קיה EV9 החשמלית מככבת באליפות אוסטרליה הפתוחה 2024

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
ק
קיה העולמית מספקת 130 כלי רכב רשמיים למארגני הטורניר AO24 (אליפות אוסטרליה הפתוחה – טניס), ביניהם הדגם החשמלי 7 מושבים – קיה EV9
ק
קיה תומכת באליפות אוסטרליה הפתוחה 2024 (AO24) – אירוע הגראנד סלאם היוקרתי של הטניס באזור אסיה-פסיפיק – באמצעות אספקת צי רכבי טורניר רשמיים, כולל הדגמים הכל-חשמליים שלה קיה EV9 וקיה EV6. קיה גם מארגנת סדרה של פעילויות מעורבות של מעריצים המדגישות את מחויבותה לחשמול ומציינת את השותפות בת עשרים שנה של החברה עם שגריר המותג רפאל נדאל.
ק
כשותף הראשי של AO24 המותג ערך טקס מסירה רשמי במלבורן פארק, בהשתתפות אנשי קיה ומנהלי הטניס של אוסטרליה. במהלך טקס מסירת הרכבים, נחשף פסל של נדאל במתחם קיה בפארק מלבורן כמחווה לשגריר המותג העולמי של קיה.
ק
ק
קיה הציגה בפני נציגי הטורניר צי של 130 רכבים, הכוללים 15 רכבי 9EV, 10 רכבים מדגם 6EV, 10 רכבי קרניבל ו-95 סורנטו. הטורניר השנה מציין גם את הופעת הבכורה של קיה EV9 בצי הרכב הרשמי של אוסטרליה הפתוחה. הרכבים יספקו לשחקנים, נציגים רשמיים ו-VIP תחבורה בטוחה ונוחה ברחבי מלבורן במהלך הטורניר אשר, לראשונה, יפעל למשך 15 ימים, בין ה-14 ל-28 בינואר.
ק
“בתור השותף הגדול ביותר של אליפות אוסטרליה הפתוחה, אנו שמחים למלא שוב תפקיד מרכזי בתמיכה במה שנחשב כאחד מאירועי הספורט היוקרתיים בעולם תוך הדגשת המחויבות המתמשכת שלנו למעבר לרכב החשמלי.” אמר צ’ארלס ריו, סגן נשיא בכיר, וראש חטיבת מותג וחוויית לקוח בקיה העולמית.
ק
ק

קרייג טילי, מנהל הטורניר:

ק
“אנו שמחים לקבל שוב את ההזדמנות להדגים את פתרונות הניידות בת-קיימא העדכניים ביותר של קיה בפני המשתתפים ב-AO24 וליצור קשר עם מיליוני מעריצים ברחבי העולם באמצעות אמצעי השיווק הדיגיטליים שהכנו. השותפות המתמשכת בין קיה לבין אליפות אוסטרליה הפתוחה מילאה תפקיד מרכזי בעזרה להפוך את ה-AO  לאירוע הספורט והבידור הפנומנלי שהוא היום, תוך חיבור ואינטראקציה עם מיליוני מעריצים ברחבי העולם. צי הרכבים של קיה הפך למחזה מיוחד במלבורן במהלך ה-AO ומסיע את השחקנים והקבוצות שלהם בצורה חלקה ברחבי העיר. השנה אנו שמחים לראות את ספינת הדגל SUV EV9 החשמלי החדש שמצטרף לצי בפעם הראשונה”.
ק
פעילויות המותג של קיה ב-AO24 יכללו אזורי תצוגה ל-EV9 ולמכונית הקונספט EV5, רכב EV9 בצבע Ocean Matte Blue הייחודי ימוקם ליד קיר תצוגה קינטי, לצד שני דגמי EV9 נוספים להתרשמות המבקרים במתחם. המותג גם משתף פעולה עם Uber One ומוסיף אווירה חשמלית ליוזמת צי האוהדים של Kia שהוקמה מחדש, תוך התמקדות בניידות בת קיימא. קיה תציע לחברי Uber One הזדמנויות לנסיעה חינם למשחקים בצי של 30 כלי רכב חשמליים, הכוללים שילוב של דגמי EV6 ו-EV9.
ק
ק
לקיה יצטרפו באירוע 80 אורחים, כולל לקוחות קיה שרכשו או שביצעו נסיעת מבחן באחד מדגמי החשמל של המותג ונבחרו מרחבי העולם באמצעות פעילויות קידום מכירות כדי ליהנות מטיול של פעם בחיים באוסטרליה, הכולל כרטיסים למשחקי AO24 וסיור מיוחד בפארק מלבורן. 15 משפיענים מיותר מעשר מדינות ישתתפו באירוע גם כאורחים של קיה וייצרו תוכן מגוון מ-AO24 בזמן שהם נוסעים בעיר מלבורן בדגמי קיה EV9.
בנוסף לחזרה על המחויבות של המותג לחשמול, יוזמות המותג לAO24 נועדו להדגיש את המשך תמיכתה של קיה בספורט הטניס ולחלוק כבוד לרפאל נדאל, שלמרבה הצער נאלץ לפרוש מ-AO24 עקב פציעה. זה כולל סדרת סרטונים בהשראת האתוס ‘תנועה שמעוררת השראה’ של קיה. ‘טניס יקר’ ו’רפא היקר’ מבוססים על נושא של חילופי מכתבים. תכנים קשורים ניתן למצוא בערוץ היוטיוב הרשמי של קיה.
ק

הדגם צפוי להגיע לישראל במרץ הקרוב 2024

ק
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × five =