פורד טרנזיט קוסטום – Transit Custom החדש (2.0 ליטר דיזל) מ-282,000₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

פורד טרנזיט 2024
פורד טרנזיט קוסטום

 

פורד ישראל מודיעה על תחילת שיווק של הוואן פורד טרנזיט קוסטום – Transit Custom החדשה, החל מ-282,000 ₪

 

הטרנזיט Custom היא מסחרית בגודל בינוני שנועדה לענות על הצרכים המגוונים של עסקים שונים. הדגם החדש תוכנן ונבנה על רצפה חדשה וחדשנית, המבוססת על פלטפורמה חדשה, בסיס גלגלים ארוך יותר ב-200 מ”מ ומשקל מופחת ב-100 ק”ג. שינויים אלה לא רק חיזקו את הביצועים של ה-VAN, אלא גם שיפרו את היכולות האווירודינמיות ובהמשך גם את היכולות הגרירה שלו. מעבר לכך, הדגם החדש יהיה נמוך מ-2 מטרים, דבר אשר יקל על עבירות הרכב בחניונים.

“ל-Custom חשיבות משמעותית והיסטורית עבור חברת פורד, שכן היא מהווה אבן יסוד במערך רכבים מסחריים מגוונים ואמינים. תדמית מותג חזקה בפלח זה. פורד משתמשת לעתים קרובות בכלים אילו כפלטפורמות להצגת התקדמות וחידושים טכנולוגיים, הפעם בחרה פורד להשתמש ב-Custom להצגת שילדה חדשנית היכולה לשמש למגוון תצורות הנעה עתידיות ברכבים מסחרים”.

תא מטען גדול: נפחו 6.8 מ”ק, אורכו המקסימלי של משטח הטעינה 3,002 מ”מ בחלק התחתון. משטח הטעינה נמוך יותר מהדגמים היוצאים, וכך מתאפשרת טעינת ציוד נוחה יותר מבעבר. רוחבו המקסימלי של משטח הטעינה נמתח על פני 1,777 מ”מ. 

מתוך מחשבה כי גישה נוחה לתא המטען חשובה, מהנדסי פורד עיצבו ארכיטקטורה חדשה לדלתות תא המטען. דלת הצד רחבה יותר (רוחב 1,030 מ”מ וגובה 1,324 מ”מ) ואחורית (ברוחב 1,400 מ”מ וגובה 1,314 מ”מ). התאמות אלה בעיצוב יהפכו את הטעינה והפריקה לקלות יותר מבעבר.

 

פורד טרנזיט מחיר
פורד טרנזיט החדש

 

גרסת הנעה דיזל


לפורד טרנזיט Custom מנוע דיזל בנפח 2 ליטרים המפיק 170 כ”ס בטכנולוגיית TDCI עם מערכת SER והזרקת אוריאה. לרכב תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 יחסי העברה קדמיים. נתון כושר העמסה של 1,282 ק”ג וכושר גרירה של 2,590 ק”ג (עם בלמים. ללא – 750 ק”ג). המשקל הכולל של הרכב – 3,225 ק”ג. 

 

 

לרוב, נהגי רכבים מסחריים מורגלים לכך שכלי הרכב בו הם נוהגים מעוצב למטרות פרקטיות בלבד. פורד יודעת שנהגי רכבים אילו מבלים שעות ארוכות בתא הנוסעים ועל כן עשו שימוש בטכנולוגיה שתהפוך אותו לנוח יותר מבעבר, תוך שיפור משמעותי של חוויית הנהיגה. המסך מאחורי ההגה הפך למסך דיגיטלי גדול (8 אינץ’), אליו מתווסף מסך המולטימדיה המרכזי שגודלו כעת 13 אינץ’ המשלב את מערכת ההפעלה האחרונה Sync 4 המתקדמת וממשקיApple CarPlay  או Android Auto אלחוטיים.

 

טרנזיט מחיר
פורד טרנזיט קוסטום מחיר – 282,000 ש”ח

 

בבטיחות, הרכב ישווק כסטנדרט עם שש כריות אוויר, מערכת Pre-Collision Assist לסיוע והתראה מפני התנגשות, מערכת להתראה בפני סטייה מנתיב וסיוע בהחזרת הרכב לנתיב המקורי (LKS), מערכת סיוע בשמירה על השליטה ברכב בעת ביצוע פניה במהירות גבוהה (CC), מערכת עזר לזינוק בעליה (HLA), מערכת לזיהוי תמרורי בטיחות, מערכת התראה לנהג במצב של עייפות, החלפה אוטומטית בין מצב תאורת הדרך לאלומות גבוהות (HBC) וחיישני חגורות בטיחות. מערכות אלה הופכות את יום העבודה לנוח ובטיחותי יותר

שי קופיליס, מנהל חטיבת המסחריות וההיסעים, דלק מוטורס: “סל הכלים של בעלי המקצוע בישראל מקבל שדרוג משמעותי החל מהיום, עם דגם ה-Custom החדש של פורד, המציג ביצועים עוצמתיים ויכולות מתקדמות בעולמות הנוחות, הקישוריות ומערכות העזר לנהג שלא מוכרות בעולם הרכב המסחרי. יש לנו כאן רכב שבא לעבוד, לנהגים שבאו ליהנות מהעבודה”.

 

לאורך השנה הקרובה יגיעו דגמים נוספים ממשפחת ה-Custom, לרבות דגמי ה-Kombi.

 

מחיר:

מחיר כולל מע”מ רמת גימור
282,000 ₪ Transit Custom Van 320L Trend

 

פורד טרנזיט קוסטום – מפרט

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × five =