רנו ארקנה קרוסאובר היברידי מלא בתצורת קופה מ-149,900 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רנו ארקנה החדש הוא רכב SUV היברידי בתצורת קופה, המשתלב בהיצע דגמי ה-SUV של רנו לצד הקפצ’ר, קוליאוס ואוסטרל העתיד להגיע בסוף השנה, 3 רמות גימור, החל מ-149,900 שקלים

 

ייצור 

הארקנה החדשה מיוצרת באתר הייצור הגדול ביותר של קבוצת רנו באסיה – מפעל בוסאן בדרום קוריאה. המתקן המתקדם מסוגל לייצר שמונה דגמים בו זמנית, כעת הוא בונה דגמים ליצוא גלובלי ומספר שנים לאחר מכן ייבנה אך ורק לשוק המקומי. בשנת 1995 נוסדה חברת סמסונג מוטורס בע”מ, והוקם מפעל בוסאן, עם תחילת ייצור ה-SM5 של סמסונג בשנת 1998. בשנת 2000 נרכשה קבוצת סמסונג על ידי חברת רנו. הייצור של רכבי סמסונג נמשך, עם דגמים מתויגים של רנו כולל ה-Latitude, ה-Talisman, ה-Koleos וה-Fluence ZE שנבנו גם כאן.

בשנת 2018, האתר בנה את הרכב ה-3 מיליון מאז שנת 2000, וייצורו של Twizy החשמלי החל בשנה שלאחר מכן בשנת 2019. בשנת 2019 ייצר האתר 80,287 מנועים ויותר מ -163,000 כלי רכב. בשנת 2020 החל ייצורו של הארקנה (SM3 בשווקים נוספים), כאשר הדגם מיוצא לשווקים עולמיים. 

 

רנו חשמלית
רנו ארקנה קרוסאובר היברידי חדש

 

רנו ארקנה החדש כוללת 100% תאורה ייחודית של Renault LED Pure Vision שמושלמת על ידי תאורת יום C-shape LED הפועלת בשעות היום ומספקת פרופיל הניתן לזיהוי מהחזית באופן מידי. מגני גחון מונמכים, המציעים תוספת חספוס של רכב שטח בחזית ובעורף, בגימור אפור כהה ב-Iconic, אפור ב-S Edition. כל גרסאות הארקנה כוללות חישוקים בחיתוך יהלום כסטנדרט, החל מגלגלי 17 אינץ’ ‘Bahamas’, ב-Iconic, דרך גלגלי 18 אינץ’ ‘Pasadena’ ב / SR – S Edition.

חלונות כהים והגנת דלת תחתונה שחורה, משפרים את הפרופיל הצדדי עם מראה ספורטיבי בעל צבע מטאלי או כרום בהתאם לרמת הגימור. תאורת יום 3D LED אחורית ייחודית היא סטנדרטית בכל מפרטי ארקנה, עם פס תאורה הנמתח על פני דלת תא המטען מיחידות התאורה המרכזית על מנת להבליט את סמל החברה, מה שמעניק לארקנה מראה ייחודי מאחור. 

חלל הפנים 

בדומה לחלק החיצוני, החלק הפנימי של הארקנה החדשה מתמזג בצורה מושלמת עם ספורטיביות מלוטשת ושימושיות. חומרים איכותיים ועיצוב מרווח משתלבים ליצירת רכב שטח מושך עם סגנון איכותי עם רב תכליתית. 

בשל גובהו של דגם הארקנה ישנה גישה מרווחת לתא הנוסעים המעוצב בחוכמה במרכב הספורטיבי של הארקנה. החלק הקדמי מציע מקום מרווח בנדיבות לנהג ולנוסע במושבים הקדמיים, בעוד המושבים האחוריים מוקמו באופן הממקסם את מרווח הראש והרגליים. לאלו המשתמשים בארקנה כמכונית משפחתית, מימד הגובה מקל על הגישה למושבי הילדים, והנראות מצויינת עבור מכונית עם בתצורת קופה. 

דגמי ה- E-TECH 145 Hybrid מציעים שטח תא מטען בנפח של 480 ליטר עם רצפת תא מטען נשלפת ע”מ למקסם את כל שטח הטעינה או לחלק את השטח הנסתר מתחת לרצפה. תא הנוסעים בארקנה החדש פונקציונלי, מרווח ומזמין.

לוח המחוונים של ארקנה כולל את התצוגות הדיגיטליות העדכניות ביותר של רנו, עם תצוגת מערכות מולטימדיה בגודל 7.0 ו-9.3 אינץ’ המציעות את החוויה הדיגיטלית העדכנית ביותר, בנוסף ל-Apple CarPlay ו-Android Auto המותאמים כסטנדרט. 

