סקירה: מטהר אוויר ווירוסים לרכב (ולבית) VOOTTO – סקירה וחוות דעת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מסנן אוויר
מטהר ומסנן אוויר ממזהמים. VOOTTO

 

 

פעם בכמה חודשים מגיע אלי מוצר או גאדג’ט מעניין שקשור ברכב, שאני שמחה לבדוק, ולסקר פה באתר הרכב וצרכנות הרכב.

למעשה, מדובר במכשיר שמכונה VOOTTO, המטהר/מפלטר את האוויר בסביבת הרכב או הבית וגם מבשם בו זמנית את החלל. “פתרון אולטימטיבי להתמודדות עם טיהור מהיר של חללים סגורים ושיפור איכות האוויר בחללים סגורים והזרמת ריח נעים בחלל.

הדבר הראשון שנתקלתי בו הוא בקופסא שחורה וקשיחה, נאה מאד ואטרקטיבית מאד בעיני הצרכניות, אבל קצת קשה לפתיחה, דבר שקצת העיב על ההתרגשות והציפייה עם פתיחת המוצר. בשעת ערב, סוף יום, החלטתי שאני “יודעת” לבד איך מכניסים את הפילטר והחלק הריחני לתוך מכשיר ה-VOOTTO, סך הכל תהליך פשוט מאד. אל תהיו ענת, ופשוט צפו בסרטון הקצר הזה:

 

סינון עשן
VOOTTO. טיהור מזהמים וריחות, לא רק לרכב

 

הייתי בבית, ועל שהמכשיר עצמו משווק ומיועד לשימוש בתוך הרכב, החלטתי שדווקא בבית יתחיל הניסוי. בחרתי במקום מרכזי בבית, בין הסלון למטבח והחדר של הילד, בדירה של 110 מ”ר, הדלקתי את המכשיר בכפתור ה-ON/OFF, ושלטתי בעוצמה תוך סיבוב החלק התחתון של מכשיר טיהור האוויר. שמרתי על עוצמה נמוכה, שתפלטר את האוויר באופן שוטף, ממש לאורך כל היום, ומבלי שיבקע ממנו כל רעש.

המכשיר עבד בעוצמה נמוכה מאד, זה אומר שגם עוצמת הריח שיבקע מהמכשיר תהיה נמוכה ועדינה. וכך היה, ברגע שנכנסנו לאחד החדרים וחזרנו אך הסביבה הקרובה אל מכשיר הטיהור, הייתה תחושה נעימה באוויר, וריח הבישום הורגש, בדיוק כפי שהייתי רוצה להריח אותו, לא פחות ולא יותר. ברגע שהבנתי את הפרנציפ, התחלתי להזיז את מכשיר הטיהור ממקום למקום. מהחדר של הילד, שיאוורר ויטהר את סביבתו, כלה במטבח, אם נותרו קצת ריחות מיום האתמול. המכשיר הוזז “אחר כבוד” לאן שהייתי צריכה, והתוצאה הורגשה מהר יותר, ככל שעוצמת המכשיר הייתה גבוהה יותר.

המכשיר מעוצב יפה, ואסתטי למדי, לכן, לא הייתה בעיה להציב אותו במקומות מרכזיים בבית, הוא לא גדול, ומשתלב למדי “בנוף” סביבת הבית.

 

 

אחרי הבית, הגיע תור הרכב

 

מכשיר ה-VOOTTO עובד עם חיבור קבוע לחשמל. בבית הוא חובר למטען/כבל חשמל רגיל, וברכב הוא חובר למטען מיוחד לרכב עם חיבור לשקע של המצת. לשמחתי, גם באיביזה הקטנה שלי נמצא מקום נפלא ומרכזי להניח את מכשיר הפילטר אוויר. מול הנוסעים מאחור, מקום שבכלי רכב חדשים יש בדרך כלל פתחי אוורור מאחור, לנוסעים, אז אצלי בסיאט בת 5, יש פתח אחסון מרובע לזרוק בו מטבעות ודברים קטנים. הפילטר המעוצב “ישב” בו בדיוק. וגם נותר יציב בזמן הנסיעה.

עכשיו, ברכב שלי, או במילים אחרות, “אצלי” לא מעשנים ברכב. אין דבר כזה. אבל חנוק, וכבר מזמן אין ריח של שושנים באוויר. וזו הייתה הזדמנות טובה לבדוק איך והאם המכשיר הזה יכול לתרום לאווירה ולאוויר ברכב.

יצאנו לדרך, אמרנו שהמכשיר זקוק לזרם חשמלי, ולכן, רק עם התנעת הרכב המכשיר מתחיל לעבוד. הגברתי את עוצמתו למקסימום ויצאנו לדרך. רעש מכשיר טיהור האוויר לא הפריע כלל. פתחתי בהתחלה את החלונות כדי להוציא את החום החוצה, ואז עם סגירת החלונות, חיכיתי להרגיש את עבודת הפילטור של ה-ווטו.

