רנו העולמית ופריסבי (קרסו) מחפשים את הסטארט אפ הבא – פרטים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רנו
קבוצת רנו מחפשת את הסטארט אפ הבא של עולם קמעונאות הרכב

 

הסטארט אפ המנצח הבא של חווית הלקוח בעולם קמעונאות הרכב: אתגר בינלאומי לטכנולוגיות חדשניות בעולם, ביוזמת קבוצת רנו העולמית ובשיתוף עם פריסבי (קרסו), יבואנית רנו לישראל. הפעילות תרוכז ע”י מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בארץ

 

קבוצת רנו העולמית בשיתוף עם פריסבי יבואנית רנו בישראל, מכריזות על אתגר גלובלי, שמטרתו לבנות  את העתיד של עולם רכישת הרכב ואת מערכת היחסים בין קבוצת רנו ולקוחותיה ברחבי העולם. הפרויקט ירוכז על ידי מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל, הפועלת בשגרה לזיהוי וניסוי (POC) של טכנולוגיות ישראליות בתחום האוטוטק אשר ישולבו ברכבים ושירותים עתידיים של החברות בקבוצת הרכב. 

 

מארגני התחרות מחפשים סטארטאפים המפתחים טכנולוגיות, פתרונות וחוויות לקוח מסוג חדש בעולם קמעונאות הרכב, בדגש על ארבעה תחומים מרכזיים:

  • מסע לקוח רב-ערוצי חלק ונוח (כלים ליצירת היכרות ראשונית, מעורבות לקוח, מכירה, קשר עם הלקוח לאחר המכירה  after-sales, וכלים לקמעונאי הרכב).
  • התאמה אישית של חווית הרכישה, מסוכנות הרכב ועד מרכזי השירות
  • דיאלוג עם לקוחות, כולל גם לצורך השקת מוצרים
  • תפעול ירוק ויעיל יותר

 

האתגר פתוח לסטארטאפים מכל העולם באמצעות רישום באתר ייעודי עד ה-30 באפריל. סטרטאפים נבחרים יוזמנו להציג את הטכנולוגיות שלהם בפני חבר שופטים המורכב מבכירים מ-Alliance, קבוצת רנו וקרסו. המתאימים ביניהם יזכו לחתום על הסכם מסחרי או להמשיך לשלב בדיקת היתכנות (POC), תוך שימוש בתשתית קרסו, לרבות אולמות התצוגה, מוקדי השירות, המוקדים הטלפוניים ו/או התשתית של קבוצת רנו. הזוכים יוכרזו באירוע המרכזי של EcoMotion בישראל, במאי 2023.

“אנו מאמינים בשיתופי פעולה עם סטארטאפים חדשניים, ואנו משוכנעים כי יחד, נוכל להמציא וליישם דרכים חדשות לעיצוב מחדש ושדרוג של תהליך מכירת הרכב ושל הקשר עם הלקוח לאחר הקניה”, אמר ג’רום סרור, סגן נשיא עסקים דיגיטליים וחווית לקוח בקבוצת רנו. מטרתנו היא לשפר את חווית הלקוח ולהפוך אותה לדיגיטלית יותר, מהנה, אישית, ומותאמת למגמות החדשות בשוק, כגון: רכבים חשמליים ותחבורה שיתופית.” 

בנוסף לסטארטאפים שכבר פועלים בתחום הפתרונות לתעשיית הרכב, האתגר מהווה הזדמנות גם לכאלה שעדיין לא פועלים בתעשייה זו, ומזמין אותם להתאים את הפתרונות הטכנולוגיים שלהם לדרישות האתגר, מה שיאפשר להם להיכנס גם תעשיית הרכב.

“מאז תחילת שיתוף הפעולה שלנו עם רנו בשנת 1948, פריסבי (לשעבר קרסו) צברה ניסיון מקיף לא רק בקמעונאות בתחום מכירת רכבים חדשים, אלא גם בטרייד אין, שירות, ליסינג לרכב ושירותים נלווים כגון ביטוח ומימון”, מציינים בפריסבי. “התעשייה הזו משתנה במהירות, וחדשנות היא צורך חיוני על מנת להקדים את ציפיות הלקוח. בהיבטים מסוימים בפעילותנו, אנו מאמינים שסטארטאפים יכולים בהחלט לעשות את ההבדל”.

 

לפרטים נוספים על האתגר והרשמה 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

6 − 5 =