דגמי הארקנה S Edition / SR כוללים גם בחירה של שמונה צבעי תאורה בטמפרטורת החדר כדי להביא חיוניות נוספת לפנים הרכב, עם רצועות מוארות לאורך הדלתות ולוח המחוונים הניתנות לשינוי דרך תפריט ה- MULTI-SENSE. 

 

רנו ארקנה מחיר
מנוע 1.6 בנזין, ו2 מנועים חשמליים עם הספק של 143 כ”ס

 

יחידות הנעה  

 

הארקנה החדש הוא הרכב ההיברידי הראשון של רנו. טכנולוגיית E-Tech הנעה היברידית של רנו, פותחה בהרחבה עם ידע ומומחיות שנצברו מניסיונה של רנו בפורמולה 1, עם 150 פטנטים המגנים על הטכנולוגיה החדשנית. בעקבות היכרות עם ה-קליאו, הקפצ’ר והמגאן, הארקנה הוא רכב הרנו הראשון שזמין אך ורק עם טכנולוגיה היברידית, שתוכננה כהיברידית מההתחלה. 

מנוע ה-E-Tech ההיברידי משלב מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר עם סוללת ליתיום-יון 1.2 קוט”ש ושני מנועים חשמליים, אשר יחד מייצרים 143 כ”ס, 15.1 קג”מ ממנוע הבנזין בנפח 1.6 ליטר ו-20.9 קג”מ מהמנועים החשמליים. גרסה זו של הארקנה תזנק מ-0 ל-100 קמ”ש ב-10.8 שניות. 

 

מנוע הספק משולב(hp) מומנט (קג”מ) L/100km

(WLTP)

פליטת CO2 (g/km) 0-100 (שניות) מהירות מקסימלית (קמ”ש)
E-Tech היברידי 145 Auto 143 בנזין: 15.1

חשמל: 20.9

4.8 108 10,8 172

 

מערכת ההנעה E-Tech, מאפשרת נסיעה של עד 3 קילומטרים רצופים של נסיעה במצב חשמלי, כשהסוללה מלאה. היצרן מצהיר על נסיעה חשמלית עד 80 אחוז בנסיעה עירונית, ו-40 אחוז נסיעה על חשמל בנסיעה בינעירונית.

היצרן מתגאה בתיבת ההילוכים החדשנית, המעבירה את הכוח בין מנוע הבנזין והמנוע החשמלי, עם 15 מצבי שילוב שונים (5 למנוע הבנזין X 3 למנוע החשמלי)  תוך שמירה על העברות חלקות כמו בתיבת הילוכים אוטומטית. ניתן לבחור גם מצבי נהיגה MULTI-SENSE: Eco ,My Sense ו-Sport. 

ב-My Sense – מצב ברירת המחדל בנהיגה, בעת התנעת ארקנה E-Tech מאזן אוטומטית באופן מושלם את חוויית הנהיגה על ידי שימוש במנועים החשמליים ובמנוע הבנזין במקביל, כדי לספק את הנהיגה החלקה והיעילה ביותר. מצב Eco משתמש בזיהוי מדוד יותר של דוושת המאיץ והחלפת הילוכים המותאם לנהיגה חסכונית ביותר. מצב Sport מספק כוח מרבי משני מקורות הכוח עם תגובות משופרות לנהיגה זורמת.  

הכוח החשמלי מסופק על ידי מצבר מתח קטן המטעין את עצמו באנרגיה אשר נצברת במצבי האטה ובלימה, אשר כוחה יכול להתגבר על ידי הפעלת פונקציית B-mode ייעודית אשר מפעילה בלימה רגנרטיבית מוגברת לצורך צבירה אנרגטית גדולה אף יותר. מאגר אנרגיה זה מוזן חזרה אל המצבר אשר ממוקם מתחת למושבים האחוריים של הארקנה.  

העיצוב האווירודינמי של ה-E-Tech מסייע לצריכת דלק של עד 20.8 ק”מ/ליטר ופליטות CO2 נמוכות עד 108g/km. 

 

רנו היברידי
רנו ארקנה החל מ149,900 שקלים

 

טכנולוגיה 

הטכנולוגיה נמצאת בלב רשימת המפרטים הנרחבת של הארקנה החדש, עם רשימה נדיבה של אבזור סטנדרטי, מערכת מולטימדיה וקישוריות ועד לטכנולוגיות הבטיחות והסיוע המתקדמות בתחום. מערכות הבטיחות והפלטפורמה המחוזקת של הארקנה הביאו אותו לדירוג בטיחותי של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של ה-Euro NCAP. בכל הגרסאות של ה-SUV מערכת אקטיבית לבלימת חירום עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, זיהוי תמרורים, אזהרת יציאה מנתיב ושמירה על נתיב, בתוספת אזהרת מרחק בטיחות, צג לחץ צמיגים ובקרת שיוט עם הגבלת מהירות. 

