הבית למיקרו-מוביליטי: קריסטלינו חונכת אולם תצוגה לכלים חשמליים בתל אביב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
כלים חשמליים תל אביב
אולם תצוגה חדש בתל אביב. קריסטלינו

 

קבוצת קריסטלינו, יבואנית SUPERSOCO, Doohan, Tromox, Laveng ו-Silence, מותגי קטנועים, אופנועים ורכבים חשמליים זעירים, חונכת אולם תצוגה ייעודי גדול – “בית” לכלים מיקרו-מוביליטי בארץ, ברחוב המסגר 18, ת”א

 

קבוצת קריסטלינו, היבואנית הרשמית והמובילה בתחום המיקרו-מוביליטי בישראל, מתחברת למהפכה החשמלית הגלובלית וצועדת לעבר עתיד עולם התחבורה, כאשר היא מובילה שינוי תפיסה ופתרון משלים לבעיית התחבורה הישראלית (צפיפות, יוקר המחייה, זיהום ורעש, חנייה), ומרחיבה את חטיבת התחבורה הזעירה שלה – xi mobility – עם מותגי קטנועים, אופנועים ורכבים חשמליים זעירים חדשים: SUPERSOCO, Doohan, Tromox, Laveng ו- .Silence

קריסטלינו יוצאת במהלך ראשוני בשוק התחבורה הזעירה בישראל ומרכזת מותגי מיקרו-מוביליטי מכל רחבי העולם תחת קורת גג אחת ומתמקדת בגישה החשמלית ב-100%, כשתחנוך בקיץ 2023 אולם תצוגה ייעודי לכלי תחבורה דו-גלגליים וזעירים חשמליים, המתפרש על שטח של 1,000 מ”ר ברח’ המסגר 18, ת”א. אולם התצוגה תוכנן ועוצב במיוחד כדי לספק חווית קנייה ייחודית ואינטראקטיבית, שירות והצגת כלל המותגים, כאשר ההשקעה במהלך כולו מוערכת בכ-10 מיליון שקלים.

הקבוצה משווקת כיום אופניים וקורקינטים חשמליים לצד אביזרים נלווים של החברות המובילות במשק ביניהן INOKIM, Rider, Magnum ועוד. עתה, החברה מצרפת לפורטפוליו שלה את הדור הבא של הקטנועים, האופנועים והרכבים חשמליים, כשדגמים ראשונים כבר בארץ ומוצגים למכירה לקהל הפרטי והעסקי.

 

מיקרו מוביליטי
מיקרו מוביליטי – מכוניות ודו גלגלי חשמליים לעיר

 

מגוון אפשרויות רכישה בקשת מחירים רחבה, מימון, טרייד-אין, מענה מקיף הכולל מערך טיפולים רחב היקף עם נק’ וניידות שירות במוסכים ייעודיים בפרישה ארצית. חיסכון באנרגיה וכסף, שמירה על איכות הסביבה, פתרון לבעיית הפקקים, שקט במרחב העירוני ובעיקר שקט נפשי מול חברה שמתמחה בתחום ההולך ומתפתח בכל העולם – קריסטלינו הופכת, באמצעות מהלך זה, לבית של המיקרו-מוביליטי החשמלי בישראל.

 

VMOTO

 

חברה סינית עם ממון אוסטרלי ועיצוב איטלקי, צירפה את SUPERSOCO לשרותיה ובשנת 2022 שינתה את שמה ל-VMOTO SOCO, מייצרת את הקטנועים והאופנועים החשמליים שלה בסין ונחשבת לאחת המובילות בעולם בתחום. SUPERSOCO מגיעה לישראל עם שלושת הדגמים הנבחרים שמשווקים על ידי קבוצת קריסטלינו

כל האופנועים והקטנועים החשמליים של SUPERSOCO מצוידים בסוללות ליתיום נשלפות המאפשרות האצה מיידית, מקושרים לאפליקציות, בעלי מערכת הנעה ללא מפתח ומערכת אבטחה נגד גניבות, כמו גם פטנט עולמי רשום לפירוק הגלגל האחורי בקלות ובמהירות.

