קיה אמריקה קובעת שיא של פרסי J.D. Power APEAL ב-2023

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

KIA EV6
קיה EV6

קיה זוכה למספר שיא של פרסים בהם זכה אי פעם מותג רכב בשנה אחת במחקר הביצועים J.D. POWER 2023

 

בשנה האחרונה, 2023, קיה זכתה, במספר הגדול ביותר של פרסי J.D. Power APEAL , מאשר כל מותג אחר ב-28 השנים בהן נערך מחקר J.D. Power U.S. APEAL. הדגמים שזכו לפרסים “המכוניות הטובות בקטגוריה” הן: קיה EV6, קיה טליורייד, קיה פורטה, קיה קרניבל, קיה סטינגר, קיה K5 וקיה ריו.

קיה אמריקה קבעה שיא של המספר הכולל הגבוה ביותר של פרסים שזכה מותג אי פעם בשנה בודדת במחקר J.D. Power 2023 Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) כאשר שבעה דגמי קיה מדורגים במקום הראשון בסגמנט שלהם – המספר הגדול ביותר ליצרן בודד בהיסטוריה של 28 השנים של מחקר . 

פרסים אלה הוענקו לקיה לאחר שזכתה במספר הגבוה ביותר של פרסים במחקר האיכות הראשוני של J.D. Power 2023 (IQS) שהוכרז בחודש שעבר.

זו השנה השנייה ברציפות, בה שלושת דגמי קיה – EV6, קרניבל וקיה K5 – זוכים בהובלת הסגמנטים שלהם. לצידם, נוספו השנה ארבעה דגמי קיה המדורגים במקום הראשון בסגמנטים שלהם – קיה טולוריד, פורטה, ריו. 

 

KIA K5
קיה K5

 

כל שבעת הרכבים הוכרו כ”מושכים ביותר” עבור חווית הנהג ודורגו במקום הראשון עבור שביעות רצון הנהג במחקר J.D. Power APEAL 2023.

“כמותג המעוטר ביותר על ידי J.D. Power במחקרי J.D. Power APEAL ו-IQS של שנת 2023, קיה הוכיחה את עמדת ההובלה שלה לא רק בתעשיית הרכב, אלא גם במגזר החשמול”, אמר סטיבן סנטר, COO & EVP, של קיה אמריקה. “הרכבים ברמה עולמית שלנו מספקים את האיכות, האמינות והטכנולוגיה שצרכנים מחפשים ומחקר J.D. Power 2023 U.S.APEAL מראה את המאמץ המתמשך שלנו להציע את התמהיל הנכון של תכונות על פני מגוון רחב של דגמים.”

מחקר APEAL האמריקאי לשנת 2023 מבוסס על תשובות של 84,555 בעלי כלי רכב חדשים משנת 2023 שנסקרו לאחר 90 ימי בעלות. המחקר נערך מפברואר עד מאי 2023, בהתבסס על כלי רכב שנרשמו מנובמבר 2022 עד פברואר 2023.

 

חיפוש דירוג דירוג BCG מציג: טסלה טויוטה ויונדאי בין יצרניות הרכב החדשניות

קיה ספורטאז’ החדשה (2022) – המכוניות הטובות של השנה 2022-23

הבטוחות ביותר – מכוניות קטנות עם דירוג בטיחות גבוה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × 5 =