה מיידית. עוד תאפשר האפליקציה החדשה הזמנת חברים להשתמש באוטותל באמצעות קוד קופון. כל מנוי שיצרף חברים לשירות יזכה בקרדיט לנסיעות שיצטבר בארנק קרדיטים, שיכלול לצד הקרדיטים גם הטבות מתחלפות.

בימים אלו פרוס קמפיין חוצות בתל אביב המספר על כל הסיטואציות עימן שווה להתנייד עם אוטותל, תחת הסלוגן ברור שאוטותל. הקמפיין כולל שלטי חוצות, מדיה דיגיטלית ותשדירים בספוטיפיי.

מערך הרכב השיתופי העירוני אוטותל הושק לפני כ-5 שנים ומיועד לנסיעות בתל אביב ומחוצה לה. המיזם נמצא במגמת עלייה מתמדת במספר המנויים ובזמן השימוש ברכב. אוטותל מציע לתושבי תל אביב-יפו ולמגיעים אליה שירות חדשני המאפשר לנוע בצורה חופשית, גמישה, נוחה וזולה יותר מהשימוש ברכב פרטי. מנתוני השירות עולה כי 21% מהמנויים מכרו את רכבם הפרטי, או שנמנעו מלקנות רכב נוסף לאור זמינות השירות. בכל רכב של אוטותל נעשות בממוצע בין 5 ל-6 נסיעות בכל יום.

 

*אפליקציה משודרגת לאוטותל מאפשרת הרשמה אוטומטית לשירות ונסיעה ברכבים תוך דקות ספורות  

מערך אוטותל כולל 360 כלי רכב ומציע נסיעות בעיר בפריסה רחבה ובאותה עלות המתחילה מ-1.2 ש”ח לדקת נסיעה. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × five =