קריסטלינו תחל לשווק גם את המוצרים והאביזרים הנלווים של החברה, בראשם סדרת חורחה לורנזו – נהג המרוצים הספרדי מסבב הMotoGP- (האלוף בשנים 2010, 2012 ו-2015 בקבוצת ימאהה, אלוף העולם בשנים 2006 ו-2007) – הפרזנטור של SUPERSOCO.

SUPERSOCO, שנוסדה בשנת 2015, גדלה במהירות והפכה ליצרנית אופנועים וקטנועים חשמליים מובילה בעולם. כחברת חדשנות וטכנולוגיה גלובלית, SUPERSOCO מתאמצת לחולל מהפכה בנסיעות העירוניות עם רכבים חשמליים חכמים וקלים, מסוגננים, סבירים, ירוקים ופשוטים לתפעול. החברה כבר זכתה בפרסים בינלאומיים רבים, כולל “פרס העיצוב הטוב 2018” הגרמני, “פרס החדשנות המובילה”, “הנקודה האדומה”, “העיצוב הטוב של סין” ו-“פרס העיצוב הטוב 2017” היפני.

 

VS1


קטנוע השליחויות החשמלי של SUPERSOCO הטוב ביותר בקטגוריית ה-125 סמ”ק, מיועד לבצע כל משימה ביעילות ובדיוק מרבי, מגיע מאובזר ו”מוכן לעבודה” עם סבל קדמי ואחורי, מנוע חשמלי עוצמתי 3,500 וואט, כושר העמסה עד 160 ק”ג מלבד הרוכב, טווח נסיעה עד 140 ק”מ, זמן טעינה מהיר עד 3.5 שעות לטעינה מלאה לסוללה אחת, כולל אפשרות לשתי סוללות.

 

CPX


הקטנוע האורבני החשמלי של SUPERSOCO המקביל בביצועים לקטנוע 125 סמ”ק, מיועד לנסיעה ברחבי העיר ביעילות ובנוחות מרבית, בשיא האלגנטיות והטכנולוגיה CPX .הוא בעל מנוע חשמלי עוצמתי של 4,000 וואט, טווח הנסיעה שלו הוא עד 140 ק”מ (בניצול של 2 סוללות). זמן הטעינה שלו מהיר מאוד, עד 3.5 שעות לטעינה מלאה של סוללה אחת.

 

TCmax


אופנוע חשמלי חדשני עם מנוע 3,900 וואט מבית BOSCHTCmax מהירות מרבית של 110 קמ”ש בטווח נסיעה עד 100 ק”מ המתאפשרות בעזרת סוללת ליתיום נשלפת. נתוני האופנוע מוצגים בלוח מחוונים אנלוגי ודיגיטלי המובנה באופנוע. ל-TCmax חווית נהיגה חלקה ונעימה המאפשרת מענה לתנועה מהירה, קלה וחסכונית במרחב העירוני​ המורחב , בשקט ובלי טיפת דלק.

 

 


Silence – קטנועים ורכב חשמליים, מגיעים לישראל

 

היישר מספרד: Silence – הקטנוע החשמלי היחיד שמיוצר באירופה והאירופאי היחיד בישראל, מיובא בשלושה דגמים: SO1, SO1+, SO2, ורכב חשמלי חדשני, SO4, שנראה בקרוב.

סיילנס מייצרת קטנועים עבור קונצרן SEAT תחת שם החברה והם אף נמכרים באתר של סיאט. בארץ סיילנס משווקת בשלושה דגמים המותאמים לשוק הישראלי, כאשר כל הקטנועים החשמליים רשומים בדרגת רישוי L1 (רישיון ל-125 סמ”ק) – אחת הקטגוריות הפופולריות והנמכרות ביותר – וזאת בשל הספק המנוע שלהם שמגיע עד 11,000 וואט.

סיילנס קטנוע חשמלי, מצויד במנוע עם הספק של 7,000 וואט. וכולל מערכת בלימה משולבת CBS.

