רכש חדש בחטיבת הספורט של רנו: רנו מגאן RS (מנוע 1.8 ל’ 280 כ”ס)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חיזוק משמעותי לחטיבת הספורט של רנו – רנו מגאן RS, עם מנוע בנזין 1.8 ליטר טורבו, הספק של 280 כ”ס, החל מ- 234,990 ₪. 

 

רכש חדש בחטיבת הספורט של רנו: רנו מגאן RS (מנוע 1.8 ל’ 280 כ”ס)

 

קבוצת “קרסו מוטורס” יבואנית רנו בישראל, משיקה את הרנו מגאן R.S החדשה, המזוהה עם עיצוב יוקרתי ומפואר מבפנים ומבחוץ ומעלה את רף הביצועים והספורטיביות לדרגה חדשה, עם מנוע 1.8 ל’ טורבו בנזין אוט’. המנוע תוכנן להעניק חוויית נהיגה וביצועים מרגשים עם נתונים מרשימים –280 כ”ס ומומנט של 39.8 קג”מ, אשר זמין כבר מ-2,400 סל”ד. השילוב עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים EDC, בעלת 6 הילוכים מספק יכולת האצה מרשימה – 5.8 שנ’ בלבד מ-0 ל-100 בדרך למהירות מרבית של 250 קמ”ש.  בנוסף, צריכת הדלק בנסיעה בינעירונית היא 6.7 ליטר ל-100 ק”מ ובנסיעה עירונית 9.3 ליטר ל-100 ק”מ. המנוע החדש תוכנן כך שיעמוד בתקני איכות הסביבה המחמירים אשר הוצגו לאחרונה באירופה.

 

מנוע בנזין 1.8 ליטר טורבו, הספק של 280 כ”ס, החל מ- 234,990 ₪. רנו מגאן RS

 

רנו MÉGANE R.S הוא הרכב האולטימטיבי לו ציפו חובבי הנהיגה הספורטיבית. הדגם, כמו קודמיו הפך לאמת מידה בסגמנט C האצ’בק. הדור השלישי של מגאן RS כולל את כל המומחיות והתשוקה של חטיבת רנו ספורט.

הרכב מאופיין בעיצוב אגרסיבי והתמקדות בביצועים, ובכך המגאן RS ממשיך את אילן היוחסין של קודמיו ומעניק חוויית נהיגה יוצאת דופן בכביש ובמסלול המרוצים.

ל-RS שילדת CUP ייחודית המציעה היגוי לארבעת הגלגלים  4Control, ובנוסף, דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מסוג Torsen. הרכב מגיע מצויד במערכת בלימה ספורטיבית מבית Brembo.

מאפיינים נוספים:

  • תיבת הילוכים אוטומטית בעלת כיול ספורטיבי מסוג EDC בת 6 מהירויות.
  • RS MONITOR – מערכת טלמטריה להצגת נתוני נהיגה כגון מצב מצערת, זווית פניה, מאפייני מנוע וגיר.
  • חישוקי 19″ Jerez.

 

מערכת טלמטריה להצגת נתוני נהיגה כגון מצב מצערת, זווית פניה, מאפייני מנוע וגיר. מגאן RS

 

רנו מגאן R.S ספורט החדשה תוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות ביותר, הכוללות: מערכת בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב, וזיהוי שטח מת. פנים המגאן R.S מעוצב בצורה ייחודית לדגם זה אשר משלבת פסי כרום בגימור יוקרתי, ריפודי עור אלקנטרה ותגי RS מפוזרים ברחבי הרכב.  

 

כוללת מערכות בטיחות מתקדמות

 

רועי שחורי, סמנכ”ל רנו בקרסו מוטורס: “בחרנו לייבא לקהל הספורט בישראל גרסה מאובזרת וחזקה במיוחד של מגאן RS על מנת להעניק לרוכשים חוויית נהיגה דינאמית ומרגשת גם בנסיעה יומיומית וגם על מסלול המרוצים. המגאן RS הוא מותג בעל היסטוריית מרוצים מוכחת בעולם ורק לאחרונה הקיף את מסלול הנורבורגרינג בזמן הקפה שמהווה שיא עולמי לרכבי הנעה קדמית ספורטיביים”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × five =