קיה EV6 ברמת גימור חדשה “פרימיום” במחיר 236,900 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

קיה חשמלית
קיה EV6 2024

 

חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על תחילת שיווק של רמת אבזור נוספת לקיה 6EV החשמלית

 

קיה EV6, שנבחרה למכונית השנה באירופה לשנת 2022, היא המכונית החשמלית הייעודית הראשונה שתוכננה ופותחה על ידי קיה על בסיס הפלטפורמה החשמלית המודולרית הגלובלית E-GMP ומצביעה על אסטרטגיית המותג שלפיה דגמים חשמליים, דגמים היברידיים, והיברידיים-נטענים (PHEV) יהוו 40% מסך המכירות של קיה עד שנת 2030, עם יעד מכירות שנתי של 1.6 מיליון יחידות של דגמים ידידותיים לסביבה אלה. 

עד לשנת 2026, קיה תציג קו של אחד-עשר דגמי חשמליים – שבעה מהדגמים ייבנו על בסיס ארכיטקטורת E-GMP והראשון בהם הוא ה-EV6. 

קיה EV6 Premium 2WD

קיה EV6 ברמת האבזור החדשה, פרימיוםכוללת יחידת הנעה חשמלית אחורית, עם הספק של 229 כ”ס, טווח נסיעה עד 528 ק”מ (WLTP משולב), ותאוצה מ-0 ל-100 ב-7.3 שניות.

לקיה EV6 פרימיום, מערכת טעינה המסוגלת לבצע טעינה אולטרה מהירה ב-800 וולט ומאפשרת לטעון את הסוללות מ-10% ל-80% תוך 18 דקות בלבד, חבילת בטיחות מורחבת המקנה ציון בטיחות מקסימלי 8, לצד עיצוב קרוסאובר ספורטיבי ומתקדם.

חבילת האבזור רחבה, בדומה לדגם פרימיום טופ שכבר משווק בארץ, ללא חלון גג חשמלי. הרכב ברמת הגימור החדשה מתומחר ב- 236,900 ש”ח. הדגם זמין במלאי.

 

קיה EV6 מחיר
קיה EV6 רמת גימור חדשה ב-236,900 ש”ח 

 

קיה EV6 אבזור נוחות ובטיחות:

 

מערכת המידע ובידור כוללת שני מסכים רחבים מעוגלים בגודל 12.3 אינץ’ כל אחד. לוח המחוונים ומערכת המידע והבידור מחוברים כקונסולה אחת לתצוגה אחודה. צמד המסכים נטולי המסגרת כוללים רדיד מפחית אור ותפקודי ‘בהירות אוטומטית’ כדי להקל על הראות בכל תנאי התאורה.

הבקרות העיקריות של ה-EV6 ממוקמות בהישג יד של הנהג לטובת נהיגה אינטואיטיבית. הבורר של מערכת החלפת ההילוכים האלקטרונית (Shift-By-Wire) ממוקם לצד כפתור ההתנעה בקונסולה המרכזית, ואילו גלגל ההגה כולל את מתגי ה-ADAS המרכזיים ליכולת תפעול מיטבית. 

 

בבטיחות:

 

קיה EV6 מציעה מערכת מתקדמת למניעת התנגשות קדמית (FCA) הכוללת תפקודים של פנייה בצומת וחציית צומת שמטרתם להעניק בטיחות מונעת מרבית בעת תמרון בצמתים. המערכת תזהיר את הנהג אם קיימת סכנת התנגשות עם רכב מתקרב. באופן דומה, תינתן אזהרה אם קיימת סכנה מכלי רכב המתקרבים משמאל או מימין כאשר הנהג נוסע ישר בצומת. אם אחת מהסכנות גדלה, המערכת תזהיר את הנהג ותפעיל את הבלמים באופן אוטומטי כדי למנוע התנגשות.

קיה EV6 כוללת מערכת תאורה קדמית חדשה (IFS)*, המאפשרת לנהג לנסוע באופן קבוע עם אלומה גבוהה ללא כל סיכון של סנוור התנועה המגיעה ממול. מצלמה קדמית הכוללת טכנולוגיית זיהוי רכב מעמעמת או מבהירה באופן אוטומטי כל נורת LED בנפרד, ומשפרת את הראות לפנים של הנהג תוך הגנה על תנועה המתקרבת ממול מסנוור בזמן אמת.

התראת ערנות לנהג (DAW) וסייען הגבלת מהירות חכם (ISLA) מתווספים למערכות ADAS ושומרים על בטיחות הנהג בכביש. מערכת DAW מזהה את רמת הערנות של הנהג על ידי ניתוח דפוס הנהיגה שלו והזמן שהוא נמצא על הכביש, ותמליץ על הפסקה באמצעות הודעת אזהרה בלוח המחוונים כאשר רמת תשומת הלב והערנות של הנהג יורדת. תפקוד ISLA ‘קורא’ תמרורים כדי ליידע את הנהג על הגבלת המהירות הנוכחית ומידע נהיגה חשוב אחר. כאשר הוא מופעל, משתמש תפקוד ISLA באזהרה ויזואלית וקולית כדי להזהיר את הנהג מפני שינויים בתנאי הדרך.

קיה EV6 מציעה מערכת צפייה בשטחים מתים (BVM) ומערכת למניעת התנגשות בשטחים מתים (BCA) כדי להבטיח שמעברי נתיב יבוצעו בצורה בטוחה. מערכת BVM מאפשרת תצוגה של ה”שטחים המתים” מימין ומשמאל לרכב, ע”ג לוח המחוונים הדיגיטלי. מערכת BCA משתמשת בחיישני רדאר כדי להזהיר את הנהג מפני כלי רכב מתקרבים, ומפעילה את הבלמים אם קיים סיכון להתנגשות במהלך תמרוני מעבר נתיב.

 

10 המכוניות הטובות של השנה: מלכת הכביש 2022-23

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two − one =