רכב חשמלי ב-82,000 שקלים בלבד: הכירו את LOGISTAR 100

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

וואן חשמלי
LOGISTAR 100 וואן חשמלי

 

 

LOGISTAR 100 וואן חשמלי זול, מותאם לנסיעה בעיר ומחוץ לעיר, עם טווח נסיעה של 120 ק”מ במחיר 82,000 ₪

 

יו.די.אס אינטרנשיונל בע”מ, יבואנית מותג הרכב CENNTRO בישראל, מרחיבה את היצע דגמי כלי הרכב המסחריים החשמליים שלה ומשיקה את דגם LOGISTAR 100, רכב מסחרי (וואן) וחשמלי מלא, בקטגוריית רישוי 1N, מתוצרת קבוצת הרכב האמריקאית CENNTRO ELECTRIC GROUP. הרכב ישווק במחיר זול יחסית לשוק הרכב החשמלי בישראל, של 82,000 ₪. 

מדובר ברכב עבודה קומפקטי בעל שני מושבים, עם תא מטען גדול מאד, המותאם להובלת סחורה בדרכים עירוניות ובינעירוניות, עם טווח נסיעה של 120 ק”מ בין טעינות ומהירות מרבית של 90 קמ”ש. יחידת ההנעה מורכבת ממנוע חשמלי מסוג מגנט סנכרוני קבוע, עם הספק של 25 קילוואט ומומנט מרבי של 90 קג”מ. מקור האנרגיה של הרכב הינו סוללת ליתיום עם קיבולת של 16 קוט”ש ומשך הטעינה % 0 – 100 הוא 5 שעות בלבד, דרך שקע ביתי סטנדרטי V220.

 

רכב עבודה קומפקטי בעל שני מושבים, עם תא מטען גדול מאד, המותאם להובלת סחורה בדרכים עירוניות ובינעירוניות, עם טווח נסיעה של 120 ק”מ

 

רכב עבודה חשמלי זול
רכב חשמלי מסחרי

 

ה-LOGISTAR 100 תוכנן מתוך מחשבה עמוקה על נוחות ובטיחות הנהג, לאור זאת הותקנו בו מערכות בטיחות מתקדמות הכוללות מערכות בקרת יציבות ABS, EPS, ESC, מערכת E-call  המאפשרת שידור אות מצוקה במקרה חירום, חיישנים ומצלמה לנסיעה לאחור.

 **חישוב כוחות סוס – 1KW = 1.36 HP. הספק מנוע. HP. הספק מנוע

 

רכב חשמלי זול
LOGISTAR 100 תא נהג

 

מידות LOGISTAR 100

 

אורכו של הרכב הינו 366 ס”מ, רוחבו 161 ס”מ וגובהו הוא 168 ס”מ. ה- LOGISTAR 100 מכיל תא מטען פנימי רחב במיוחד בגודל של 2 מטרים עם קיבולת במשקל של 500 ק”ג, נתון המאפשר מקסום מיטבי ויעיל של השטח עם שתי דלתות להעמסה ופריקה, צידית ואחורית.

ברכב מותקן לוח מחוונים דיגיטלי ולצידו מסך מגע LCD, המאפשר חיבור לטלפון חכם ושימוש באפליקציות מרובות. 

לרכב תקינה אירופאית מלאה מסוג N1. מחיר הרכב כולל מע”מ. כלי הרכב נהנה מאחריות יבואן מלאה למשך 36 חודשים  לרכב ולמצברים. המוסך המרכזי של יו.די.אס אינטרנשיונל בע”מ ממוקם באזור התעשייה בחולון. 

 

אודות CENNTRO (סנטרו)

מדובר בחברת טכנולוגית סינית שמתמקדת בייצור כלי רכב מסחריים חשמליים, שרלוונטיים לשוק הרכב. CENNTRO מצהירה שהיא רוצה להוביל שינוי בתעשיית הרכב באמצעות ייצור כלי רכב חשמליים מגוונים, עם יכולות נהיגה מתקדמות ואוטונומית. את החברה, “סנטרו” מוביל פיטר וואנג, יזם, איש עסקים אסייתי אמריקאי, שייסד את UTStarcom בשנת 1991, אחת מספקיות פתרונות הטלקום הגדולות באסיה בזמן הקמת חברת סנטרו.

 

ההשתלטות הסינית על שוק הרכב בישראל – מותגי רכב חשמליים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 3 =