פולקסווגן טי רוק T-ROC גרסאות חדשות 2024 החל מ-169,900 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

T ROC
פולקסווגן T ROC

 

צ’מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, החלה בשיווק הגרסה העדכנית של דגם הפולקסווגן טי רוק – T-ROC בישראל. הגרסה המשווקת, לאחר מתיחת הפנים, מהווה אחד מדגמי הליבה של מותג פולקסווגן באירופה ומהווה השלמה לסדרת דגמי ה-SUV של המותג בישראל. מחיר ה-T-ROC ברמת גימור STYLE הוא 169,900 ₪ בתוספת אגרת רישוי בסך 2,266 ₪.

 

מפרט ביצועים

 

לפולקסווגן טי-רוק מנוע בנפח 1.5 ליטר TSI עם הספק של 150 כ”ס המושגים ב-5,000-6,000 סל”ד ומומנט שיא של 25.5 קג”מ המושגים ב-1,500-3,000 סל”ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG בעלת שבעה הילוכים. המהירות המרבית של הדגם היא 207 קמ”ש עם תאוצה של 8.3 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש. בכל רמות הגימור הרכב מציע מפרט טכנולוגי בטיחותי מקיף הכולל מערכת Travel Assist, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטומטית לחירום, Front Assist, מערכת בקרת סטייה מנתיב ומערכת סיוע במעבר נתיב Side assist. 

 

סביבת נהג ואבזור

 

דגם ה-T-ROC מציג סביבת נהג טכנולוגית עם דגש על רמת איכות חומרים גבוהה ביותר ונוחות נסיעה. כבר ברמת הגימור STYLE יוצע הדגם עם לוח שעונים דיגיטלי בגודל “10 ומסך מולטימדיה בגודל “9.2, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מערכת Keyless, ריפוד מושבים ArtVelour (אלקנטרה), צימוד למכשירי טלפון בטכנולוגיית CarPlay ו- Android Auto  (**), מושב נהג איכותי ביותר ErgoActive עם תמיכה חשמלית ופונקציית עיסוי לגב התחתון, פנסי LED קדמיים בטכנולוגיית מטריקס לד משופרת  IQ Light, מערכת Side Assist לסיוע במניעת תאונות בשטח מת, מערכתTravel Assist  לסיוע בשמירה על מרכז נתיב וזחילה בפקקים, מערכות בלימה אוטונומיות בנסיעה לפנים ולאחור ותמרוני חנייה וחישוקי סגסוגת “17.

 

פולקסווגן
פולקסווגן טי רוק

 

רמות גימור

 

ברמת הגימור Style Plus יתווספו לדגם חלון גג פנורמי נפתח, מושב נהג Comfort עם כוונון חשמלי, מערכת מתלים אדפטיביים DCC, חישוקי סגסוגת בגודל “18 מערכת שמע Beats בהספק 300W, פתיחת דלת תא מטען חשמלית וחבילת השחרה (מראות צד, קשתות גג וכו’). מחירה של רמת הגימור Style Plus יעמוד על 184,900 ₪ בתוספת אגרת הרישוי בסך 2,574 ₪.

בנוסף (ולראשונה בישראל) יוצע הדגם ברמת הגימור R-LINE. ברמת גימור זו יתווספו מושבי Sport עם ריפוד עור NAPPA וחבילת עיצוב R-LINE חיצונית ופנימית. מחירה של רמת הגימור R-LINE יעמוד על 199,900 ₪ בתוספת אגרת הרישוי בסך 2,574 ₪.

 

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת דלק. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × five =