קרוסאובר היברידי פלאג אין: WEY Coffee 02 סקירה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

WEY Coffee 02
WEY Coffee 02 פלאג אין הייבריד

 

ה-Coffee 02, מכונית פנאי היברידית-נטענת, התווספה להיצע של מכוניות WEY בישראל ומשווקת בד בבד עם ה-Coffee 01 שגדול ממנה. יצאנו למבחן בזק כדי לספר מה דעתנו עליה

 

וויי קופי 02, מכונית הפנאי ההיברידית-נטענת של WEY משווקת בישראל בשתי רמות גימור: Premium ו-Luxury. גרסת ה-Luxury כוללת מספר תוספות שאינן מופיעות בגרסת הכניסה: חניה אוטונומית, מערכת שמע מבית אינפיניטי, תצוגה עילית על השמשה, מושבים קדמיים המציעים חימום ואוורור, מערכת אקטיבית לסינון רעשים, טעינה אלחוטית ועוד.

מכונית המבחן שקיבלנו הייתה בצבע שחור, שמשתלב באופן נאה עם מספר אלמנטים בצבע ניקל כגון השבכה הקדמית, מסגרות החלונות ופס בתא המטען. העיצוב של ה-Coffee 02 מזכיר את ה-Coffee 01 הגדולה ממנה. הוא אינו פורץ דרך אך נאה למדי לדעתנו. אורכה 4.67 מטר וגובהה, 1.73 מטר, מה שמספק תנוחת ישיבה גבוהה וחריגה לטובה גם בקטגוריית רכבי הפנאי.

תא הנוסעים של ה-Coffee 02 יוקרתי וכולל מגוון סוגי חומרים שאיכותם, הרכבתם וגימורם טובים. חובבי הטכנולוגיה ייהנו משלושת המסכים המותקנים בתא הנוסעים: מסך מולטימדיה גדול, מסך השולט בבקרת האקלים המותקן מתחתיו, ומסך נוסף מאחורי ההגה המשמש כלוח מחוונים. לשלושת המסכים מצטרפת הקרנה של נתונים נבחרים על גבי השמשה הקדמית. ממשק המולטימדיה, שאינו תומך בקישוריות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, אינטואיטיבי. הנוסעים מאחור ייהנו ממרווח פנימי מצוין לראש ולרגליים; והנוסע השלישי ייהנה גם הוא מהרצפה השטוחה שבמרכז. תא המטען של ה-Coffee 02 נפתח ונסגר באופן חשמלי והוא מציע נפח אחסון של 362 ליטר.

 

WEY רכב
WEY קופי 2 תא נהג

 

בנזין וחשמל

 

מנוע הבנזין המותקן ב-Coffee 02 בנפח של 2.0 ליטר ומספק 201 כ”ס ו-32.6 קג”מ. בנוסף למנוע הבנזין, מעצם היותה של ה-Coffee 02 מכונית היברידית-נטענת, מותקן גם מנוע חשמלי שמפיק 161 כ”ס ו-33 קג”מ. שילובם של שני המנועים מציג מספרים גבוהים למדי: 362 כ”ס ו-51 קג”מ. מנוע הבנזין מחובר לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת 9 יחסי העברה, אשר מעבירה את הכוח לזוג הגלגלים הקדמיים. הביצועים טובים מאוד, ועם תאוצה של 6.6 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש, לא הורגש שום מחסור בכוח במהלך מבחן הדרכים.

כיול המתלים הרך תרם לנוחות נסיעה טובה בדרכים עירוניות, וגם תיבת ההילוכים, שניתנת לשליטה ידנית באמצעות משוטי העברת הילוכים מאחורי ההגה, הוכיחה פעולה חלקה ונעימה. במצב חשמלי בלבד הביצועים יספקו את הנהגים שאינם ממהרים, ובמבחן הדרכים הצלחנו להגיע לטווח אמיתי של כ-100 ק”מ על חשמל בלבד – נתון טוב בקטגוריה ההיברידית-נטענת. צריכת הדלק בפועל תהיה תלויה באופי הנהיגה, בתוואי הנסיעה וביכולת הטעינה – נהגים הנוסעים לטווחים של עד 100 ק”מ בין טעינה לטעינה ייהנו מאינסוף ק”מ לליטר. נהגים עם רגל כבדה על הדוושה הימנית, שלא יטרחו לטעון את ה-Coffee 02, ייאלצו למלא ליטר של בנזין לכל 10 ק”מ שיגמאו.

מחירה של גרסת ה-Premium מ-239,900 שקל, ושל גרסת ה-Luxury מ-269,900 שקל.

 

חצי חשמלי: 3 מכוניות פלאג אין הייבריד (נטענות) שכדאי להכיר

פותחת חזית: WEY Coffee 01 פלאג אין הייבריד – מבחן דרכים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fourteen − 14 =