סקירה: יום מסלול והדרכות נהיגה ללקוחות קופרה – באנו להתרשם

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הדרכת נהיגה
קופרה ישראל יום הדרכות נהיגה

 

קופרה עולה על המסלול: מותג קופרה הספורטיבי ממשיך לחזק את הקשר עם לקוחותיו באמצעות ימי מסלול והדרכות נהיגה. אנחנו לגמריי בעד, אז נסענו לטעום מהחוויה

 

צילום: עמית אגרונוב

 

קופרה, המותג הספורטיבי של קבוצת פולקסווגן, החל את פעילותו בישראל בשנת 2021 ומסר מאז כ-4,000 רכבים, חלקם עם הספקים המגיעים ל-310 כ”ס ומאיצים ל-100 קמ”ש תוף פחות מ-5 שניות. כצעד לחיזוק הקשר עם לקוחותיו ושיפור תרבות הנהיגה בישראל, המותג מציע ללקוחותיו פעם בשנה התנסות בנהיגה על רכבי הקופרה שלהם ועל רכבי הדגמה במסלול המרוצים. הנהיגה על המסלול בוצעה עם הדרכה מקצועית וצמודה לטובת הכרות טובה יותר עם יכולות הרכב אותו רכשו הלקוחות ושיפור יכולות הנהיגה שלהם. 

 

אירוע קופרה

מועדון קופרה ישראל

אירוע קופרה

 

במסגרת ההתנסות, שנערכה השנה בפעם השלישית, המותג סגר את מסלול המרוצים מוטור סיטי שליד באר שבע למשך מספר ימים עבור עשרות הלקוחות שנרשמו לחוויה הייחודית. פרט לנהיגה על המסלול עם הדרכה צמודה של צוות המדריכים מחברת ‘לאון דרייב’, יום המסלול כלל אוכל, שתיה, מוזיקה ומתנות למשתתפים. 

 

קופרה הדרכת נהיגה

יום נהיגה
הדרכות נהיגה קופרה

 

קופרה לאון
קופרה לאון, 300 כ”ס

 

קופרה אטקה 2023
קופרה אטקה במסלול

 

רכבי ההדגמה שהגיעו למסלול אפשרו ללקוחות, וגם לנו, לטעום מיכולות ההיצע העכשווי של המותג: קופרה פורמנטור, קופרה אטקה וקופרה לאון. מדריכי הנהיגה, שמנוסים עם רכבי המותג ועם המסלול, הוכיחו כיצד ישיבה נכונה, מבט נכון, בלימה נכונה, קו נהיגה נכון וחזרה נכונה לדוושת התאוצה, מאפשרים לשפר את קצב הנהיגה במסלול. לאון טאובס הדגים לאמיצים שהסכימו לשבת לצידו במכונית, כיצד הקופרה פורמנטור VZ, בה מותקן מנוע המספק 310 כוחות סוס המשוגרים לארבעת הגלגלים, מסוגלת לייצר החלקות כוח מטלטלות ופוטוגניות למדי בסביבה סטרילית ובטוחה. 

תרבות מוטורית, נהיגה בטוחה ומודעת וקשר חזק בין לקוחות ליבואן הם דברים שאנחנו מברכים עליהם. 

 

עמית אגרונוב הנציח את היום בצילומי סטילס

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × 3 =