בנוסף, ישנן שלושה עוגני Isofix – שניים מאחור ואחד במושב הנוסע הקדמי. מערכות סיוע זמינות נוספות לנהגים כוללות Adaptive Cruise Control עם Traffic Jam Assist בנוסף לזיהוי שטח מת, והתראה תנועת חוצה מאחור.

במרכז תא הנהג מסך מגע בגודל 7.0 אינץ’ סטנדרטי בדגמי Iconic, בעוד שדגמי S Edition / SR  מקבלים את גרסת ה-9.3 אינץ’, הניתנת להגדרה מלאה עם גדג’טים המתעדפים את הפונקציות הנפוצות ביותר, עם מערכת תפריטים פשוטה לניווט דרך המסך הבהיר והצלול. לחלופין, כל הדגמים מגיעים עם קישוריות Apple CarPlay ו-Android Auto, בנוסף לבחירה של אזורים לאחסון סמארטפון בצורה מסודרת, על או מתחת לקונסולה המרכזית.

צג TFT בגודל 7.0 אינץ’ ו-10.0 אינץ’ ברמת הגימור S Edition / SR המספק סקירה ברורה מול עיני הנהג, עם מידע מהירות וסיוע לנהג לצד לוחות מחוונים ברורים למד הדלק וטעינת הסוללה בדגמי E-Tech היברידיים. 

מבחוץ, כל דגמי הארקנה כוללים את טכנולוגיית תאורת ה-LED העדכנית ביותר, כאשר נורות Renault Pure Vision LED מלפנים מספקות תאורה חיה ומוארת ההופכת את הנהיגה בלילה לקלה יותר ופחות מעייפת את עיני הנהג, בעוד שתאורת יום בצורת C-shape מבטיחה שהרכב נראה וניתן להבחנה במשך היום. מאחורה, פס תאורה רחב היקף בין שתי יחידות התאורה מבטיח נראות משופרת תוך שהוא גם מספק נראות ייחודית בלילה, עם עיצוב 3D מפורט העוזר לחלק האחורי של הארקנה להמשיך לבלוט. 

רנו ארקנה רמות גימור
רנו ארקנה תא נהג

 

רמות גימור 

 

סדרת הארקנה החדשה מתחילה ב-Iconic:

מבחוץ, דגמים של ארקנה Iconic כוללים חישוקי ‘Bahamas’ 17 אינץ’ בחיתוך יהלום, המושלמים ע”י Renault Pure Vision LED, חלונות כהים ומגני גחון קדמיים ואחוריים בצבע אפור כהה, המספקים מראה SUV עוצמתי עם עיצוב אלגנטי, הכולל גם מגני דלת תחתיים שחורים.

לנוחות משופרת, מראות הדלת מתכווננות חשמלית ומתקפלות אוטומטית כאשר המכונית נעולה או לא נעולה, בעוד חיישני חניה מלפנים ומאחור ומצלמת נסיעה אחורית מקלים על התמרונים. אורות ומגבים אוטומטיים, בלם חניה אלקטרוני עם סיוע לזינוק בעלייה ובקרת שיוט מקלים על חיי הנהג במהלך הנהיגה. 

בפנים, הארקנה Iconic כוללת ריפוד בד שחור ואפור, בקרת אקלים, , תצוגת מידע לנהג צבעונית בגודל 7.0 אינץ’ TFT. ומסך מערכת מולטימדיה בגודל 7.0 אינץ’. כול, Bluetoothשקעי USB ו-Apple CarPlay ו-Android Auto, המציעים מגוון רחב של אפשרויות קישוריות. 

בטיחות חשובה בכל סדרת הארקנה, עם דגמי Iconic הכוללים מערכת בלימת חירום אקטיבית, אזהרת סטייה מנתיב וסיוע לשמירה על נתיב. 

 

S Edition / SR

S Edition / SR בארקנה לוקחות את הדברים צעד אחד קדימה עם סדרה של תוספות חזותיות וטכנולוגיות. בנוסף החלק החיצוני משופר עם חישוקים בחיתוך יהלום 18 אינץ’ ‘Pasadena’, גימור חיצוני כרום, מגני גחון אפורים קדמיים ואחוריים וחלונות אחוריים כהים ביותר. 

