סקודה קודיאק: רמת גימור חדשה במחיר 171,990 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

צ’מפיון מוטורס, יבואנית מותג סקודה, החלה בשיווק גרסת כניסה חדשה לדגם הקודיאק, במחיר 171,990 ₪

 

סקודה קודיאק: רמת גימור חדשה במחיר 171,990 ₪

 

סקודה קודיאק ברמת הגימור Business תגיע עם הבדלי אבזור קלים בהשוואה לרמת גימור Ambition, במטרה ללכת לקראת לקוחות סקודה ולהציע מחיר אטרקטיבי לקודיאק, תוך שמירה על הסטנדרטים האיכותיים והמוכרים של ענקית הרכב הצ’כית. הבדלי האבזור אינם נוגעים לחבילת הבטיחות של דגמים אלו, שכן רמת האבזור Business שתוצע כסטנדרט, תכלול ניטור מרחק מלפנים ובלימת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, ובקרת שיוט אדפטיבית. הקודיאק תוצע בתצורת 7 מקומות. כמו כן, בהתאם לעדכוני המוצר ונראותו המחודשת, כלי הרכב יעוטרו בכיתוב אותיות מותג SKODA בכרום, עדכני ואלגנטי, שיחליף את הלוגו של סקודה על דלת תא המטען.  כמו כן, המכוניות בשתי רמות הגימור מגיעות עם מנוע בנפח 1.5 ליטר TSI והספק של 150 כ”ס.

פירוט רמת גימור Business מציעה מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות: בקרת שיוט אדפטיבית המאפשרת שמירה על מרחק קבוע מכלי הרכב מלפנים באופן אוטומטי יחד עם שמירה על מהירות המוגדרת באופן דינאמי (עד 160 קמ”ש); מערכת Front Assist המנטרת מרחק לפנים, מתריעה מסכנות ובמקרה הצורך אף מאטה ובולמת את הרכב, ומערכת Lane Assist למניעת סטייה מנתיב – מערכת המפעילה תיקון היגוי באופן אקטיבי.

במקביל למערכות אלו, Business  מציעה את כל המערכות האלקטרוניות המוכרות, וביניהן: 7 כריות אוויר, מערכת למניעת נעילת גלגלים ABS- Anti Locking Brake System, מערכת לבקרת על יציבות ושמירה על הרכב בנתיב הנסיעה ESC – Electronic Stability Control, מערכת (Hill Hold Control) H.H.C לסיוע בעת זינוק בעליה, ומערכת לסיוע בבלימות חירום BAS – Brake Assist System.

ג’קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ’מפיון מוטורס: “עם השקת רמת הגימור Business הרחבנו את המגוון בדגם הקודיאק, למתן מענה לקהלי יעד נוספים במגזר הפרטי והעסקי, מבלי להתפשר על הבטיחות והאיכות הגבוהה בדגם זה. הקודיאק ברמת גימור Business, בתמחור אטרקטיבי מאי פעם, מציע גישה חדשנית, מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט, מנוע מתקדם וחסכוני ועיצוב עדכני”. 

סקודה קודיאק ברמת גימור Business יעמוד על 171,990 ₪

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

11 + 7 =