רי אוטומוטיב הישראלית תספק לארצות-הברית פלטפורמה לכלי רכב חשמליים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
רי אוטומוטיב
בדרך לאמריקה. רי אוטומוטיב – חברת טכנולוגיה ישראלית

 

REE היא החברה הראשונה בעולם שקיבלה היתר משרד התחבורה האמריקאי לרכבים מבוססי תוכנה. המשאיות החשמליות שמייצרת החברה החלו להימסר ללקוחותיה האמריקאים ובכך הפכה לחברה הישראלית הראשונה לספק משאיות חשמליות לארצות הברית

 

רי אוטומוטיב בע”מ, חברה טכנולוגיה ישראלית וספקית פלטפורמות לכלי רכב חשמליים (EV), מודיעה שהחלה במשלוחים של פלטפורמת ה-P7-C החשמלית ללקוחותיה, בעקבות קבלת אישורי FMVSS ו-EPA, מה שהופך אותו לרכב ה-x-by-wire הראשון אשר מקבל רישיון ממשרד התחבורה האמריקאי

REE היא חברה ישראלית שהוקמה לפני כ-10 שנים על ידי 2 יזמים ישראלים, דניאל בראל ואחישי סרדס. מרכז המחקר והפיתוח המונה כ-100 עובדים וממוקם במשרדים בהרצליה, אחראי על ליבת הרכב החדשני – רכב מבוסס תוכנה באופן מלא. מרכז ההנדסה והיצוא נמצא בליבת תעשיית הרכב בקובנטרי, באנגליה.

REE היא החברה הראשונה שמקבלת הסמכה עבור רכבים בטכנולוגיית steer-by-wire, brake-by-wire and drive-by-wire vehicle, המאפשרת לחברות לבנות כלי רכב מסחריים חשמליים בכל צורה וגודל על גבי הפלטפורמות המודולריות. המשאית המסחרית החשמלית Powered by REE™ P7-C עמדה בדרישות רגולטוריות בארצות הברית כולל עמידה בתקני בטיחות רכב פדרליים Federal Vehicle Safety Standards (FMVSS)) ואישור הסוכנות האמריקאית להגנת הסביבה EPA.

REE החלה משלוחים של משאיות דמו מדגם P7-C ללקוחות לצורך בחינה על ידי מספר ציי רכב בצפון אמריקה באמצעות רשת המפיצים המורשים שלה שצומחת במהירות. Pritchard EV, חברת הפצה מובילה בארה”ב, היא הראשונה לקבל את משאית הדמו P7-C להדגמה בקרב לקוחותיה, ציי רכבים מובילים בארה”ב. מפיצים נוספים של REE וציי רכב מובילים צפויים לקבל משאיות דמו P7-C נוספות בשבועות הקרובים.

משאיות ה-P7-C של REE עומדת בדרישות רשויות המס פדרליות בארה”ב (Internal Revenue Code 45W) להטבות מס של עד $40,000 לכל רכב. בנוסף, החברה פועלת לקבלת זכאות לתמריצי מדינה שונים, שיכולים להסתכם במעל ל-100,000 דולר לרכב, בהתאם למיקומו של הלקוח.

 

 

 ה-REEcorner™ של REE וטכנולוגיית x-by-wire יכולות לאפשר:

  • יכולת תמרון מוגברת ויעילות בנפח המשא
  • רמת בטיחות גבוהה עם תכנון תפעולי באמצעות יתירות בחומרה ובתוכנה
  • ארגונומיה משופרת הכוללת מדרגת כניסה נמוכה וקבינה מותאמת לנהג
  • יכולת שירות משופרת
  • תחזוקה יעילה יותר וניהול מלאי חלקי חילוף נמוך יותר
  • ערך שיורי משופר
  • מוכן להטמעת יכולות אוטונומיות ומאפשר שדרוגי OTA
  • עיצוב מודולרי וקיצור זמני יצור
  • יעילות אנרגטית אופטימלית

 

דניאל בראל, מנכ”ל ומייסד משותף ב REE Automotive: “אני מאמין ש-REEcorner שלנו משנה את חוקי המשחק ומאפשר לנו לבנות משאיות חשמליות שציי רכב ירצו לקנות, ונהגים יאהבו לנהוג בהם, תוך שאנחנו ממשיכים לראות ביקוש חזק למשאיות שלנו. “אני גאה בצוות REE על השלמת הרישוי של הרכב הראשון אי פעם בתעשיית הרכב של  x-by-wire. הלקוחות שלנו חיכו בקוצר רוח שהרכבים יהיו מוכנים למסירה וכעת משאיות ההדגמה הראשונות שלנו בדרך למפיצי הרכב להתנסות על ידי לקוחות. בהיותה של ישראל אומת הסטארטאפ, יתכן ובשלה העת להתחיל לחשמל רכבים המבוססים על התעשייה הישראלית”.

ריצ’רד קולי, סמנכ”ל הממשל והרגולציה של REE: “השגת אבן דרך משמעותית זו היא עדות לצוות המסור של REE ולנחישות שלנו להביא את הטכנולוגיה שלנו לשוק בבטחה. תמריצים פדרליים ומדינתיים להם יהיו זכאים רכבי ה P7-C , מהווים קטליזטור להאצת חישמול ציי הרכב בארה”ב ויסייעו לשפר את בריאות הציבור ולעמוד ביעדי אקלים שאפתניים”.

 

חברת טכנולוגיה ישראלית
REE AUTOMOTIVE

 

אודות REE

REE Automotive היא חברה ישראלית המפתחת טכנולוגיית רכב פורצת דרך המאפשרת לחברות לבנות כלי רכב מסחריים חשמליים בכל צורה וגודל על גבי הפלטפורמות המודולריות שלה. כלי הרכב של REE מצוידים ב-REEcorner TM, הכולל רכיבי רכב קריטיים (היגוי, בלימה, מתלים, מערכת הנעה ובקרה) במודל קומפקטי אחד הממוקם בין השלדה והגלגל.

כחברה הראשונה לקבל רישוי משרד התחבורה האמריקאי לרכבים אשר מבוססים על טכנולוגיית הליבה הייחודית x-by-wire המעניקים שליטה מלאה על בלמים, היגוי והאצה, וארבעת REEcornerTM התואמים אחד לשני, אלו מאפשרים ל-REE לבנות את פלטפורמות הרכב החשמלי השטוחות ביותר בתעשייה לטובת יותר מקום לנוסעים, למטען וסוללות. הפלטפורמות של REE הן בעלות יכולת אוטונומית, ומפחיתות את זמן החדירה לשוק עבור ציי רכב אשר מעוניינים להפוך לחשמליים. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

sixteen − eleven =