לסיילנס יש שלושה מצבי רכיבה – ECO,CITY  ו-SPORT: במצב אקו המהירות המרבית היא 70 קמ”ש והטווח הוא 135 ק”מ, במצב סיטי המהירות המרבית היא 85 קמ”ש והטווח הוא 100 ק”מ, במצב ספורט המהירות המרבית היא 100 קמ”ש והטווח הוא 85 ק”מ (תוך 5.7 שניות), כאשר גם כשהסוללה מגיעה ל-0% ניתן לנסוע 15 ק”מ נוספים. 

לקטנועי סיילנס סוללה נשלפת על גלגלים, עם הספק הגבוה ביותר בתחום, ותאי סוללה איכותיים ביותר (תאים של חברת Samsung). לקטנוע 2,000 מחזורי טעינה. למעשה, זה אומר שאם נטעין מדי יום את הכלי, 365 ימים בשנה, נקבל אורך חיי סוללה של 5 שנים וארבעה חודשים. בנוסף, המטען של הקטנוע נמצא בסוללה, כך שאין צורך להסתובב עם מטען נפרד.

קטנועי סיילנס נוסעים מ-0 ל-100 אחוזי סוללה באותה מהירות. סוללת הטרולי היא פטנט ייחודי לסיילנס, שנמכרת כיום, לאחר 4 שנות מחקר ופיתוח שבוצעו על ידי צוות החברה בספרד, זאת לאחר עבודה נמרצת ותקני איכות גבוהים ביותר שהניבו תוצאות יוצאות דופן. את קטנועי סיילנס הלקוחות מקבלים עם אפליקציה ייעודית שמאפשרת שליטה מלאה, כולל איתור של הקטנוע בזמן אמת, דרך הסמארטפון.

חברת סיילנס נוסדה בשנת 2011 בספרד וזכתה בכמה וכמה פרסים על איכות הייצור והחדשנות שלה. ב-12 השנים האחרונות מתכננת, מפתחת ומייצרת סיילנס קטנועים ומארזי סוללות בטכנולוגיה מתקדמת המשפרת ומייעלת את התנועה בתוך העיר ומחוצה לה, במפעל המרהיב שלה בברצלונה, שם פועלים כ-150 עובדות ועובדים ששמו לעצמם למטרה – לשפר את אורח חיי הלקוחות, ואת איכות הסביבה העירונית ברחבי העולם.

 

קטנוע S01 

קטנוע הפונה לקהל הפרטי ואף לשליחים עצמאיים שיודעים להעריך מנוע עוצמתי המגיע ל-100 קמ”ש תוך 5.6 שניות. לקטנוע מערכת בלימה משולבת, שקע טעינה כפול מובנה, צמיגי פירלי וסוללה עם אורך חיים של 2,000 מחזורי טעינה, כמו גם מקום מתחת למושב לשתי קסדות מלאות. 

 

קטנוע SO1+

דומה ל-דגם S01 ברוב תכונותיו, אולם מצויד במנוע גדול יותר של 7,500 וואט ומהירות מרבית של 115 קמ”ש, כמו גם בולמי זעזועים גז (בדומה לאופנועי שטח מקצועיים) ודיסקים ספורטיביים לבלימה גבוהה.

 

קטנוע S02 

הקטנוע המושלם לשליחויות וטיולים, פונה בעיקר לקהל המוסדי, כאשר השלדה שלו בנויה לשאת משקל מטען של 330 ק”ג באישור היצרן, תוך שימור אותה המהירות ואותם טווחי נסיעה של 135 ק”מ. ל- S02 מרכז כובד נמוך מאוד שמעניק לו יציבות ועמידות.

 

silence so4 car
סיילנס so4 מכונית עירונית חשמלית

 

 

S04 – הרכב החשמלי האורבני של סיילנס

 

רכב חשמלי עירוני. פרי פיתוחם המתקדם ביותר של החברה מברצלונה, הוא ה-S04, רכב חשמלי ב-100% המותאם לעיר, עם טכנולוגיה מתקדמת וגודל קומפקטי, איכות פלסטיקה, גימור ולוק אירופאיים וברמה הגבוהה ביותר. נתונים אלו יוצרים כולם יחדיו את מכונית ה-ננו הראשונה – רכב חשמלי בעל ארבעה גלגלים ונגיש לכולם, שצפוי להגיע לישראל באמצע שנת 2023.

