צ’רי FX חשמלי בישראל – 2 רמות גימור החל מ-153,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

צ'רי אולם תצוגה
צ’רי FX חשמלי באולם התצוגה בראשון לציון

 

מותג הרכב CHERY משיק דגם רביעי בישראל, וחשמלי ראשון – CHERY FX EV קרוסאובר חשמלי קומפקטי, בשתי רמות גימור החל מ- 152,990 ₪

 

צ’רי מותג הרכב מבית freesbe פריסבי, משיקה דגם רבייעי בישראל אחרי כמעט שנה וחצי מאז נחת בישראל, והשיק 3 דגמי בנזין מלאים – צ’רי טיגו 8, צ’רי טיגו 7, וצ’רי FX. בשנה החולפת התברג מותג צ’רי CHERY בין 7 מותגי הרכב הנמכרים בישראל, בין היתר, עם tiggo 8 pro, רכב שבעת המושבים הנמכר ביותר בארץ.

הדגם שהושק היום צ’רי FX ev הוא חשמלי מלא, עם מנוע בודד, הנעה קדמית – הספק של 204 כ”ס, 34.7 קג”מ מומנט, והאצה של 7.6 שניות.

מבחינת מרווח פנים – בסיס הגלגלים של צ’רי FX EV הוא באורך 2.63 מ’, ארוך מהמתחרה mg zs ev אך קטן מהנתון של byd atto 3 וג’ילי גאומטרי C. ולכן הרכב יתאים למשפחות קטנות, זוגות או יחידים.

 

 

CHERY FX EV
צ’רי FX EV

 

מפרט צ’רי FX חשמלית

 

צריכת חשמל

צריכת חשמל מוצהרת של 15.5 קילוואט-שעה ל-100 ק”מ. סוללה בקיבולת 61 קוט”ש, עם טווח חשמלי מוצהר של עד 430 ק”מ (בתקן WLTP) וטעינה מהירה DC של 30 דקות בין 10%-80%.

 

 

עיצוב

“עיצוב קרוסאובר Cross Shape – השפה העיצובית נגזרת מסגנון העיצוב הרדיקלי והקצבי של ׳מסע בין כוכבים׳ בהשראת ספינת האנטרפרייז, עם שינויים באור ובצל. עיצוב עם טקסטורות מושכות עין ופרטים מעולים עושים את ההבדל ומפחיתים ביעילות את מקדם הגרר”.

 

CHERY ISRAEL
פתח טעינה. צ’רי FX חשמלי

 

@queenoftheroad.il צ’רי משיקה דגם חשמלי ראשון, אחרי שנה מוצלחת מאד במכירת דגמי בנזין. הנעה קדמית 204 כ”ס ועד 430 ק”מ טווח חשמלי. החל מ153,000₪ בקרוב מבין דרכים. #cheryfx #cheryfxev ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש


chery safety
מערכות בטיחות צ’רי FX

 

אבזור נוחות וטכנולוגיה

שני מסכים בגודל 12.3 אינץ’ לכל מסך, כאשר המסך מעוגל ומוטה לצד הנהג, מה שהופך את המידע לקל לקריאה. זאת יש קישוריות לטלפון החכם – עם אפל קארפליי ואוטו אנדרואיד, טעינה אלחוטית 50W לכל טלפון סלולרי, תצוגה עילית המוקרנת על השמשה, עם כל המידע הנדרש מתוך לוח המחוונים, ללא צורך להוריד את הראש מהכביש.

צבעי מרכב לבחירה: לבן, אפור, כסף, שחור ויהיה אדום בהמשך. יש גם אפשרות תוספת לגג שחור וצבע מרכב שונה (two tone).

 

צ'רי FX טרייד אין

צ'רי FX חשמלי מחיר
צ’רי FX חשמלי החל מ-153,000 שקלים

 

מחירים

CHERY FX EV – COMFORT – במחיר 152,990 ש״ח

CHERY FX EV – COMFORT TT במחיר 157,990 ש״ח

CHERY FX EV – NOBLE במחיר 162,990 ש״ח

CHERY FX EV – NOBLE TT במחיר 167,990 ש״ח

 

אחריות: עד 150 אלף ק”מ על הרכב, ועל הסוללה עד 160 אלף ק”מ. טיפול מדי 20 אלף ק”מ.

יש מלאי של 1000+ כלי רכב
CHERY EV

אמיר בלכר, מנכ”ל פעילות צ’רי בישראל, פריסבי: “לאור הצלחת דגמי הבנזין של המותג אנחנו גאים להיות המדינה הראשונה בעולם המשיקה את ה-fx ev, העתיד המחושמל של צ’רי. דגם זה מצטרף להצלחה של צ’רי עם מוצר מתקדם איכותי ובשל, המציע חוויית נסיעה לנהג ולמשפחה לצד עיצוב ואבזור עשיר, ממש כמו שהלקוח הישראלי מצא בדגמי צ’רי עד כה”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 + 6 =