צרכנות: איך לבחור קונה רכבים לפירוק מומלץ וטוב – כתבת אורח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
רכבים לפירוק
רכבים לפירוק

 

אם יש לכם רכב ישן שכבר “עשה את שלו” והתייאשתם מהניסיונות לשקם אותו, או מהאפשרות למכור אותו לא פעם ולא פעמיים, בכדי להיות בטוחים שתקבלו כסף עבור הרכב הישן/תקול שלכם, אתם יכולים למכור אותו לשירות קונה רכבים. אבל יש היצע גדול של בעלי מקצוע בכל התחומים, וגם במקרה הזה, אז איך תבחרו קונה רכבים מומלץ שיציע לכם את המחיר הטוב ביותר?

 

הנה כמה עצות ששוות זהב:

 

דבר ראשון בדקו המלצות:

שאלו חברים ומכרים אם הם מכרו בעבר רכב לפירוק ואם כן, למי מכרו. חפשו באינטרנט חוות דעת והמלצות על קוני רכבים שונים באזור שלכם. בחרו קונה רכבים עם מוניטין חיובי ולקוחות מרוצים.

 

שנית, השוו מחירים:

פנו למספר קוני רכבים וקבלו הצעות מחיר. כדאי לפנות לקונים גדולים והן לקטנים יותר, כי לפעמים הקטנים נותנים מחיר גבוה יותר. השוו את כל ההצעות ובחרו את המחיר הטוב ביותר. ישנם מצבים שקונה רכבים א’ יציע סכום X וקונה רכבים ב’ יציע סכום Y

 

בדקו ניסיון ומקצועיות:

ודאו שלקונה הרכבים יש ניסיון רב ורחב בתחום פירוק הרכבים. בדקו כמה שנים הם בעסק. קונה מקצועי ומנוסה יוכל להעריך טוב יותר את שווי הרכב שלכם, לחסוך כאבי ראש וסיבוכים מיותרים ובעיקר להפוך את תהליך מכירת הרכב לפירוק לתהליך קל, פשוט ונוח.

 

בדקו אמינות:

כמו שתפוח טוב יגדל מעץ תפוחים איכותי וחזק, ככה עסקת מכירת רכב לפירוק תהיה טובה אם חברת הפירוק תהיה איכותית, וכזו שתשלם את הכסף במזומן מיד עם קבלת הרכב. בנוסף, יהיה לה את כל הרישיונות והאישורים, התנאים והחוזים, ותוכלו להיות בטוחים ב100% שלא מדובר בעסקה פחות מוצלחת, במקרה הטוב, או בהונאה במקרה הפחות טוב.

 

שריינו את העסקה:

לאחר שבחרתם קונה רכבים, חתמו איתו על חוזה/מסמך מחייב שכולל את כל הפרטים – סכום התשלום, לוח זמנים לפירוק ואיסוף הרכב, אופן התשלום וכד’. כך תבטיחו שהעסקה תסתיים כמתוכנן.

 

 

שאלות נפוצות

 

מה עושים אם הרכב לא נוסע?

קוני רכבים רבים קונים גם רכבים שאינם נוסעים. במקרה כזה ודאו עם קונה הרכבים שהוא אכן רוכש גם רכבים לא נוסעים או רכבים לאחר תאונה.

 

האם צריך לנקות את הרכב לפני המכירה?

אין צורך לנקות או להבריש את הרכב לפני המכירה לפירוק. קוני הרכבים רוכשים אותו כמו שהוא, עם כל הלכלוך, השריטות והפגמים.

 

מה קורה אם יש קנסות רשומים על הרכב?

ניתן למכור רכב עם קנסות רשומים עליו לקונה רכבים. עם זאת, הקנסות יקוזזו בדרך כלל מהמחיר שיוצע לכם עבור הרכב – קונה הרכבים יטפל בהם אבל חשוב מאוד להודיע לו על כך, ולציין זאת בחוזה.

 

האם אפשר לקבל אישור על פירוק הרכב?

כן, קונה הרכבים צריך לתת לכם אישור רשמי על קבלת הרכב לפירוק. שמרו אישור זה למקרה הצורך.

 

אלו מסמכים צריך למסור עם הרכב?

יש למסור לקונה הרכבים את רישיון הרכב, טופס העברת בעלות חתום ויפוי כוח להעברת בעלות אם נדרש.

 

שורה תחתונה

 

אם יש לכם רכב ישן שלא מועיל לכם ורק מייצר נזק וכאב ראש, אולי כדאי למכור אותו. חברה איכותית גם תעניק לכם מחיר הוגן וגם תעזור לכם להיפטר ממנו בתהליך קל ומקצועי.

 

*המאמר נכתב בשיתוף קוני הרכבים של חברת eco-car ומהווה המלצה כדי לתת לכם את המידע הטוב ביותר שאתם רוצים למכור את הרכב שלכם לפירוק רכבים.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

sixteen − 7 =