ב-S04 מקום לשני נוסעים, מערכת ABS, מזגן, דיבורית מובנית עם 7 רמקולים, מסך TFT, מערכת שליטה דרך ההגה ושתי סוללות נשלפות. הרכב מגיע למהירות מרבית של 90 קמ”ש וטווח של 150 ק”מ.

 

רכב חשמלי קטן זול
רכב חשמלי קטן לעיר

 

 

הדור החדש של קטנועי הרטרו: הקטנועים האורבניים החשמליים של חברת Doohan – בולטים בנוף הישראלי עם עיצוב מרהיב וקובעים גבולות גזרה חדשים בשוק:

 

iTank 

 

הקטנוע האורבני החשמלי מגיע לישראל בעיצוב מרהיב וטרנדי במגוון צבעים, עיצוב מושלם ומראה ייחודי שמושך את העין בנוף אורבני. מדובר בשיא הטכנולוגיה בתחום התחבורה הזעירה, רמת גימור ואיכות ללא פשרות. ה- iTankמתאים למגוון רחב של מטרות וקהלי יעד. כמו כן, מבטיח נהיגה שקטה ובטוחה, מערכת היגויי גמישה, מצויד ב-3 גלגלים לאיזון ויציבות מקסימליים, מקביל בביצועיו לקטנוע 125 סמ”ק. iTank מיועד לנסיעה עירונית ביעילות, בנוחות ובבטיחות מרביים, בשיא האלגנטיות והטכנולוגיה. לקטנוע 2 סוללות ליתיום נשלפות בטעינה מהירה, מנוע חשמלי עוצמתי של 3,500 וואט.

 

קטנוע חשמלי 3 גלגלים
קטנוע חשמלי תלת גלגלי iTank 

 

ITank מגדיר מחדש את בטיחות הנהיגה עם טכנולוגיית ה-DDWT (Doohan Dual Wheel) הבלעדית. בקטנוע פועלת מערכת iTank Power המשלבת- סוללת Panasonic/LG ומנוע מותאם אישית מבית BOSCH המומחית במנועים. בעזרת שילוב זה המערכת מבצעת שיתוף פעולה מדויק של המנוע והסוללות ומשפרת את תחושת ההפעלה וחווית הנהיגה, עם יחידת בקרת וקטור מנוע FOC באותה רמה של רכב. המנוע של BOSCH מותאם אישית על ידי יצרנית המנועים המדורגת במקום הראשון בעולם. המנוע בעל זווית טיפוס 15 מעלות, וסוללה במשקל של 9 ק”ג בלבד וטווח נסיעה מקסימלי של 70 ק”מ בניצול 2 סוללות.

 

Uranus 

 

URANUS מבית doohan – יצרנית האופנועים החשמליים הוותיקה משלבת טכנולוגיה חדשנית חכמה, המבטיחה נהיגה שקטה ובטוחה. קטנוע URANUS כולל סוללת ליתיום עוצמתית, בנוסף מגיע עם אביזרים וחלקי שימוש מהטובים ביותר. הקטנוע שעוצב בהשראת קטנועי הרטרו המסורתיים מופעל על ידי מנוע 3000W ומגיע עם סוללת ליתיום וזמן טעינה של 3.5 שעות. לURANUS- מהירות מרבית של 70 קמ”ש וטווח מרבי של 100 ק”מ. זמין בצבעים אדום, שחור ולבן. נסיעה ב- URANUSמפיקה חיסכון עצום עבור הרוכבים בהוצאת תפעול, אחזקה וביטוח.

 

אופנוע חשמלי קטן
Tromox Ukko S אופנוע חשמלי

 

Tromox Ukko S – אופנוע מעוצב ועתיר פרסים 

 

Tromox היא חברה צעירה ודינמית, שזוכה שנה אחר שנה בתואר עיצוב האופנוע היפה ביותר על אחד מדגמיה. קבוצת קריסטלינו מביאה לארץ את דגם Ukko S שזוכה בכבוד השנה. האופנוע משתמש בטכנולוגיות מתקדמות, מתחבר לאפליקציה ומגיע עם מכלולים מהטובים ביותר.

