עיתונאיות הרכב בחרו: אלה הזוכים ב-5 הקטגוריות בטקס WWCOTY

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

WWCOTY 2023-24
זוכי הקטגוריות WWCOTY 2023-24

 

יו”ר טקס רכב השנה, הבחירה של עיתונאיות הרכב בעולם WWCOTY, מודיעה על הזוכים בחמש הקטגוריות השונות: מכונית משפחתית, מכונית גדולה, רכב שטח, מכונית אקסקלוסיבית, ורכב 4X4 & פיק אפ. כל הרכבים הללו זכו לניקוד הגבוה ביותר בסגמנטים, בפרמטרים של בטיחות, חוויית נהיגה, טכנולוגיה, נוחות, יעילות, השפעה סביבתית ותמורה לכסף.

בסך הכל התמודדו כ-62 מועמדים לזכייה באחת מקטגוריות ה-WWCOTY. כולם חויבו לעמוד בדרישות הבאות:

  • הושקו לפחות בשתי יבשות
  • הושקו בין התאריכים 1 בינואר 2023 ל-31 בדצמבר 2023.

 

זוהי הפעם ה-14 בה מוענקים פרסי טקס ה-WWCOTY, המורכב מצוות של 75 נשים עיתונאיות רכב מ-52 מדינות, וחמש יבשות. זהו חבר המושבעים היחיד הכולל רק נשים מתעשיית הרכב ברחבי העולם.

עבודתן של העיתונאיות בשנה האחרונה הייתה בסימן “שוק רכב הולך ומתפתח” לקראת מודלים יעילים יותר וברי קיימא (חשמלי, חסכוני, בטיחותי, לא מזהם). “ההצבעה לא הייתה קלה בגלל הרמה היוצאת הדופן של המועמדים”, ציינה מרתה גרסיה, נשיאת טקס מכונית השנה הבינלאומי WWCOTY. “לא ניתנה אפשרות להצביע לדגמים חדשים באופן אקראי. העיתונאיות כולן נענו לבקשה, לקיים מבחני דרכים תובעניים, עם ניתוח מפורט והשוואה מדוקדקת בין המתחרים. לכן פרסי WWCOTY הם מדד לדגמי כלי רכב עבור מיליוני קונים ברחבי העולם”.

 

KIA EV9 WWCOTY
קיה EV9. הבחירה של עיתונאיות הרכב

 

התוצאה היא חמישה דגמים מוצלחים ותחרותיים. חמש מכוניות שמייצגות מצוינות בקטגוריה שלהן, מכוניות שראויות לאחד מפרסי מכונית השנה – הבחירה של עיתונאיות הרכב בעולם.

חמשת הזוכים שהוכרזו כעת יעברו לסיבוב השיפוט האחרון כדי לקבוע מי הזוכה בפרס רכב השנה/מכונית השנה של WWCOTY. הזוכה במכונית השנה בעולם, יוכרז בערוץ ה-YouTube הרשמי של הטקס ב-8 במרץ, יום האישה הבינלאומי.

 

BMW 5 WWCOTY
ב.מ.וו סדרה 5. הבחירה של עיתונאיות הרכב

 

זוכי קטגוריית רכב השנה WWCOTY 2024

2024 Women’s Worldwide Car of the Year Category Winners

 

משפחתית רכב גדול
וולוו EX30 ב.מ.וו סדרה 5
SUV פיק אפ / 4X4 אקסלוסיבית
קיה EV9 פולקסווגן אמרוק אסטון מרטין DB12

 

VOLVO EX30 WWCOTY
וולוו EX30. הבחירה של עיתונאיות הרכב WWCOTY

 

וולוו EX30

זהו רכב הפנאי הקומפקטי פרימיום הראשון של וולוו, דגם 100% חשמלי השלישי של המותג, והמכונית המשתלמת ביותר שלה. וולוו EX30 בולטת בטווח החשמלי שלה – 450 ק”מ, בזכות האיכות, האבזור הבטיחותי שלה ובגלל שהיא הוולוו עם טביעת הרגל הפחמנית הנמוכה ביותר עד כה. רכב נוח ומרווח.

