סאנגיונג מוסו פיק-אפ 4X4 (טנדר) דיזל 2.2 ליטר מ-259,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
סאנגיונג מוסו מחיר
סאנגיונג מוסו 4×4

 

סאנגיונג (טלקאר), מודיעה על תחילת שיווק של הפיק-אפ 4X4 – סאנגיונג מוסו, עם מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר, 202 כ”ס ומומנט של 45 קג”מ, וכושר גרירה מקסימלי של 3,000 ק”ג. החל מ-259,990 ש”ח 

 

 

סאנגיונג מוסו החדש הוא פיק-אפ 4X4 גדול עם ארגז פתוח, המציע תא נוסעים איכותי ומעניק לנוסעים נוחות משופרת, בנוסף ליכולות שטח גבוהות. הדגם מייצג שיפור וחידושים בכל תחום – ממראה, מבנה ובטיחות, ועד ביצועים וטכנולוגיה. המוסו החדש נאמן לערכי הליבה של מותג סאנגיונג ומציע יכולות שטח גבוהות, בטיחות, ורשימת אבזור ארוכה.

סאנגיונג מוסו הוא פיק-אפ בעל מימדים גדולים עם אורך 4,504 מ”מ, רוחב 1,950 מ”מ, גובה 1,855 מ”מ, בסיס גלגלים 3,210 מ”מ וארגז פתוח באורך 1,610 מ”מ, רוחב 1,570 מ”מ וגובה דופן של 570 מ”מ. כל אלה מאפשרים תא נוסעים גדול ומרווח ויכולת נשיאת מטען משופרת.

 

טנדר מחיר
סאנגיונג מוסו החל מ-259,900 שקלים

 

יחידת הנעה 

 

חטיבת ההינע של המוסו כוללת מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר שמפיק הספק מרבי של 202 כ”ס ומומנט מרבי של 45 קג”מ. מנוע e-XDi 220 יעיל ושקט, ומספק האצה טובה ממצב עמידה, ומומנט חזק בסל”ד נמוך. צריכת הדלק המשולבת היא כ 9.1 ל’/100 ק”מ. במחזור המשולב של WLTP. על פי הצהרת היצרן.

המוסו מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים המיוצרת על ידי AISIN היפנית. המשקל והיעילות של הרכב מעניקים תגובה מעודנת והפחתה של הרעש, רעידות ונוקשות (NVH). המוסו החדש מצויד בהנעה לכל הגלגלים שתורמת ליציבות וחוויית נהיגה בכל סוגי השטח וליכולת להגיע לכל מקום. מערכת ההנעה לכל הגלגלים של הרכב נשענת על הניסיון הרב של סאנגיונג בתחום מערכות ההנעה. על מנת להשיג יעילות טובה יותר וחסכון רב יותר בדלק, ההספק מועבר באופן קבוע לגלגלים האחוריים, וניתן לשלב את ההנעה לגלגלים הקדמיים באופן אלקטרוני, עם בחירה בין יחס העברה גבוה או נמוך, בהתאם לתנאי השטח. בנוסף, המוסו כולל כסטנדרט נעילת דיפרנציאל אחורי אוט’ ליכולות שטח משופרות עוד יותר.

 

  • מנוע טורבו דיזל חדש ומתקדם עם 202 כ”ס ו-45 קג”מ
  • מבוסס על שלדת סולם משותפת עם הרקסטון 
  • הנעה כפולה עם הילוך כח ודיפרנציאל אחורי אוטומטי לביצועי שטח משופרים.
  • ארגז פתוח גדול וכושר גרירה עד 3 טון
  • חלל פנימי מרווח ומרשים עם לוח מחוונים דיגיטלי כסטנדרט
  • טכנולוגיות בטיחות ומולטימדיה מתקדמות

 

סאנגיונג מוסו הוא פיק-אפ עבור מי שרוצה לגרור משקלים כבדים. הוא מבוסס על שלדת סולם חזקה המעניקה פלטפורמת גרירה מוצקה, עם כושר גרירה מקסימלי גדול של 3,000 ק”ג. המוסו כולל גם מערכת בקרת נגרר חדשה (TSC) המשפרת את יציבות הנהיגה על ידי איתור וייצוב אוטומטי של תנועות סבסוב ונדנוד של הנגרר המחובר לרכב.

 

סאנגיונג מוסו הוא פיק-אפ עבור מי שרוצה לגרור משקלים כבדים. הוא מבוסס על שלדת סולם חזקה המעניקה פלטפורמת גרירה מוצקה, עם כושר גרירה מקסימלי גדול של 3,000 ק”ג.

 

סאנגיונג מוסו יד 2
סאנגיונג מוסו 2023

 

מולטימדיה

מערכת המולטימדיה של הרקסטון כוללת מסך 8 אינץ’ איכותי בעברית עם מצלמת נסיעה לאחור, וכולל תמיכה בטכנולוגית השיקוף Apple CarPlay ו Android Auto , בנוסף לאפליקציות רדיו, חניה וניווט כגון WAZE 

 

בטיחות

סאנגיונג מוסו הוא אחד מכלי הרכב החזקים והבטוחים בקבוצתו. המבנה שלו, מסוג מרכב על שלדה, הוא בעל חוזק גבוה, והוא כולל חבילה מקיפה של עזרי בטיחות אלקטרוניים מתקדמים. הוא בעל בסיס חזק במיוחד; המבנה שלו משתמש – לראשונה בעולם – בפלדה חזקה במיוחד, 1.5Gpa. למעשה, 81.7% מלוחות הפלדה במרכב של הרכב עשויים מפלדה בעלת חוזק גבוה, צפיפות גבוהה וחוזק מתיחה גבוה. המשמעות היא קשיחות גבוהה מאוד והגנה מעולה בהתנגשות כדי למקסם את החלל הבטוח בתא הנוסעים.

מערכות הבטיחות המתקדמות כוללות התראת התנגשות קדמית ובלימה אוט’ (כולל זיהוי הולכי רגל), התראה למניעת סטיה מנתיב ,התראה על רכבים ב”שטח מת” ותנועה חוצה מאחור, זיהוי תמרורי תנועה, התראת עירנות נהג, התראת פתיחת דלת אחורית, תאורה גבוהה אוט’ ועוד.

 

טנדר חדש
סאנגיונג מוסו טנדר

 

רמות גימור – אבזור 

החל מגרסת הכניסה EX, סאנגיונג מוסו החדש כולל שפע אבזור נוחות – סמך מולטימדיה 8 אינץ’ בעברית הכולל WAZE, שיקוף סלולרי לאנדרואיד ואפל ומצלמה אחורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, לוח מחוונים דיגיטלי מלא גודל 12.3 אינץ’, בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, חיישן תאורה וגשם, מפתח חכם, חימום הגה, חישוקי סגסוגת 17 אינץ’ ועוד.

רמת אבזור פרימיום מוסיפה מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום ואוורור, ריפודי עור, חימום מושבים אחוריים וחלון גג חשמלי נפתח.

 

מפרט סאנגיונג מוסו

 

מחירים:

מוסו טורבו דיזל 2.2 ל’ EX ארבע על ארבע במחיר – 259,990 ש”ח 

מוסו טורבו דיזל 2.2 ל’ 4X4 פרימיום במחיר – 279,900 ש”ח 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 2 =