Tromox Ukko S זוכה בפרס iF Design 2022 מבין דגמים מועמדים שמגיעים מ-57 מדינות, וזאת על היותו דגם חשמלי ב-100%, בעל עיצוב ייחודי, טכנולוגיות גבוהות וביצועים מעולים. בעל טווח נסיעה של 160 ק”מ, מערכת CAN, מערכת BMS, סוללת ליתיום עם אורך חיים יוצא דופן. בנוסף, השליטה בטבעת מומנט וטבעת המהירות תואמות דגמי אופנועי מרוץ. 

Ukko S מתהדר במערכת ה-M-space 2.0, הדור האחרון של המערכות החכמות לאופנועים. Tromox האופנוע מגיע עם אפליקציה לשליטה ייעודית ומגדיר מחדש את מושג אופנוע חכם. כמו כן, משתמש גם בטכנולוגיית ה-WDR המשמשת לרישום תנאי הדרך מסביב לאופנוע ולניטור תנאי החניה על ידי מתן תמונה ברורה של התנועה גם בלילה. ל-Ukko S תצוגת TFT בגודל 5.5 אינץ’, פנסי LED בעלי עדשה כפולה עמידים למים, IP67 עם זכוכית אופטית, מצלמה כפולה מלפנים ומאחור וצבע עמיד בפני שמש וגשם שיישמר מצוין גם באקלים הישראלי החם.

 

 

LVNENG
LVNENG LX08 MAX קטנוע חשמלי

 

LVNENG הקטנוע החשמלי הסיני גם הוא עושה “עלייה” – עם דגמי אופנועים LX6 ו-LX8 של LVNENG

 

LVNENG E-BIKE נוסדה בשנת 1999, ממוקמת בעיר צ’אנגג’ואו, מחוז ג’יאנגסו, במרחק של 160 ק”מ משנחאי, כאשר בשני המפעלים של החברה פועלים פסי ייצור וציוד בדיקה שונים, שעוזרים לה לבנות את מערכת בקרת האיכות הגבוהה ביותר. נכון לעכשיו, כושר הייצור השנתי של LVNENG עומד על מיליון אופניים וקטנועים חשמליים.

במרכז בדיקות האיכות הושקעו כבר למעלה מ-1.5 מיליון דולר בסך הכל, כולל ציוד בדיקה מתקדם ב-10 מעבדות – מעבדת דינמומטר שלדה, מעבדת ביצועי רכב, מעבדת ביצועים מכניים, מעבדת התזת מלח, מעבדת חשמל, מעבדת ביצועי חומרים, מעבדה משולבת, מעבדה סביבתית, מעבדת מדידת קואורדינטות. כל אלה – על מנת לבצע אימות ניסיוני לפיתוח כל דגם חדש של החברה.

 

LX8

 

קטנוע עם נפח מנוע של 6,600 סמ”ק, טווח נסיעה של 90 ק”מ ומהירות מקסימלית של 90 קמ”ש. מגיע עם שתי סוללות 60V29Ah בזמן טעינה מלאה של שלוש שעות, מסך תצוגה צבעוני TFT, אפליקציה חכמה משלימה, הנעה ללא מפתח, מקום לקסדה מלאה מתחת למושב, כמו גם Remove control alarm.

 

LX6

 

הגרסה הקטנה יותר של הקטנוע המוביל מבית LVNENG. נפח מנוע של 4,000 סמ”ק, טווח נסיעה של 100 ק”מ, מהירות מקסימלית 75 קמ”ש, שתי סוללות 60V32Ah ושאר הסטנדרטים של החברה כמפורט בדגם LX8.

 

את כלל דגמי המיקרו-מוביליטי ניתן לרכוש באתר ובאולם תצוגה של קריסטלינו – ברחוב המסגר 18, ת”א, במחירים 16,900-28,900 ₪

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 + 19 =