נהג בחברה להשכרת רכב נפצע בתאונה ויפוצה במאות אלפי שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

פיצוי פציעה בתאונה
נהג בחברה להשכרת רכב נפצע בתאונה ויפוצה במאות אלפי שקלים

 

צעיר מאשדוד, נהג בחברה להשכרת רכב, נפצע בתאונה שרשרת יפוצה במאות אלפי שקלים

 

צעיר כבן 22 מאשדוד, החל לעבוד מיד עם שחרורו מהצבא בעבודה זמנית כנהג בחברה להשכרת רכב. בפברואר בשנה שעברה, נהג הצעיר ברכב של חברת ההשכרה, מקריית גת לאשדוד, על כביש מספר 3. לפתע, מבלי כל התראה מראש, בלם הרכב שנסע מלפניו בלימת חרום. הצעיר לא הספיק לבלום את הרכב, והתנגש ברכב שנע מלפניו – בעוצמה רבה. גם הרכב שנסע מאחורי הצעיר הופתע מבלימת החרום, וגם הוא, בתורו, נכנס בעוצמה רבה ברכבו של הצעיר מאחור. בהמשך התברר ששלושת הנהגים לא היו המעורבים היחידים בתאונת השרשרת הזו.

לאחר התאונה חש הצעיר כאבים בכל חלקי גופו ממכות אותן ספג, אך חש שהוא יכול להתגבר עליהם, ולהתפנות עצמאית ממקום התאונה. כך, הוא הגיע עצמאית, למחלקה לרפואה דחופה בבית החולים ‘אסותא’ באשדוד, תוך שהכאבים מהם הוא סובל גוברים והולכים מרגע לרגע. בבית החולים הוא התלונן על כאבים עזים בכתפיים, בצוואר, בגב התחתון, ביד שמאל וברגל שמאל. לאחר סדרה של בדיקות, הוא שוחרר לביתו עם המלצה על מנוחה, נטילת משככי כאבים על פי הצורך והמשך מעקב אצל הרופא המטפל.

לאחר התאונה פנה הצעיר לעורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל מאשדוד, בכדי למצות את זכויותיו. מכיוון שהתאונה ארעה בעת עבודתו, הגישו עורכי הדין שלו תביעה בשמו של הצעיר למוסד לביטוח לאומי (המל”ל) על מנת שיכיר בו כנפגע עבודה. התביעה התקבלה, התאונה הוכרה כתאונת עבודה, והצעיר הופנה לוועדה רפואית של המל”ל. מאז התאונה ובמשך כשנה נבדק התובע על ידי מספר רופאים, בהם מומחים לאורתופדיה ומומחה עמוד שדרה, כשכל העת הוא מוסיף להלין על כאבים ומגבלות בתנועה. בבדיקת CT של עמוד שדרה צווארי ומותני נמצא, כי הוא סובל מבקע דיסק.

 

הגישו עורכי הדין שלו תביעה בשמו של הצעיר למוסד לביטוח לאומי (המל”ל) על מנת שיכיר בו כנפגע עבודה. התביעה התקבלה, התאונה הוכרה כתאונת עבודה, והצעיר הופנה לוועדה רפואית של המל”ל.

 

 

הוועדה הרפואית מטעם המל”ל, שבדקה את הצעיר, התרשמה גם היא מפגיעותיו האורתופדיות של הצעיר, וקבעה כי הוא סובל מנכות משוקללת בשיעור של 14.5 אחוזים. בגין נכותו שולמה לו גמלה חד פעמית של 49 אלף שקלים.

מיד לאחר קביעת שיעור הנכות על ידי המל”ל, הגישו עורכי הדין של הצעיר תביעה נגד חברת הביטוח ‘ווישור’, שביטחה את רכבו השל הצעיר בביטוח חובה.

 

מגיעים לפשרה

 

לאחרונה, ועוד בטרם נפתח משפט בעניינו, הגיעו הצדדים להסכם פשרה, לפיו חברת הביטוח תשלם לתובע פיצוי בסכום של 235 אלף שקלים, נוסף על הפיצוי שאותו הוא קיבל מהמל”ל. בית משפט השלום באשדוד אישר את ההסכם ונתן לו תוקף של פסק דין.

 

עורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל עוסקים בדיני נזיקין, מקרקעין ומשפט אזרחי ומסחרי.

 

תאונת דרכים טראומטית: הנוסעת ילדה בת 9 תפוצה ב-113,000 שקלים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × five =