פלטפורמה אדריכלית חדשנית וחווית נהג חדשה בפורשה קאיין החדש

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

פורשה תא נהג חדש
פלטפורמה אדריכלית חדשנית וחווית נהג חדשה בפורשה קאיין החדש

 

פלטפורמה אדריכלית חדשנית וחווית הנהג החדשה של פורשה בדגם פורשה קאיין החדש – חווית הנהג של פורשה פותחת דרכים חדשות לאינטראקציה, לא רק עבור הנהג אלא גם לנוסע לצידו

פורשה קאיין החדש, שיחגוג את הבכורה העולמית שלו ב-18 באפריל בתערוכת הרכב בשנגחאי בסין, יכלול קונספט תצוגה ושליטה חדש ופורץ דרך. חווית הנהג החדשה של פורשה מציגה תצוגה דיגיטלית מלאה, אינדיבידואלית רב-תכליתית ותפעול אינטואיטיבי. במרכז התא, הפוקוס הוא על מרחב הנהג. הפקדים החשובים ביותר מקובצים סביב גלגל ההגה, מה שיוצר חווית נהיגה חדשה, ואינטנסיבית אף יותר.

תא הנהג מאמץ אלמנטים ממכונית הספורט החשמלית פורשה טייקאן Taycan, ומעביר אותם לראשונה לפורשה עם מנוע בעירה. הוא כולל מקבץ מכשירים דיגיטלי בעיצוב “מעוקל” ועומד בפני עצמו עם אפשרויות תצוגה משתנות, קונסולה מרכזית בעיצוב מחדש וגלגל הגה מהדור האחרון, בורר הילוכים אוטומטי, הממוקם כעת מימין לגלגל ההגה.

זה מפנה מקום בקונסולה המרכזית לבקרת האקלים הגדולה בעיצוב פאנל שחור. הנוסעים חווים רמה חדשה של אינטראקציה עם הרכב והנהג באמצעות צג לנוסעים. פונקציות קישוריות אופטימליות משלימות את הקונספט הפנימי החדש.

porsche new cockpit
תא נהג חדש פורשה
porsche cockpit 2023
תא נהג חדש בפורשה קאיין החדש 2023

 

הפלטפורמה החדשה כוללת:

  • קונספט תצוגה ובקרה חדש
  • תא נהג מעוצב מחדש לחלוטין
  • אשכול מכשירים דיגיטליים עם עיצוב מעוקל
  • תצוגת נוסעים עם פונקציית הזרמת וידאו
  • פונקציות קישוריות אופטימליות

תא ממוקד נהג ואינטראקטיבי: בתא הנהג החדש בקאיין, נהגים ונוסעים חווים תא נהג חדש לחלוטין. הוא משלב מיקוד חזק עוד יותר בנהג, עם אלמנטים אינטראקטיביים חדשים המביאים את חווית הנהיגה לחיים בצורה חדשה גם עבור הנוסעים. מקבץ המכשירים הם כעת בתצוגה דיגיטלית מלאה, עם צג מעוקל בגודל 12.6 אינץ’, עם מראה מודרני ודק. בהתאם לרמת האבזור, הנהג יכול לבחור עד שבע תצוגות בלוח המחוונים. ניתן לבחור את מד סיבובי מנוע, מערכת הניווט המקוון, מערכת סיוע ראיית לילה, ומערכת סיוע לנהיגה בתלת-ממד.

תכונה מרכזית בחוויית הנהג החדשה של פורשה היא האיזון בין אלמנטים דיגיטליים ואנלוגיים. כל הפקדים החשובים לחוויית הנהיגה מקובצים גם הם ישירות סביב גלגל ההגה. בדרך כלל עבור פורשה, לחצן התנעת המנוע החדש נמצא בצד שמאל של גלגל ההגה. בורר ההילוכים נמצא כעת מימין לגלגל ההגה בין אשכול המכשירים לתצוגה המרכזית. זה מפנה מקום בקונסולה המרכזית ללוח בקרה חדש וגדול של בקרת האקלים, עם פקדים אנלוגיים ושטח אחסון נוסף. פורשה גם הניחה את ידית השליטה שעוצבה מחדש לחלוטין עבור מערכות הסיוע לנהג ישירות על גלגל ההגה בקאיין החדש.

גלגל ההגה הספורטיבי הרב-תכליתי החדש מקורו ב-911 שעבר עיבוד מלא בהשוואה לדגם הקודם.

porsche new cockpit porsche cayenne
בקרוב בתערוכת הרכב בשנגחאי. פורשה קאיין

עיצוב ספורטיבי:

מתג מצבי הנהיגה שולט בבחירת מצבי נהיגה: “נורמל”, שטח, ספורט, וספורט פלוס ישירות על גלגל ההגה, כעת כסטנדרט. כפתור ההחלפה החדש לבחירת פונקציות ועיצובים באשכול המכשירים ממוקם גם הוא ישירות על גלגל ההגה, וכך גם הפקדים לתצוגה עילית.

לוח הבקרה החדש של מיזוג האוויר בקונסולה המרכזית עם משטח הזכוכית שלו בעיצוב פאנל שחור עם מראה איכותי. ניתן לבצע הגדרות של מיזוג אוויר במהירות ובאופן אינטואיטיבי על משטח הבקרה המונח בבירור.

הצג המרכזי ברזולוציה גבוהה בגודל 12.3 אינץ’ הוא מרכז הבקרה של ניהול תקשורת פורשה (PCM). כמו בעבר, הנהג יכול להפעיל כאן מספר רב של פונקציות נהיגה ונוחות, כמו גם את פונקציות הניווט המקוון והמולטימדיה הסטנדרטיות. תכונה חדשה לחלוטין בפורשה קאיין היא תצוגת נוסעים משולבת בגודל 10.9 אינץ’. מסך המגע הנוסף מאפשר לנוסע מלפנים להפעיל את מערכת הניווט או בחירת מדיה במערכת המולטימדיה.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 + 19 =