בפנים, מהדורת S Edition/ SR מציגה מסך מולטימדיה בגודל 9.3 אינץ’, בנוסף  צג בגודל 10.0 אינץ’ TFT בלוח המחוונים המציג את כל המידע הנדרש לנהג. יש ריפודי בד שחור וריפודי עור סינטטי, הגה מעור והתאמת גובה למושב הנוסע, בעוד שמצבי MULTI-SENSE מאפשרים לנהג לא רק לשנות את חווית הנהיגה עם שלושה מצבים, אלא גם להתאים את האווירה הפנימית עם מבחר של שמונה אפשרויות תאורת סביבה. אורות גבוהים ונמוכים אוטומטיים בפנסי LED, פונקציית auto-hold לבלם החניה האלקטרוני ומראה אחורית מתעמעמת אוטומטית, בעוד שטכנולוגיות סיוע נוספות לנהג כוללות Adaptive Cruise .Control, Blind Spot Warning and Rear Cross Traffic Alert 

 

רנו ארקנה – פירוט רמת גימור אייקוניק

  • 6 כריות אוויר
  • חישוקים Bahamas 17 אינץ’
  • בקרת אקלים + פתחי אוורור לנוסעים מאחור
  • מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע 7 אינץ’  עם רדיו ו-Bluetooth, תאימות ל-Android Auto ו-Apple CarPlay 
  • לוח מחוונים TFT בגודל 7 אינץ’
  • פנסי Full LED
  • בלם חניה חשמלי
  • חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמה אחורית 
  • מראות צד מתכווננות חשמלית ומתקפלות
  • חיישני אורות וגשם
  • הגה עור 
  • שמשות אחוריות כהות
  • בקרת שיוט ומגביל מהירות 
  • מפתח חכם
  • גלגל חלופי חסכוני במקום

 

בטיחות 

  • בלימת חירום פעילה עם זיהוי הולכי רגל, רוכבי אופניים
  • ניטור מרחק מלפנים
  • התראה על סטיית נתיב 
  • סיוע לשמירת נתיב עם היגוי פעיל ואזהרת יציאה מנתיב

 

רנו ארקנה – פירוט רמת גימור S Edition: 

  • מערכת מולטימדיה עם מסך מגע אנכי בגודל 9.3 אינץ’, תואמתAndroid Auto™ ו- Apple CarPlay™ – Bluetooth®
  • חישוקי Pasadena 18 אינץ’
  • לוח מחוונים TFT בגודל 10 אינץ’
  • MULTI-SENSE
  • תאורת אוירה הניתנת להתאמה אישית 
  • משטח טעינה אלחוטי לנייד
  • מראה מרכזית מתכהה
  • ריפוד בד משולב עור סינתטי בצבע שחור

 

בטיחות

  • בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת Traffic jam companion
  • התראת שטח מת 
  • התראת תנועה חוצה מאחור
  • בקרת מהירות חכמה
  • אורות גבוהים/נמוכים אדפטיביים

 

רנו ארקנה – פירוט רמת גימור Edition SR: 

  • גג פנורמי נפתח חשמלי
  • מראה מרכזית מתכהה ללא מסגרת

 

מחירים

 

ICONIC  במחיר 149,990 ₪ 

S EDITION במחיר 159,990 ₪ 

S EDITION SR במחיר 164,990 ₪ 

 

מידות מ”מ
מרווח סרנים 2,720
אורך כללי 4,568
אורך פנימי 1,729
שלוחה קדמית 878
שלוחה אחורית 970
זווית גישה/נטישה ללא עומס 27.4 / 20
מפתח גלגלים קדמי 1,562
מפתח גלגלים אחורי 1,584
רוחב כללי עם/בלי מראות צד פתוחות 2034 / 1820
גובה ללא עומס עם/בלי סרגלי גג אורכיים 1,571
גובה ללא עומס עם דלת תא מטען פתוחה 2,155
גובה סף תא המטען ללא עומס 767
מרווח גחון ללא עומס 199
מרווח גחון עם עומס מירבי 163
זווית גישה בטעינה מקסימלית 18
זווית רמפה בעומסים מקסימליים 17
זווית יציאה בטעינה מקסימלית 23
מרווח מרפקים – מושבים קדמיים 1,439
מרווח מרפקים – מושבים אחוריים  1,453
רוחב כתף קדמית 1,406
רוחב כתף אחורית 1,397
מרווח ברכיים בשורה 2 211
מרווח ראש שורה 1 (מושבים קדמיים) גג סטנדרטי/גג פנורמי 847 / 877
מרווח ראש שורה 2 (מושבים אחוריים) גג סטנדרטי/גג פנורמי 862 / 862
מידות ליטרים
נפח תא מטען מינימלי (L) 480
נפח תא מטען מקסימלי (L) 1,263

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

15 − four =