כמה מטבעות ביטקווין שווה איוניק 5? כלמוביל במהלך ייחודי/מפתיע

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

כלמוביל תאפשר רכישת רכב במטבעות דיגיטליים מסוג ביטקוין ואית’ריום: כלמוביל בשיתוף Bits of Gold ופירמת KPMG יאפשרו תשלום עבור קניית רכבי הקבוצה במטבעות דיגיטליים 

 

כלמוביל, יבואנית יונדאי, מרצדס, מיצובישי, ג’נסיס, SMART ו – ORA, תאפשר לראשונה בישראל רכישת רכבים באמצעות מטבע דיגיטלי. מדובר בפיילוט ראשון מסוגו בשיתוף פעולה אסטרטגי עליו חתמה כלמוביל עם Bits of gold שהינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למסחר במטבעות דיגיטליים ובעלת רישיון מרשות שוק ההון ביטוח וחסכון ופירמת השירותים הפיננסים – KMPG אשר מלווה את המהלך החדשני. 

במסגרת שיתוף הפעולה הראשון מסוגו בישראל, לקוחות יוכלו לשלם על רכב שיקנו מכלמוביל באמצעות מטבע דיגיטלי – ביטקוין או אית’ריום, לא כולל המקדמה אותה נדרש לשלם בשקלים. ניתן יהיה לשלם חלק מהתשלום או את כולו במטבעות דיגיטליים, כל זאת לאחר תהליך בדיקה קפדני הכפוף לרגולציה ולרישיון נותן שירותים פיננסיים (נש״פ) במטבעות דיגיטליים הניתן ל-Bits of Gold על ידי רשות שוק ההון (רישיון מס׳ 56716).

 

יונדאי איוניק 5 2024
יונדאי איוניק 5

 

ממטבעות דיגיטליים לרכישת מכונית בשלושה שלבים:

 

בשלב הראשון, תתבצע בדיקת נאותות וזיהוי ראשוניים והעברת המטבעות מארנק הלקוח אל ארנקי Bits of gold, כל זאת תוך ליווי אישי של נציג החברה. בשלב השני, יתבצע תהליך זיהוי מלא ובחינת מסלול המטבעות לצורך עמידה בתנאי הרגולציה הישראלית. בשלב השלישי ובסיום כל הבדיקות יומרו המטבעות הדיגיטליים לשקלים באופן מפוקח להשלמת רכישת המכונית מכלמוביל. התהליך מלווה על ידי פירמת ראיית החשבון KPMG. 

סכום הקניה יוגבל לרכב אחד למשפחה ועד למיליון שקלים ותהליך הרכישה עצמו צפוי לקחת עד 8 ימים, תלוי בהרכב המטבעות המופקדים ואישורי החברות המלוות. 

 

רוני קאופמן, סמנכלית הפיתוח העסקי של כלמוביל: “כלמוביל שמחה לאפשר ללקוחות המעוניינים בכך אפשרות לשלם במטבעות דיגיטליים. מדובר בבשורה וחדשנות בעולם הרכישות הפיזיות ובקניית רכבים בפרט. מהלך זה דרש שיתוף פעולה של מספר גורמים ובראשם Bits of Gold, ואנחנו שמחים שצלח.” עוד מציינת קאופמן, כי “זהו צעד נוסף בחזון של כלמוביל להציע שירותים חדשניים ומתקדמים, ולשכלל את חווית הלקוח”.

יובל רואש, מייסד ומנכ״ל Bits of Gold: “כחלק ממאמצינו להנגיש לחברות, ולגופים פיננסיים ולקוחותיהם את תחום המטבעות הדיגיטליים באמצעות מוצר ה-״Bits of Gold Connect״ שלנו, אנו שמחים לחבר כעת את כלמוביל לתשתית קריפטו בעולם הרכבים. כלמוביל היא חברה משמעותית בישראל והכנסת ביטקוין ואית׳ריום כחלק מאמצעי התשלום שלה היא צעד משמעותי לתעשייה הישראלית. מאז השקת מוצר ה-“Connect”, פתחנו למספר גופים ולקוחותיהם את הדלת למטבעות דיגיטליים, ואנו עמלים על המשך כניסה לתחום של עוד גופים במגוון תחומים. אנו גאים על השותפות עם כלמוביל ושמחים שבחרו להתחבר למטבעות דיגיטליים באמצעותנו”. 

בן בנאקוט, דירקטור במערך היעוץ הפיננסי של KPMG: י“KPMG פועלים להביא חדשנות לשוק התשלומים המקומי, שימוש בקריפטו כאמצעי תשלום באופן מבוקר מהווה שלב הכרחי של התפתחות תעשיית הקריפטו והשימושים הלגיטימיים האפשריים במטבעות דיגיטליים”.

 

יונדאי קונה 2023 היברידית – סקירה וחוות דעת (כולל וידאו)

ולוגים ו-וידאו: יונדאי קונה היברידית 2023-24 – התרשמות ראשונה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

ten + 5 =