סלקום תספק חבילות טעינה לכלי רכב חשמליים מ-49 שקלים לחודש

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

טעינה רכב חשמלי
סלקום EV – טעינה חשמלית לרכב

סלקום EV: סלקום נכנסת לתחום הטעינה לרכב חשמלי, ותציע חבילות טעינה הכוללות חשמל במחיר קבוע וידוע מראש, החל מ-49 שקלים לחודש

 

סלקום נכנסת לתחום טעינת רכבים חשמליים ומשיקה את “סלקום EV“. החברה הודיעה היום על השקת פתרונות טעינה לרכבים חשמליים ותמכור מעתה עמדות טעינה חכמות ומערכות ניהול עומסים מתוצרת חברת EV METER מבית NAYAX. השקת פעילות זו מהווה המשך ישיר להכרזה של סלקום בחודש יוני האחרון בדבר כניסתה לתחום אספקת החשמל.

פתרונות החברה ופעילותה יתמקדו הן בסקטור העסקי והן בסקטור הפרטי: מבניינים רבי קומות ובתים משותפים, ועד משרדים ומקומות עבודה. לקוחות החברה ייהנו מפתרונות מקצה לקצה, הכוללים עמדות טעינה חכמות, הקמת תשתית חשמל, ניהול עומסים, אספקת אפליקציית ניהול ללקוחות, גביית תשלומים וסליקה ומתן שירות ותמיכה בפריסה ארצית – כל השירותים במקום אחד.

סלקום EV היא חברת התקשורת הראשונה בישראל שנכנסת אד הוק לתחום הטעינה של הרכבים החשמליים ומציעה פתרון הוליסטי לכל לקוחותיה. הפתרונות כוללים מענה מלא לאתגרים הרבים בתחום וכוללים מערכת ניהול עומסים המאפשרת טעינה יעילה ובטוחה למספר גדול יותר של רכבים במגבלת תשתית החשמל הקיימת. מערכת הניהול תרכז את כל הצרכנים, תנהל עומסים בצורה דינאמית ובטיחותית, תאפשר בקרה ושליטה מרחוק, בילינג פרטני וטיפול מהיר בתקלות.

 

לראשונה בישראל, מציעה החברה גם מבנה תעריפים אחוד וכולל שנותנת מענה לכל הצרכים של הלקוח. החברה מציעה שתי חבילות תעריפים לבחירת הלקוח:

  1. החבילה הבסיסית: תשלום חודשי של 49 ש״ח בגין השירות וחיוב בסך 0.3 ₪ בתוספת תעריף חשמל לפי קביעת רשות החשמל לקוט”ש.
  2. החבילה המורחבת: תשלום חודשי של 199 ₪ הכולל חשמל לטעינה (דלקן חשמלי) 300 קוט”ש בחודש שהם שווי ערך לנסועה ממוצעת של 1650 ק”מ בחודש (כ-20,000 ק״מ בשנה).

 

מנכ”ל סלקום, דניאל ספיר: ” סלקום היא חברת התקשורת הראשונה בישראל שבנוסף לפתרונות הסיבים, הטלויזיה והסלולר שלה, מעניקה כעת פתרון נוסף ומשלים לבית ולמשרד – טעינה חשמלית. בשנה האחרונה החברה פועלת ליצירת מנועי צמיחה חדשים אשר יוצרים סינרגיה עם פעילות הליבה שלה. סלקום מביאה בשורה לא רק בעצם כניסתה לתחום אלא גם בהצעת הערך האטרקטיבית והחדשנית שהיא תעניק מעתה ללקוחותיה״.

תעריפי החבילות אינם כוללים את עמדת ההטענה וההתקנה הניתנים לרכישה בתוספת תשלום חד פעמי או בתשלומים. לקוחות בעלי בתים פרטיים או דירת מגורים המעוניינים לרכוש עמדת טעינה בסיסית יוכלו לקבל שובר הנחה בסך 300 ש״ח לרכישה באתר EV METER.

בנוסף, סלקום תציע ללקוחותיה העסקיים מגוון פתרונות מותאמים אישית לצרכיהם כגון שימוש בכרטיסי עובד לצורך הטענת רכבי החברה, הקמת עמדות ציבוריות הכוללות יכולת סליקת כרטיסי אשראי ללקוחות מזדמנים, עמדות הטענה כפולות ועוד.

לקוחות סלקום EV יקבלו 3 חודשי חודשים ללא עלות בהצטרפות לשירות האינטרנט על גבי סיב אופטי במהירות 1 גיגה וכן 5% הנחה על תעריפי החשמל הביתי למצטרפים חדשים בסלקום Energy. בקרוב גם יוכלו לקבל אפשרות לרכוש ביטוח לרכב החשמלי וכן לעמדת הטעינה בהנחה משמעותית וזאת באמצעות שיתוף פעולה של סלקום עם אחת מחברות הביטוח הגדולות.

 

כתבות נוספות על “עמדות טעינה”

כתבות “רכב חשמלי”

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 − three =