נותנים עבודה: סמלת משיקה את פיאט סקודו החדשה מ-249,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רכב עבודה פיאט
פיאט סקודו רכב עבודה

 

״סמלת לעסקים” מרחיבה את היצע רכבי העבודה ומשיקה בישראל את פיאט סקודו Scudo ופיאט דובלו Doblo

 

יבואנית הרכב “סמלת” המשווקת בישראל מגוון נרחב של דגמי הובלה מסחריים ומשאיות של המותגים IVECO, RAM ו-FIAT PROFESSIONAL, תחת המותג “סמלת לעסקים”, מודיעה על הצטרפותן של שתי משפחות דגמים חדשות ובכך, ממצבת עצמה כיבואנית הרכב בעלת היצע פתרונות רכבי ההובלה הגדול בישראל.

המצטרפות החדשות, שהביאו את ״סמלת״ להעלות הילוך בענף המסחריות והתניעו את המהלך האחרון של החברה, הן פיאט סקודו (Scudo) החדשה שתשווק בישראל החל מ-249,990 ש”ח ופיאט דובלו (Doblo) החדשה אשר תושק ברבעון הקרוב.

פיאט Scudo החדשה מבוססת על פלטפורמת המיד-וואן (וואן בגודל בינוני) של קבוצת STELLANTIS העולמית, ותשווק בישראל בתצורת וואן סגור ב-2 אורכים שונים, עם אפשרות להסבה מקומית לרכב נוסעים בעל 8 מקומות מלבד הנהג.

בתחילת השיווק תוצע ה-Scudo עם מנוע 2.0 ל’ טורבו דיזל 177 כ״ס מתקדם ותיבת 8 הילוכים אוטומטית ותשווק כסטנדרט עם 2 דלתות הזזה ומערכת מולטימדיה מקורית, זיהוי תמרורים אוטומטי, אזהרת סטייה מנתיב ומצלמה אחורית עם מבט פנורמי ותציע כושר נשיאה של עד 1.3 טון. בהמשך השנה תצטרף גרסה חשמלית מלאה בעלת טווח חשמלי מלא של כ-300 ק”מ.

 

פיאט דובלו
פיאט דובלו החדש

 

בנוסף, לקראת סוף הרבעון הראשון של 2023 תושק בישראל פיאט Doblo החדשה אשר חולקת פלטפורמה משותפת בקטגוריית הטנדרונים בקבוצת STELLANTIS ותשווק במגוון תצורות מרכב ובגרסאות מנוע טורבו דיזל או מנוע חשמלי.

רונן לביא, סמנכ”ל “סמלת לעסקים” מוסיף: “עם הרחבת היצע משפחות הדגמים בסגמנטים השונים ומתוך הבנת הצורך להמשכיות עסקית, ״סמלת״ ממצבת את עצמה כיבואנית הרכב בעלת היצע פתרונות ההובלה הנרחב ביותר ומשיקה את מותג-העל “סמלת לעסקים” שיאגד תחתיו מתן מענה לכל צורך עסקי בכל סגמנט וכושר העמסה, לצד מתן פתרונות בצד הפיננסי – מימון, ליסינג, ביטוח ורכבי יד שנייה – הכל תחת קורת גג אחת”.

 

הסקודו תשווק בישראל עם אחריות יצרן של 5 שנות אחריות או עד 250,000 ק”מ (המוקדם מבינהם, ללקוחות פרטיים).

 

אודות

סמלת יבואנית רכבי היוקרה והשטח המובילה בישראל. סמלת משווקת את המותגים סובארו, ג’יפ, אלפא רומיאו, פרארי, מזראטי, פיאט, אבארט, וגם את מותגי ההובלה, איווקו, פיאט פרו ו-RAM. בשנה האחרונה החלה סמלת בשיווק שני מותגי יוקרה חשמליים סיניים: הונגצ’י מבית FAW, ו-WEY מבית GREAT WALL. 

לקוחות קבוצת סמלת מקבלים את שירותי סמלת מימון וביטוח, מקניית מותגי החברה מבעלות קודמת ישירות מהיבואן במסגרת “סמלת כמו חדש”, וממערך פעילויות וטיולים ייחודיים במסגרת סמלת ADVENTURE.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × one =