 

ב.מ.וו סדרה 5

ב.מ.וו סדרה 5 מוצעת עם מגוון של מנועים, כולל גרסה חשמלית מלאה לראשונה, כמו גם גרסה משפחתית. הדור השמיני הזה כולל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, מציע תא נוסעים מרווח ונוח לנוסעים, והוא הדגם הראשון של המותג המשלב כסטנדרט תא נוסעים טבעוני מלא.

 

קיה EV9

קיה EV9 הוא רכב השטח החשמלי הגדול הראשון עם שבעה מושבים. למרות אורך של 5 מטרים, האווירודינמיקה של הרכב טובה. הוא בולט בעיצוב החדשני שלו, בטכנולוגיה הגבוהה, בטעינה הדו-כיוונית ובטעינה מהירה במיוחד של 800 וולט. בנוסף, מחירו בחו”ל תחרותי בהשוואה לדגמים אחרים בסגמנט שלו.

 

Volkswagen Amarok WWCOTY
פולקסווגן אמרוק. הבחירה של עיתונאיות הרכב

 

פולקסווגן אמארוק

הדור החדש של הפולקסווגן אמארוק מציג שינוי קיצוני לטובה. הוא זוכה לתא נהג ונוסעים חדש, איכות ואבזור טוב יותר, יכולות שטח ויכולת העמסה גבוהה. הוא כולל מספר מנועים המותאמים לצרכים של כל שוק.

 

אסטון מרטין DB12

יוקרה, אלגנטיות וביצועים מגדירים את האסטון מרטין DB12 החדש. הוא מונע על ידי מנוע טורבו V8 המספק 680 כ”ס, מהירות מרבית של 325 קמ”ש והאצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-3.6 שניות. השינויים הבולטים נמצאים בתא הנוסעים שלו, עם עיצוב חדש ואיכות גבוהה, מבלי לאבד את הפונקציונליות שלו.

 

ASTON MARTIN DB12 WWCOTY
אסטון מרטין DB12. הבחירה של עיתונאיות הרכב

 

טקס WOMEN’S WORLDWIDE CAR OF THE YEAR

 

מכונית השנה WWCOTY היא קבוצת פרסי הרכב היחידה בעולם הכוללת אך ורק נשים, עיתונאיות רכב מוטוריות. הטקס נוסד על ידי עיתונאית הרכב הוותיקה מניו זילנד, סנדי מאהר, בשנת 2009, נשיאת כבוד של הטקס כיום, ואילו מרטה גרסיה מספרד, היא הנשיאה של הטקס בפועל.

הטקס הייחודי הזה נועד להכיר במכוניות הטובות ביותר של השנה, ולתת קול נוסף – של עיתונאיות רכב מהעולם. קריטריוני ההצבעה מבוססים על אותם עקרונות המנחים כל נהג בבחירת רכב. עיתונאיות הרכב לא בוחרות ב”מכונית לאישה”, כי מכוניות אינן מיוצרות למגדר ספציפי. כל המכוניות נבחנות על פי היבטים, כמו בטיחות, איכות, מחיר, עיצוב, נוחות וחוויית נהיגה, טכנולוגיה, טביעת רגל סביבתית, ועוד.

“עם זאת, מעבר לבחירת המכוניות הטובות ביותר של השנה, המטרה שלנו היא גם לתת נראות לנשים בעולם הרכב ולתרום להשמעת קולן של נשים בכל היבשות, מכיוון שניידות לאישה פירושה גישה לאפשרויות אישיות ומקצועיות רבות, וחופש פעולה”.

 

קיה נירו החדשה מכונית השנה של עיתונאיות הרכב WWCOTY 2023

שופטות WWCOTY מעניקות למנכ”לית פיג’ו העולמית את פרס רכב השנה

מי תהיה מכונית השנה מלכת הכביש 2023-24 – רשימת המתמודדות

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × 3 =