צרכנות: חברת אלדן נכנסת לעולם עמדות הטעינה לרכב חשמלי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אלדן נכנסת לעולם עמדות הטעינה ומציעה שירות חדש לרוכשים רכב חשמלי – עמדת טעינה והתקנה

 

“לראשונה, חברת אלדן מאפשרת ללקוחותיה במסגרות השונות, ליסינג פרטי, ליסינג תפעולי, השכרת רכב ורכישת רכב חדש – פתרון שלם הכולל רכב חשמלי + עמדת טעינה + התקנה. אלדן תאפשר ללקוחות לבחור מבין  ספקיה את ההתקנה של העמדה וגם את העמדה עצמה. אפשרות זו מהווה חיסכון משמעותי ללקוחות הרכב החשמלי באלדן שעבורם זה חוסך את ה”שופינג” בין חברות הטעינה וכך אלדן מציעה שלל רכבים חשמליים ועמדות טעינה לבחירה, תחת קורת גג אחת”.

“בסוף התהליך עמדת הטעינה היא רכושו של הלקוח ועליה ניתנת לו אחריות מלאה לשנתיים על ידי הספקים. “כניסתה של אלדן לתחום זה עם השירות החדש מציעה ללקוח פתרון שלם בהתאם לבחירת הלקוח”.

שי דהן, מנכ”ל משותף באלדן: “בתקופה עסקית מאתגרת זו אנחנו מנסים למצוא פתרונות כוללים שיקלו על לקוחותינו. מהלך זה מאפשר ללקוחות פתרון, מהרכב החשמלי ועד לעמדת הטעינה, בצורה הנוחה ביותר, כאשר אנו מציעים לו מגוון ונותנים לו לבחור. נמשיך למצוא פתרונות מותאמים ונוחים בצורה המיטבית ללקוחות, כמו בעת הזו. ניתן להתרשם מכלל עמדות הטעינה שאלדן מציעה בכל סניפי החברה הפזורים בישראל.” שי דהן הוסיף ” גם כעת ליבנו עם משפחות הנפגעים ממתקפת הטרור האיומה ב-7 באוקטובר ועם משפחות הנפגעים מקרב כוחותינו במלחמה. אנו מייחלים לחזרת החטופים למשפחותיהם ולהחלמת הפצועים וכן מחזקים את ידי הממשלה, צה”ל, זרועות הביטחון וכל עם ישראל.”

 

אלדן – רכב חשמלי

אלדן תשכיר כלי רכב בסופי שבוע דרך אפליקציית GoTo

חברת אלדן חברת הליסינג והשכרת הרכב מציגה גידול ברווחיות

אלדן תהיה המשווקת הבלעדית של דגמי הרכב החשמליים JAC וLEVC

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 + 4 =