משאיות MAN זכו בפרס החדשנות Truck Innovation Award לשנת 2024

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

MAN Truck Innovation Award
משאיות MAN זכו בפרס החדשנות היוקרתי Truck Innovation Award

 

משאיות MAN זכו בפרס החדשנות Truck Innovation Award לשנת 2024 אחרי שהציגו סדרת משאיות האוטונומיות של יצרן המשאיות המוביל מגרמניה

 

בתחרות הבינלאומית היוקרתית  ITOY (International Truck of the Year) זכתה המשאית האוטונומיות של חברת MAN Truck & Bus בקטגוריית פרס החדשנות לשנת 2024. 

חברת MAN, יצרנית המשאיות המובילה מגרמניה, זכתה בפרס לאחר שחבר שופטים בינלאומי המייצג 25 עיתונאים מובילים מתחום הרכב נימק את הבחירה בטיעונים הבאים: משאיות MAN האוטונומיות יכולות להפוך את תחום ההפצה והלוגיסטיקה לבטוח ויעיל יותר. ניתן יהיה להשיג עד 40% התייעלות בעת הפצת סחורות כתוצאה משימוש במשאיות אוטונומיות. זאת כתוצאה מהעברת סחורות מהירה יותר מכביש לרכבת, נהיגה ללא נהג בין מוקדים לוגיסטיים שתפחית תאונות כתוצאה מעייפות, יהווה פתרון למחסור הנהגים המתהווה בעולם וייעלת תהליכי הובלה. 

“הפרס מהווה זריקת עידוד והוקרה של ממש לצוות הפיתוח ב-MAN אשר שוקד על פיתוח הדור הבא של המשאיות מספר שנים. סדרת המשאיות שילבה נהיגה אוטונומית מלאה בשילוב עם מערכות מחשב מתקדמות לצד סדרת מנועים המצמצמת משמעותית את פליטת ה-CO2, והערכה היא שהמשאיות ישולבו בצירים קבועים בין מספר מרכזים לוגיסטיים. השימוש במשאיות אלו יתרום לתחבורה ידידותית לאקלים, בטוחה, יעילה ומרושתת מערכות מידע מתקדמות”. 

 

קבוצת “מכשירי תנועה” נרתמה לפעילות מיוחדת למען חיילי צה”ל

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “משאיות MAN זכו בפרס החדשנות Truck Innovation Award לשנת 2024”

  1. בני הישיבות ותלמידי החכמים גורמים שלא יהיה צורך לא בנהג ולא במנוע, והם גורמים שלא יצטרכו משאית ומכלית, כי הם עצמם מסיעים את העולם קדימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 5 =