ב.מ.וו i5 בישראל סאלון-יוקרה-ספורט בגרסה חשמלית מ-619,900₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

BMW i5 eDrive40
ב.מ.וו i5

 

ב.מ.וו i5 בישראל מכונית הסאלון-היוקרתית בגרסה חשמלית מלאה תחילת שיווק מ-619,900 ₪

 

ב.מ.וו i5 מבוססת על סדרה 5 של מותג BMW, וכעת משווקת בגרסה חשמלית מלאה, תוך שמירה על שפת המותג והפרימיום סביבו.

ב.מ.וו i5 החשמלית מוצעת בגרסאות לבחירה: eDrive40 עם מנוע חשמלי הממוקם בסרן האחורי בהספק של 340 כ”ס, ומומנט מקסימלי של 40.8 קג”מ (43.8 קג”מ במצב Boost). האצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-6 שניות. טווח נסיעה חשמלי עד 550 ק”מ, ותצרוכת אנרגיה מוצהרת של על 169 וואט-שעה/ק”מ (16.9 קוט”ש ל100 קילומטר).

 

ב.מ.וו i5 מחיר
טווח חשמלי עד 550 – ב.מ.וו i5

 

הגרסה הבכירה בעלת ההנעה הכפולה, M60 xDrive, מצוידת בשני מנועים חשמליים; אחד בסרן הקדמי ושני בסרן האחורי. עם הספק גבוה של 601 כ”ס (במצב Sport בתפריט My Modes). שיא מומנט של 81 קג”מ (83.6 קג”מ במצב Boost). האצה ל-100 קמ”ש ב-3.8 שניות, ומהירות מקסימלית עד 230 קמ”ש. טווח הנסיעה של גרסה זו הוא 497 ק”מ ותצרוכת האנרגיה היא 169 וואט-שעה/ק”מ. הסוללה בעלת קיבולת של 81.2 קוט”ש וממוקמת בתחתית המרכב, לטובת שיפור היכולות הדינמיות.

מערכת הבלימה הרגנרטיבית מצוידת גם במשאבת חום המאפשרת חימום וקירור של תא הנוסעים, של מערכת ההנעה ושל סוללת המתח הגבוה לצורך חיסכון באנרגיה חשמלית והארכת טווח הנסיעה. מערכת ההנעה כוללת גם את פעולת ה-MAX RANGE המאפשרת הגדלת טווח הנסיעה בשיעור של עד 25% על ידי הגבלת ההספק והמהירות וביטול פעולות נוחות מסוימות. ניתן לטעון את הסוללה בעזרת מטען.

 

ב.מ.וו חשמלית
סדרה 5 חשמלית

 

עיצוב

 

שפת העיצוב החדשה נקייה ומצומצמת יותר בהשוואה לדגם הקודם. החלק הקדמי כולל פנסים ראשיים כפולים, ביניהם שוכן גריל כליות מואר כסטנדרט (Iconic Glow). במבט מהצד, קווי גוף אתלטיים. ידיות הדלתות השטוחות, חצאיות הצד השחורות והמספר 5 מוטבע בבסיס קורה C עם אלמנטים בולטים נוספים. הפרופורציות הדינמיות בולטות והחלק האחורי כולל פנסים אחוריים שטוחים בצורת האות L.

 

ב.מ.וו סדרה 5 2024
ב.מ.וו סדרה 5 בגרסה חשמלית מלאה

 

ביצועים ונוחות

 

ב.מ.וו i5 החדשה ספורטיבית אבל נוחה, בשל מאפיינים מרכזיים כמו: בסיס גלגלים ארוך, חלוקת משקל של 50/50 בין הסרנים, שלדה קלת-משקל ומפשק סרנים גדול. גרסת M60 xDrive מוסיפה למאפייני השלדה גם בלמי M Sport, חבילת Adaptive Suspension Pro (סטנדרט בגרסת ה-M60 xDrive) עם בולמי זעזועים אלקטרוניים ומערכת היגוי אחורי אקטיבי אינטגרלי. כאשר כל אלה עברו כיול מוקפד.

 

BMW I5 ELECTRIC
מולטימדיה חדשה וממשק מעודכן. BMW I5

 

מולטימדיה

 

בתא הנהג צג קמור הנתמך לראשונה על ידי מערכת ההפעלה 8.5 העדכנית, הכוללת בין היתר מסך בית חדש, רעיון הפעלה אינטואיטיבי ועוזר אישי “חכם” המאפשר שימוש בפונקציות השונות במכונית בעזרת דיבור טבעי (באנגלית). מערכת ה-BMW Live Cockpit Pro הסטנדרטית כוללת תצוגה עילית ותצוגה רבודה בצג הבקרה או בלוח המחוונים בעת שימוש במערכת הניווט המקורית של BMW. סרגל ההפעלה המואר (אופציה), ה-Interaction Bar, נפרש לכל רוחב לוח המכשירים ועד לדלתות והוא גם כולל פונקציות בקרה המופעלות בעזרת מגע.

 

לראשונה בישראל: BMW CONNECT DRIVE

 

מערך הקישוריות שהשיק היצרן הגרמני לפני מספר שנים, תהיה מעתה זמינה לדגמי i5, ללא עלות. אפליקציית MY BMW APP (הזמינה בחנויות) מציגה אפשרויות מתקדמות של שליטה, בקרה וניהול מרחוק;

  • מפתח דיגיטלי חכם (Digital Key) לפתיחה ונעילה של הרכב באמצעות המכשיר הנייד, עם אופציה לשיתוף של עד 5 משתמשים שונים. בעת השיתוף ניתן למשל בין היתר להגביל מהירות, הספק ואפילו את עוצמת מערכת השמע.
  • מידע אמין ובזמן אמת על מיקום עם אפשרות לאיתור הרכב, תפקודי הנהיגה לרבות מצב טעינה/סוללה, לחץ אוויר, מאפייני נהיגה ועוד.
  • ביצוע פעולות מגוונות כגון צפייה במצלמות פנימיות וחיצוניות (Remote view) עם אפשרות הקלטה וצילום, הדלקת מיזוג, קביעת זמני טעינה, פתיחה ונעילה מרחוק מכל מקום בעולם ועוד.
  • למשתמשי אפל בלבד האפשרות לקשר את השעון החכם.

 

BMW EV M

 

אבזור כסטנדרט:

 

  • מערכת מתלים אדפטיביים והיגוי אחורי אקטיבי.
  • Sport Boost – מומנט מוגבר לפרק זמן קצר.
  • חבילת Driving Assistant Professional הכוללת התרעה בעת סטייה מנתיב, התרעת שטח מת, התרעת התנגשות קדמית כולל זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת עזר לבלימה אוטונומית בנהיגה עירונית ומערכת עזר לזיהוי תנועה חוצה בנסיעה לפנים ולאחור.
  • חבילת מערכות סיוע לחניה Parking Assistant , כולל מערכת עזר לנסיעה לאחור, חיישני חניה, מצלמה אחורית עם שטיפה, חניה אוטומטית במקביל ובניצב, בלימה אוטומטית בחניה בנסיעה לאחור (עד 5 קמ”ש) וזיכרון אוטומטי של מסלול הנסיעה לאחור (עד 50 מ’).
  • חימום/קירור הרכב כאשר הוא כבוי וצפייה מרחוק במצלמה הפנימית דרך אפליקציית BMW Connected Drive.

החל מ-619,900 ₪

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven − 1 =