המכשיר הזה שווק לראשונה בזמן הקורונה, עת כולנו היינו בחרדות ואימה מפני חיידקים, שפעות, שיעולים וכדומה. גם היום, אחרי שהקורונה ירדה מהכותרות, היא ואחיותיה עדיין פה, ואנחנו לנצח נחיה עם וירוסים באוויר, ולכן, המכשיר הזה רלוונטי לנו לכל עונה, וכל עת. ואם תשאלו אותי גם לבית, ואולי בעיקר לבית. אחרי שהוא עבד ברכב, רפשרש לנו את האוויר בתוך תא הנוסעים. החלטתי, שמקומות לחזור איתי הביתה, לחדר של הילד. שם אני רוצה שתהיה פעילות טיהור אוויר שוטפת, מפני וירוסים, מפני אבק, ומפני העשן שהשכן שלנו אוהב להכניס אלינו הביתה, דרך החלונות, כשהוא “מחמם” את מנוע הדיזל העצום בטנדר הישן שלו, מדי בוקר.

בינתיים, בדרכים, בתוך האוטו, מטהר האוויר מפלטר ומסנן, ומתחילים להריח את ריח הוניל העדין באוויר. אם אין לכם מקום להציב את המכשיר במרכז הרכב, או במקום הייעודי לכוסות/בקבוקים, נסו בפתחי האחסון בדלתות, או פשוט הניחו אותו על אחד המושבים, ובסיום השימוש הכניסו אותו לתא הכפפות.

 

סינון ריחות
זה החלק שמסובבים להגברת עוצמת המכשיר. VOOTTO

 

באתר המוצר תמצאו תשובות לשאלות מרכזיות, כמו:

 

מה Vootto עושה?

 

שואב את כל האוויר, ומספק לך 25,000 ליטרים של אוויר נקי בשעה.

מנטרל ומנדף את כל הריחות

מעלים ריחות בלתי-נעימים, אפילו עשן סיגריות.

מרענן את האוויר באופן אקטיבי

בחרו את הריח שאתם באמת רוצים לנשום

נותן לכם את האוויר הטוב ביותר

מנקה מזהמים, חיידקים, וירוסים ואלרגנים

 

“מסנן האוויר Active Shield של Vootto” מורכב מ-4 שכבות של סינון ברמה הגבוהה ביותר שנותנת לך אוויר
טוב יותר, בכל מקום. עם ציפוי אנטי-ויראלי חדשני שאושר על ידי ה-EPA, וטכנולוגיות פורצות דרך על-פי ה-IUPAC, מסנן זה לוכד 99.9% מכל המזהמים, מסיר חיידקים ומבטל ריחות לחלוטין”.

החברה פיתחה מערכת ניתוב אוויר חדשנית ומשתמשת באופן בלעדי בטכנולוגיית סניטציה שפותחה באוניברסיטת בר-אילן במשך 14 שנים. הטכנולוגיה הוכרזה על ידי ארגון הכימיה היישומית הבינלאומי (IUPAC) כטכנולוגיה פורצת דרך.

טכנולוגיית ההגנה האקטיבית הזו לוכדת ומשמידה 99.97% מהחומרים המזהמים, מהחיידקים והווירוסים, מבלי לשחרר תוצרי לוואי מזיקים כמו אוזון או יונים שליליים ובבדיקות מעבדה הוכח כי טכנולוגיית הסינון של Vootto מנטרלת גם את הווריאנטים השונים של נגיף הקורונה”.

 

מחירים:

מכשיר טיהור האוויר עולה לצרכן (כולל פילטר חדש בתוך הקופסא) – 590 שקלים

פילטר חדש עולה 75 שקלים

חבילת קפסולות ריח, הכוללת 3 קפסולות, עולה 149 שקלים, כשההמלצה להחליף את הקפסולה אחת לחודש-חודשיים (אתם תשימו לב מתי אין ניחוח בושם עדין באוויר). יש קפסולות ריח ב-3 ריחות לבחירה: וניל, לבנדר ו”ריח של רכב חדש”.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “סקירה: מטהר אוויר ווירוסים לרכב (ולבית) VOOTTO – סקירה וחוות דעת”

  1. המוצר מרגיש זול מלחתחילה, תיאור האוויר מאוד חלש ולא מעביר את הריח.
    בנוסף לאחר חודשיים הוא פשוט מפסיק לפעול. שירות לקוחות פשוט לא קיים, אין מענה. הלכו לי 500 שקל.
    קניתי שיאומי, הרבה יותר טוב ואשכרה יותר זול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

8 + 11 =