הונדה סיוויק Type R בדור השישי בישראל במחיר 314,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

2023 Honda Civic Type R
הונדה סיוויק טייפ R החדשה 2023

 

הונדה Civic Type R בדור השישי נוחת בישראל ברמת גימור אחת, במחיר 314,000 ₪

 

‘מאיר חברה למכוניות’ מודיעה על תחילת השיווק בישראל של הונדה Civic Type Rהונדה Civic Type R בדור המהיר ביותר, עם הפלטפורמה של הונדה סיוויק החדשה, עם מנוע VTEC Turbo בנפח 2.0 ליטר המפיק 329 כ”ס ב-6,500 סל”ד ומומנט של 42.8 קג”מ בטווח שבין 2,000 ל-4,000 סל”ד. המסורת ממשיכה עם תיבת שישה הילוכים ידנית המציעה את התחושה המכאנית המאפיינת את הדגמים הספורטיביים של הונדה, עם העברת הילוכים מהירה יותר, הודות למערכת התאמת סל”ד (Rev Match) משופרת המסייעת להורדות הילוך מדויקות, ולסיוע באיזון המכונית בכניסה לסיבוב. הכוח עובר אל הגלגלים הקדמיים ומאיץ את ה-Type R החדשה ל-100 קמ”ש תוך 5.4 שניות.

 

מנוע VTEC Turbo בנפח 2.0 ליטר המפיק 329 כ”ס ב-6,500 סל”ד ומומנט של 42.8 קג”מ… הכוח עובר אל הגלגלים הקדמיים ומאיץ את ה-Type R החדשה ל-100 קמ”ש תוך 5.4 שניות

 

הונדה TYPE R
מנוע VTEC Turbo בנפח 2.0 ליטר המפיק 329 כ”ס. הונדה TYPE R

 

ה-Type R החדשה נמוכה ורחבה מקודמתה. הדגם החדש משופע בשלל פרטי עיצוב כגון קשתות בתי גלגלים חדשות בעיצוב אווירודינמי, פגושים עם פתחי יניקת אוויר גדולים מבעבר וספוילר אחורי מעודכן המספק רמה גבוהה במיוחד של כוח הצמדה. Civic Type R החדשה מצוידת כסטנדרט בחישוקי סגסוגת 19 אינץ’ קלים חדשים, עטופים בצמיגי מישלן Pilot Sport 4S שתוכננו במיוחד עבורה.

הונדה סיוויק Type R החדשה עברה שיפורים בכל היבט, בכלל זה גם במערכות היניקה, הפליטה וקירור המנוע. מערכת המתלים הייחודית ל-Type R עושה שימוש במתלים קדמיים בתצורת מקפרסון Dual Axis המפחיתה משמעותית את לוחמת המומנט בהאצה, ועוזרת בהורדת הכוח לאספלט ושמירה על יציבות כיוונית בבלימה. מערכת ההיגוי המדויקת (2.1 סיבובים מנעילה לנעילה) ובולמי הזעזועים האדפטיביים המסוגלים לשנות את קשיחותם באופן עצמאי בהתאם לעומס המופעל עליהם בפניות על מנת להקטין למינימום את זוויות הגלגול. כל אלה אפשרו ל-Civic Type R החדשה להשיג זמן של 2:23.120 במסלול סוזוקה האגדי, שיא למכוניות הנעה קדמית.

 

הונדה סיוויק טייפ R מחיר
הונדה סיוויק טייפ R במחיר 314,000 שקלים

 

הונדה סיוויק Type R החדשה, כמו ה-Type R שלפניה ואף יותר ממנה, נהנית מאותם שיפורים בנוחות, בפרקטיות ובעידון שהציגה ה-Civic החדשה. בולמי הזעזועים האדפטיביים מציגים טווח פעולה רחב מבעבר – עם אפשרות לנסיעה נוחה יותר מחד, וריסון מרכב טוב יותר מאידך. הביצועים האקוסטיים שופרו בזכות שימוש במודלי אווירודינמיקה מתקדמים: בתי הגלגלים התפוחים כעת משולבים לתוך המרכב ויחד עם העיצוב החלק יותר של הפגוש הקדמי הופחתו מהותית רעשי הרוח החודרים לתא הנוסעים בנהיגה מנהלתית.

גם שדה הראיה ב-Civic Type R החדשה עבר מקצה שיפורים. מעצבי החברה היצרו את קורות A ופיסלו את קונסולת המחוונים כך שישמר קו ראיה ישיר בין מושב הנהג לפינות מכסה המנוע. גם הספוילר האחורי הותקן במעלה דלת תא המטען, על מנת שהכנף עצמה תתיישר במדויק עם קצה החלון האחורי ותשאיר את שדה הראיה לאחור נקי.

 

סיווק טייפ R
סיוויק טייפ אר. תא נהג

 

תא הנוסעים של הונדה סיוויק Type R נהנה מאביזרים אייקוניים כמו מושבי באקט ספורטיביים במיוחד המרופדים במיקרופייבר צבוע באדום המרוצים האגדי של הונדה ותואמים בצבעם לשטיחים ולחגורות הבטיחות, נורית העברת הילוכים (Shift Light) ולוחית ייחודית המוצמדת לקונסולה מול הנוסע ומציגה לראווה את מספר המכונית. יחד עם זאת, ה-Type R החדשה גם משופעת באביזרים ופריטים טכנולוגיים חדשים כמו לוח מחוונים דיגיטלי הניתן להתאמה אישית מלאה ומהווה מרכיב מרכזי הן כרכיב עיצובי והן ככלי לשיפור יכולת הריכוז במהלך חוויות הנהיגה האינטנסיבית.

 

הונדה סיוויק האצ'בק
מערך בטיחות כמו בהונדה סיוויק הייבריד. טייפ אר החדשה

 

לראשונה ב-Type R, מצבי הנהיגה המוגדרים מראש מצטרפים ל’מצב אינדיבידואלי’ חדש, הניתן לתכנות מלא במספר תחומים, כמו מתלים, תגובת מצערת, היגוי, עיצוב לוח המחוונים, צליל מנוע ועוד. ניתן להתאים את האפשרויות הללו באמצעות מסך המגע המרכזי והגדול שמרכז בתוכו גם מספר אפשרויות ופונקציות חדשות כמו גם Apple CarPlay ו-Android Auto.

המשפחתית הספורטיבית – הונדה סיוויק Type R החדשה היא גם משפחתית אולטימטיבית ולה מערך בטיחות מקיף כמו בהונדה סיוויק הייבריד, הכולל בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור, אורות LED עם מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, ועוד.

 

מחיר, כולל מע”מ ואגרת רישוי:

 

 

 

מחיר
כולל מע”מ (₪)
אגרת רישוי מחיר
כולל מע”מ
ואגרת רישוי (₪)
VTEC Turbo 314,000 ₪ 3,575 ₪ 317,575 ₪

 

 

מפרט הונדה סיוויק טייפ R

 

סובארו BRZ החדשה במלאי מוגבל (150 יחידות) מ-229,900 שקלים

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

10 − 1 =